ik ook johquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:21 schreef elcastel het volgende:
Ik zou zo nog een paar uurtjes kunnen doorhalen in bed .... goeiemorgen.
Halloquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:29 schreef blackmage het volgende:
hoi
* kwiebuske hep vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
*knip* al weer bijna weekend
Bofkontquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske hep vakantie
(klinkt veel beter als weekend)![]()
Dacht ik om 16 uur de hitte van de bouwkeet te ontsnappen, is het op school ook nog stikheetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maak nog ff 10 minuutjes vol, dan smeer ik m
Ik zeg alvast af, ik ben bezig met een andere auto (met werk) en weet totaal niet hoeveel tijd en geld er over blijft. En emzelf kennende gaat het geld sowieso wel op, maar dat is dus al een ingecalculeerd feit. Mocht die tijd goedkomen, dan meld ik me (op het laatste moment) alsnog aan.quote:
Ja hoiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef pea4fun het volgende:
goedenavond
ik moet toch wat zeggen als tvp
Mja kweenie hoorquote:
Aanstellertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kweenie hoorIk heb het bepaald niet op mensenmassa's
je mag wel bij mij schuilen, ik zorg wel dat iedereen voor je aan de kant gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kweenie hoorIk heb het bepaald niet op mensenmassa's
Vooral pannen, vorige keer heb ik ook geen statief meegehad. en voor de portretjes leunde ik met mijn armen op een hek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
neem jij eigenlijk een statief mee Pea? Of wordt het vooral pannen?
Hmmm... ik ben er nog niet over uit wat ik doequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vooral pannen, vorige keer heb ik ook geen statief meegehad. en voor de portretjes leunde ik met mijn armen op een hek.
Het is zo'n gesleep op zo'n dag vind ik...maar wat voor statief heb je, misschien kan ik die van jou ff lenen als het nodig isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben er nog niet over uit wat ik doe
Wat nou of ik kom of niet...jij komt gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bedoelde mee "of ik kom of niet"
Maar als ik kom neem ik geen statief mee dus
proefkonijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef Fixers het volgende:
Ik heb wellich een manier gevonden om mijzelf te voorzien van wat nieuwe goodies. Beetje proefkonijn spelen, goede verdiensten en je doet nog wat nuttigs met je tijd.
Shocktherapie en zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
proefkonijn?
Zo van die nieuwe geneesmiddelen enzo uittesten?
zaterdag ben ik van de partij, (en neem zus lief ook mee)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is zo'n gesleep op zo'n dag vind ik...maar wat voor statief heb je, misschien kan ik die van jou ff lenen als het nodig is
hopelijk schopt prupke me optijd het bed uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef whitebully] het volgende:
[..]
zaterdag ben ik van de partij, (en neem zus lief ook mee)
(en de kans dat ik een statief mee neem is redelijk aanwezig.)
of ik moet op de vroege morgen nog niet echt wakker zijn
kan ook altijd gebeuren.
ja maar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou of ik kom of niet...jij komt gewoon![]()
slaap lekker dan maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen.... morgen weer een veel te lange dag voor de boeg...
Slapen is voor helldesk-snollenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen.... morgen weer een veel te lange dag voor de boeg...
slaap je al?quote:
Ik heb alleen maar hoofdpijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Sub is gister zo erg verbrand dat ie er nu nog steeds hoofdpijn van heeft
oeh...pet op volgende keer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Sub is gister zo erg verbrand dat ie er nu nog steeds hoofdpijn van heeft
Ah, krijg je krimpscheuren in je voorhoofd!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh...pet op volgende keer!
mijn huid boven mijn ogen is verbrand en nu dus lekker aan het uitdrogen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ah, krijg je krimpscheuren in je voorhoofd!
Maar misschien heb je nog wat epoxyhars van je Kever liggen om het geheel weer vlak te strijken![]()
mazzelpikquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef Xilantof het volgende:
goedemiddag, vandaag een middagje vrij gesmokkeld
Ja joh, anders moest ik vanuit rijswijk om 12.30 nog naar Zoetermeer reizen met OV en daarvervolgens om 16 uur weer klaar te zijn.quote:
nee dat schiet ok niet op, nog even van het lekker weer genieten dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja joh, anders moest ik vanuit rijswijk om 12.30 nog naar Zoetermeer reizen met OV en daarvervolgens om 16 uur weer klaar te zijn.
voor die 2 uur![]()
inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat schiet ok niet op, nog even van het lekker weer genieten dan maar
volgend mij voor de lens die normaal bij de body verkocht word.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
ow is dat alles...hm ok...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef dubbellu het volgende:
Kit is een engels woord voor pakket.
Dus alle spullen in zo'n pakket noemen ze een kit.
Ik moet me natuurlijk wel orienteren voordat ik wat aan ga schaffenquote:
'k heb nog een Atlasjequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik ook weerlekker pannekoeken gegeten met wat familie
en geen bier in huis, en de spar is inmiddels dicht
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
Maak maar grapje hoor...IK heb wel bierquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraAlle andere lenzen die je koopt zijn eigenlijk voorzetlenzen
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?quote:
Requote:
Nee de auto van knightriderquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?![]()
Ik vond em ooit wel leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
80 mb, 14 mp
Waarom zou je 6 bytes nodig hebben om 1 pixel te coderen?? 48-bits kleurdiepte?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Alles uit de scanner halen wat er in zit
Kan zelfs 8x laten multipassen
En laten we heel eerlijk zijn.....wie wil dat niet
truste Flashquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed ik ga toch zo slapen
doei allemaal
Kijk Subbie, nou hoor je het eens van een anderquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
oeh...pet op volgende keer!
Het blijft je achtervolgen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:23 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, ik heb gedroomd dat ik werd opgepakt, omdat ik mijn statief nog niet betaald had..
ws alcoholquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:26 schreef elcastel het volgende:
Ja, maar ik ga wčl betalen, maar dat weten ze nog niet. Maar goed, ze moesten me weer hebben. Ik droom me suf trouwens de laatste tijd, had ik al jaren niet meer.
Ik droom elke nacht en altijd de meest idiote dingenquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:26 schreef elcastel het volgende:
Ja, maar ik ga wčl betalen, maar dat weten ze nog niet. Maar goed, ze moesten me weer hebben. Ik droom me suf trouwens de laatste tijd, had ik al jaren niet meer.
*twilightzone muziekje opzet*quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:
FOT-->TRU
Je hebt toch wel eerst foto's gemaakt he, voor je 112 ging bellenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik droom elke nacht en altijd de meest idiote dingenvannacht droomde ik dat die poema bij ons in de tuin zat en dan ik snel 112 wou bellen, maar de telefoon (een joekel van een foon) de 1 en 2 knop niet had
'hoezo vaag'
tuurlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerst foto's gemaakt he, voor je 112 ging bellen
Zegquote:
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekendquote:
maleis jahquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:32 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekend(kan ook andere taal zijn)
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:32 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wisten jullie dat 'poekie' in ik dacht het maleisisch(of Maleis) ' k*t ' betekend(kan ook andere taal zijn)
![]()
quote:
hahaha...lig helemaal dubbel nu!! ach ja joh, konijnen zijn toch k*t beesten dus.....quote:
Die van mij is te oud.....dat wordt alleen maar taaiquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ach over een maand of 6 heten ze allebei 'Hoofdgerecht'
Maleisisch toch?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij is te oud.....dat wordt alleen maar taai
Saté konijn kelinci (uitspreken als kelintjiequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ach over een maand of 6 heten ze allebei 'Hoofdgerecht'
tweakerquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net wat extra schijfruimte bijgekochtEen externe schijf van 250 GB
als het salaris binnen is, nog ff gaan kijken naar een Cokin-setje met graduele grijsfilters
en een objectiefje van PatrickO en dan houden mijn fotografische aankopen weer op voor een tijdje
quote:
Mijn 40 GB externe zit al nokvolquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Kwam gister tot de conclusie dat mijn 30 GB-partitie voor fotografische doeleinden redelijk dicht begint te lopen
Deze schijf is bedoeld voor backup- en archiveringsdoeleinden
160 Gigabit is erg weinig, die 200 Gigabit ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn 40 GB externe zit al nokvolheb nu een 160 Gb interne en een 200 Gb externe, waar ook nog allerlei andere shit op staat. Gaat hard tegenwoordig met de foto's... 43 Gb nu en 3-4 Gb per maand erbij...
Dat mag ik niet hopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
En na 3 jaar klapt je Harde schijf eruit, ben je alles kwijt.
Hee kommaneukerquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
160 Gigabit is erg weinig, die 200 Gigabit ook
En na 3 jaar klapt je Harde schijf eruit, ben je alles kwijt.
* Puckzzz duimt met je meequote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Rhanna het volgende:
Mohfokker. Word dalijk gebeld of ik geslaagd ben...![]()
ja godverquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:00 schreef Re het volgende:
feli feli wat een feest![]()
bier dan maar
Flash ik heb een handleiding in de aanbieding
Net alsof BIER niet genoeg excuus isquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef Re het volgende:
nou dan maar weer snel afspreken in Utrecht, mooi excuus
columbusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof BIER niet genoeg excuus is
Ik had het over BIER Requote:
ahhh OK, doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het over BIER Re
Niet over rattenzeik
Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh OK, doen, die atlasjes zijn trouwens wel lekker
ga ik doen, zaterdagquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja trouwens wat ik ook bedacht, stel dat ik even gauw vlug snel die 50/1,8 aanschafdan is 100/3,5 ook niet gek natuurlijk
![]()
Op papier dan he?
Heb jij je TC al eens op je 50/1,4 geschroefd? and if so: post eens wat resultaten?
eerst zien dat die lens op voorraad is.... heb op mn TC ook een maand moeten wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als je dan toch gaat, vraag gelijk ff waar mijn filmpjes blijven
Die lens is wel op voorraad denk ik.....mijn filmpjes zijn maandag verstuurdquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien dat die lens op voorraad is.... heb op mn TC ook een maand moeten wachten
Als ze morgen komen, ben ik er nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
tering... nou ja, ze zullen morgen wel komen toch?
O ja, tussen WEINIG mensenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze morgen komen, ben ik er nietDan loop ik gezellig op Gilze-Rijen rond
Niet zeuren jijquote:
Flash....serieus.....je merkt bijna niets van die menigte. Het staat verspreid over een gigantisch oppervlakte, iedereen staat omhoog te kijken met een verrekijker of een giga-zoomlens. Tussen de vreettentjes en het publiek heb je METERS loopruimtequote:
Gefeliquote:
Ja hoor...er is bier...en als het er niet is, dan neem ik wel een blikkie mee voor je.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga al mee
Is er bier?
Dank je...ik ben trotse mamaquote:
Ow ja...zal em alvast naast mijn statief leggen....oh nee...die nam ik niet meequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
komt wel goedNeem je dan ook mn stekkerblok mee Pea?
daar heb ik meer aan
we hoeven toch niet zelf te gaan zeulen met bier daar?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor...er is bier...en als het er niet is, dan neem ik wel een blikkie mee voor je.
Ik neem het zekere voor het onzekerehoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
we hoeven toch niet zelf te gaan zeulen met bier daar?
neem je voor mij dan ook het zekere mee?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem het zekere voor het onzekerehoor
Ach, zal mij het ook jeukenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow ja...zal em alvast naast mijn statief leggen....oh nee...die nam ik niet mee
Ik heb de neiging iedereen te bellen enzo, mijn zoon niet, die heeft zoiets van zo, dat hebben we gehadquote:
ja iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb de neiging iedereen te bellen enzo, mijn zoon niet, die heeft zoiets van zo, dat hebben we gehad
Vorig jaar liep er toch best wel veel vrouwvolk met wapens rond....vraag of je met zo'n dame in uniform op de foto magquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil ik wel geportretteerd worden als volbepakte warrior
whehehe...we komen net van een terras...hij dronk iceteaquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd
BIERen nou ff niet het studie-gedram van me moeder an me harses
![]()
bij mijn ouders drink ik ook bijna nooit bierquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
whehehe...we komen net van een terras...hij dronk icetea
Hee dat is best een ontzettend vet idee trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vorig jaar liep er toch best wel veel vrouwvolk met wapens rond....vraag of je met zo'n dame in uniform op de foto magZij met haar speelgoed, jij met jouw speelgoed
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:43 schreef blackbully het volgende:
bij mijn ouders drink ik ook bijna nooit bier
(oke hebben vaak die 2.5% meuk dus das logisch )
Dan gan ze tenminste niet zeiken over dat ik bier drink
De vraag is alleen of ze wel willenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is best een ontzettend vet idee trouwens
Mwoa en anders maar niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is alleen of ze wel willen
Gelukkig hoef ik niet van lens te wisselenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is best een ontzettend vet idee trouwens
Jij hebt het niet zo op vettigheid?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet van lens te wisselen
Ik doelde meer op snelheid...mocht er een dame even twijfelen om op de foto te gaan dan staat ze er al opquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op vettigheid?
als ze een keer bij ons op bezoek komen zien ze de stapel kratten en de drank koelkast ook wel hoor.quote:
Hoezo dan? ik mis kennelijk ietsquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
Ik doelde meer op snelheid...mocht er een dame even twijfelen om op de foto te gaan dan staat ze er al op
Whehehe...als je zaterdag maar niks mist....alles komt goed flash...quote:
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehe...als je zaterdag maar niks mist....alles komt goed flash...
Je bent niet alleenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:09 schreef blackbully het volgende:
trusten dan maar
(blijf nog eff wakker)
nope met z'n drieenquote:
paste het al voor of pas na dat je het in een persmachine hebt gedaan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft net zijn tas ingepakt voor morgen
Het is een beetje vol geworden
1x OM-2 met zwartwit-film (voor de oudere vliegtuigjes op de staticline)
1x OM-2 met winder en 400mm (voor het betere luchtwerk zeg maar)
1x EOS300 met een 28-105
en dan ook nog een A75.... hoe bedoel je: overkill
Een foto zal ik jullie besparen, maar ik vind het verbazingwekkend dat het allemaal in een Minitrekker past![]()
ik om 5 :30quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja....slaap ze allemaal
* PdeHoog moet weer vroeg op en zo
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
paste het al voor of pas na dat je het in een persmachine hebt gedaan?
Ik ookquote:
hmm moet om 6:15 naar het werk rijden (uiteerlijk dan) liever eerder als later.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookMoet om half 7 in de auto zitten richting vriend die meerijdt
Ha die Xil!quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:22 schreef Xilantof het volgende:
En hey Offy! tijd niet gezien!
braakquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Offy het volgende:
Dit topic smeekt echt om nachtbrakers
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik geloof dat alleen jij en ik nog leven... dansen?
Slow dance, coming up!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet te snel want ik ben beetje tired
![]()
dans me ff richting bed, ik ben echt op en moet nog heel veel zooi inpakken voor morgenquote:
ja en als ik nou nog s begon eraan, ik zie er iets teveel tegenopquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef RonaldV het volgende:
Aggoss....
Maar ik mag je niet naar je bed brengen.![]()
Gaat echtgenote niet waarderen.
Ik kan je wel de trap op helpen als dat nodig is
even doorzetten, als je eenmaal bezig bent denk je aan niets anders meer dat lekker te fieldrockenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en als ik nou nog s begon eraan, ik zie er iets teveel tegenop![]()
weet niet waar te beginnen ook![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef Re het volgende:
[..]
even doorzetten, als je eenmaal bezig nbent denk ja aan niets anders meer dat lekker te fieldrocken
hoeveel K had tie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA
![]()
en morgen misschien tuut he trouwens![]()
ff onderhandelen en dan gaan we iets ruimer richting fields of rock![]()
ohhh meevalletjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
146 best veel dus mja , das handy onderhandelen ook wel![]()
owwww ik hoop t zo joh, ben echt helemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:24 schreef Re het volgende:
[..]
ohhh meevalletje, alle 149 op naar nijmegen
ik zat ff te freewheelen, en hier was leven dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:28 schreef elcastel het volgende:
Mogguh mm, zit jij niet in het verkeerde sc topic opeens ?.
Niet dat je ..... ik vind het alleen maar gezellig dus..
het ultieme zomergevoelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:32 schreef elcastel het volgende:
Oh ja werk, ik ga weer even kerstkaarten maken.
waarschijnlijk allemaal foto's waar ik lig te slapen want ik ben echt kapot, maar kan niet meer in slaap komenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:34 schreef elcastel het volgende:
Ja, we verwachten wel foto's nu van dat festival enzo !! In ieder geval veel plezier.
aha , nou werkse!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:37 schreef elcastel het volgende:
Ik ben foliedrukker, dat zijn die glimmende dingen (en reliëf) op wenskaarten o.a. Goud, zilver, holo .... En nu ben ik pleite, ik ben al flink laat.
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:01 schreef Offy het volgende:
Dit topic smeekt echt om nachtbrakers
[..]
Ha die Xil!![]()
![]()
Dat is inderdaad een tijdje geleden, maar ik blijf voorlopig wel weer even plakken denk ik
Nou, iemand nog wakker?
sjesus wat vroeg, ben net wakker joh, ... wel fotootjes maken hoor!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 05:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
thx , maar niet meer nodigik vind t TE spannend allemaal
![]()
![]()
kewlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!
* Puckzzz neemt ff een sigaretje en een bakje koffie om van de schrik te bekomen......
heb me net een glijer gemaakt met de autotijdens het uitvoegen van de snelweg komt er 1 of andere idioot in een dikke BMW mij nog ff snel van rechts inhalen
ik was zo pissig op die gast, dat ik eigenlijk gewoon te snel de uitrit afreed, maar aan het einde daarvan is een scherpe bocht naar rechts, ik reed dus te hard op die bocht af, moest vol in de ankers en toen blokkeerde er van alles en gleed ik gewoon rechtdoor
gelukkig was ik al naar r echts aan het sturen dus de auto zwaaide met een keurige draai de neus in de goede richting, dus meteen in de 1 en verder gaan
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:39 schreef Re het volgende:
[..]
kewl
ooit wel eens 360 in de rondte gegaan op een rotonde ook een vloeiende beweging maar nog 4 uur last gehad van hartkloppingen
Was dat met die kever trouwens??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:56 schreef elcastel het volgende:
Doe je voorzichtig Puckzzz, we willen nog een paar foto's van je zien.
Nee gelukkig niet! Met de Kever had ik het niet gered, die remt heel anders, daar moet je echt vroeg met remmen beginnen.quote:
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien kan je een parachute monteren of wat ankers of zo
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kneem aan dat er op mijn kever wel abs zit
[afbeelding]
hij zal toch een keertje moeten stoppenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Die Kever is helemaal niet gemaakt om te remmen
heb verjaardag, dus kan nog laat worden, en misschien nog wat anders mocht die verjaardag vroeg klaar zijnquote:
kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
gelukkig hoef je morgen niet weer om 5 uur op
I'm gonna live when I'm alive and sleep when I'm deadquote:
Ik zou lekker naar Gilze-Rijen gaan, ik vind het altijd leuk en dit keer zit het weer ook flink mee. Dat was bijvoorbeeld vorig jaar wel anders, alhoewel donkere wolken ook spattende plaatjes opleveren ... helaas ben ik zelf verhinderd dit jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan trouwens ook die muffe 30graden - 250.000 man airshow aan me voorbij laten gaan en lekker morgen naar konijn gaan om die lens te halen
ALS de treinen dan weer rijden
duh ik mag nog geen bier, eerst autootje ophalenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft helemaal niemand hier meer iets aan toe te voegen dan???
zei ik HOE vroe dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:41 schreef Re het volgende:
das wel errug vroeg
zo vroeg xil ???quote:
Oh het is precies dezelfde dag als die meet zie ik... Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
Hey ik las net over de fotobeurs in Doesburg in het Modellen aan de Lek meetingtopic. Ik heb wel interesse om daarheen te gaan! Wie nog meer?
* Sub heeft gister een "nieuwe" body op de kop getikt!
vertel ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
Hey ik las net over de fotobeurs in Doesburg in het Modellen aan de Lek meetingtopic. Ik heb wel interesse om daarheen te gaan! Wie nog meer?
* Sub heeft gister een "nieuwe" body op de kop getikt!
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schietenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is net een uurtje terug uit Gilze-Rijen
Het was leuk....ben door mijn rolletjes heen.....heb mijn OM's niet aangeraaktMorgen even de fotoboer gelukkig maken
8 rolletjes volgeschoten
wat is u van plan om te doen morgen ???quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schieten
8 x 36 ook
8 x 12?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 x 24 is vast minder dan wat ik morgen ga schieten
8 x 36 ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |