quote:
Oei dat klinkt niet goed! Sterkte weer...
Nee
![]()
En dank je
![]()
quote:
Mijn mammie wordt vrijdag geopereerd aan haar hernia, via haar rug dus een riskante ingreep ivm zenuwen die daar lopen etc. Ik maak me er best druk over. Zal blij zijn als het achter de rug is. Ondanks haar hernia zat ze wel zaterdag in onze voortuin te rommelen. Hoezo eigenwijs en hard voor zichtzelf Ach..moeders hé?
Oeh, ook veel sterkte, spannend zulke operaties (altijd) lijkt me. Naja, niet dat ik het zo veel heb meegemaakt, maar toch, klinkt eng. En idd, moeders
![]()
. De mijne hing net wat lachend aan de telefoon om wat grapjes die ik maakte, alsof er niks aan de hand is/was. En ik heb meegedaan aan marktonderzoek (even met 2 uurtjes mijn mening/visies geven 40 euro verdient) en ging langs een vriendinnetje erna en ze zou wachten tot ik thuis was en haar had gebeld. Aan de andere kant is het voor ons, mij, ook wel prettiger dat ze zo doet dan dat ze heel erg gaat huilen enzo. Mijn vader is er wel (of ook, meer toonbaar) behoorlijk stuk van. Hij snapt niet dat ze niet eerder pijn heeft gehad, maar het had daar gewoon de ruimte om te groeien, totdat.. enzo.
Naja, goed, lekkere positieve verhalen
![]()
, sorry.
Ze vertelde net ook, en toen had ik wel zoiets weer van 'damn', dat ze eerst zeiden, nou dit is goed en dit is goed etc en het zijn geen nierstenen, dus mijn moeder, de positiviteit zelve, dacht toen bij der zelf 'oh, dan is het gewoon een ontsteking', totdat ze dus zeiden 'maar we hebben wel iets gezien van rond de 5 cm'. Slik, ja hoe breng je zoiets, begin je gelijk met het slechte nieuws of bouw je het op
![]()
. Iig krijgt ze woensdag een echo en dan kan ze het zelf zien. Dat lijkt me ook vreselijk naar.
Maargoed, ik hou maar op
![]()
.
Al met al gaat het naar gelang de situaties vrij ok, heb wat kunnen praten, ben druk geweest, en wat van mezelf altijd opvalt, hoe naarder de periodes, hoe sterker ik ergens juist word of ben, krijg dan zo'n instelling over me heen van 'wat boeit het ook allemaal', waardoor ik meer durf en/of minder onzeker over mezelf word/ben
![]()
. Tja. En mijn vriendje
![]()
vertelde me dat hij mij heel erg miste, dat is dan ook weer lief. Hij weet ook nog niks, vond het beetje stom om het over de tel. te vertellen, zat 1. nog bij mijn vriendin en 2. hij had zelf even ook wat emotioneel gedoe sinds een paar dagen met een vriend van hem, waar hij was, ga ik hem even niet nog meer met iets opzadelen ofzo of even tussen neus en lippen door vertellen van 'oh ja, dit en dat'.
Naja, ga mijn bedje in, anders spam ik de hele boel hier vol
![]()
.
[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 14-06-2005 00:56:56 ]