quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:@sweetgirly:
Herkenbaar, ik ben op het moment supreme heel rustig en relaxed. Ik ben er dan voor iedereen behalve voor mezelf..........een vlucht? Makkelijk.......waarschijnlijk wel, al is het dat nadien niet. En juist dan snapt niemand je meer. Mja, story of my life, altijd maar sterk........not.
Heel veel sterkte en misschien juist wel niet
Ja precies, ik heb juist op zulke momenten, zoals gister dan ook weer, opeens energie voor 10
![]()
.
Die vriendin van mij was er een beetje stil van, nou was ze zelf ook ziekig
![]()
en volgens mij had ze wel zoiets van 'jee'. Naja, voelde mezelf gister behoorlijk sterk en onaantastbaar ofzo, zo ook in de trein, vrij laat, van die
![]()
- mannen, maar voelde dat ik uitstraalde 'don't try it'
![]()
. Maargoed, het voelt toch wel erg onwerkelijk aan (nu) weer allemaal. En ik weet niet wat ik allemaal vannacht heb gedroomd, ligt op het puntje van mijn tong, maar was behoorlijk wat.
Aan de andere kant toen ze mij toen riep, wist ik eigenlijk dat het al mis zat, kwartje viel toen laat maar zeggen. Toen reageerde ik ook nuchter, bijna dwingend scherp, etc tegen mijn vader, dokter bellen etc. En die nacht, toen ik alleen was, heb ik al vrij veel erover nagedacht, voorgesteld etc, dus misschien omdat ik het verwachtte ofzo al, kwam de klap, voor mij, minder hard aan. Ze verwachtte het zelf (dus) niet eens. Ik zei nog op de EHBO tegen die dokter ook van 'eierstokken', later zei die weer van 'het kan ook iets gyneagolisch zijn'. Naja, helaas was/is het dat dus idd.
Maar life goes on, en hopelijk halen ze het weg, moet er sowieso uit, en is het dan goed en/of niet meer enzo.
Thanx, al snapte ik die laatste 'misschien juist wel niet', niet helemaal * blond kijkt
![]()
En jij sterkte met je hooikoorts, heb er ook wat last van, jeukende ogen enzo, maar neem zo een tabletje Kestine, misschien ken je dat, helpt bij mij wel wat, en dan kan/ga ik er weer tegenaan
![]()
.