quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:28 schreef Metro2005 het volgende:
kort samengevat:
- belt manager nummer 1 en verteld hem dat ze rond haar begintijd dr uitslag moet ophalen van de examens en biedt aan een vervanger te regelen.
- vervanger laat het een dag vantevoren afweten. vraagt iedereen, niemand die in kan vallen.
- belt en krijgt manager 2, verteld eerst over de staking.. dan over dr examens. manager 2 toont geen begrip en vind dat sandra maar gewoon moet komen. dan maar met de bus en na de uitslag.
- sandra verteld dat dr ouders ook nog eens uit eten willen vanwege hun 35 jarige huwelijk.
- manager 2 wordt kwaad en verteld dat ze "zulk soort" mensen niet in haar theater wil. ze vertrouwd sandra niet meer en zegt dat sandra ook zaterdag maar meteen niet meer hoeft te komen en een goed gesprek gaat volgen.
- goed gesprek = ze wordt op haar fouten gewezen en ontslagen
was dat nou zo moeilijk
Een goed gesprek waarna er wordt geconstateerd, dat ze niet langer met mij in zee willen gaan.. Kweenie of ik op zo'n gesprek zit te wachten.. waarin ze allerlei kleine fouten erbij halen om me compleet af te zeiken en vet te overdrijven. Zij zouden contact met mij opnemen dus ik merk het wel weer.. nu weet ik natuurlijk ook niet of ik op de geplande data kan gaan werken bij mn andere werk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:54 schreef Evertje het volgende:
zo komen dus verkeerde verhalen in de wereld.
wat ik lees is dat ze niet ontslagen is, maar dat ze een goed gesprek gaat krijgen
Je maakt het jezelf moeilijk. Probeer eens simpel te denken. Eenvoud siert de mens. Nog beter, probeer helemaal niet te denken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Een goed gesprek waarna er wordt geconstateerd, dat ze niet langer met mij in zee willen gaan.. Kweenie of ik op zo'n gesprek zit te wachten.. waarin ze allerlei kleine fouten erbij halen om me compleet af te zeiken en vet te overdrijven. Zij zouden contact met mij opnemen dus ik merk het wel weer.. nu weet ik natuurlijk ook niet of ik op de geplande data kan gaan werken bij mn andere werk.*zucht..
Wat zeg jij? Wachten tot ik iets hoor en daarna pas plannen maken? Ik kan niet zonder geld zitten.. dat sowieso, dus ik moet dan wel bij mn andere werk gaan werken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Je maakt het jezelf moeilijk. Probeer eens simpel te denken. Eenvoud siert de mens. Nog beter, probeer helemaal niet te denken.
Dan zorg je dat je via een andere manier aan geld komt. Voor alles is een oplossing. Of het is je lot dat je hier in terecht bent gekomen. Dan zorg je maar dat je uit dat lot komt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Wachten tot ik iets hoor en daarna pas plannen maken? Ik kan niet zonder geld zitten.. dat sowieso, dus ik moet dan wel bij mn andere werk gaan werken.
Altijd hetzelfde met jouquote:
Recept? DuchessX apestaartje gmail punt comquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
Voel me nog steeds prima. Vanavond ga ikkip marsala
maken.
Ik verga alleen van de jeuk...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat doe je natuurlijk jezelf aan. Ze vragen je om te komen, dus kun je nee zeggen. Dat zij je dat niet in dank afnemen dat is hun probleem. Probeer van hun probleem niet jouw probleem te maken. Er zijn (waarschijnlijk) nog andere oplossingen voor dit "probleem"..
Ik doe niets bewust dus laat me met rustquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
DV, ik heb 't idee dat je mensen tegen je in 't harnas aan 't jagen bent met je posts.. Misschien niet bewust of is 't niet je bedoeling, maar ik weet niet of dit gaat werken
Zoals Barry Stevens altijd zei: "Vooral doorgaan"quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik doe niets bewust dus laat me met rust
Al jaag ik de hele wereld tegen me in het harnas, daar lig ik niet wakker van. Maar dat gebeurt niet. Hoogstens 3 a 4 mensen.
Hoezo? Ik ben niet altijd ziek hoor. Gelukkig maarquote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Ik herinner me een tijd dat jij heel HVJJN onder postte met ellelange verhalen. Ik zit hiermee
Doe ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoals Barry Stevens altijd zei: "Vooral doorgaan"![]()
![]()
momenteel volg ik mijn pms, of geef het een naamquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Doe ik ook
There is no stopping what can't be stopped, no killing what can't be killed.
En nu kap ik
Ik volg alleen mijn gevoel, zouden meer mensen moeten doen.
pms?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
momenteel volg ik mijn pms, of geef het een naam
Jij bent een troll dus wat jij zegt boeit me geen reetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |