eigenlijk welquote:Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Deze was te vroeg dus kan dicht.
Ach.. het houd je van de straat ehquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Dos37 het volgende:
hools openen is gewoon een sport geworden
Nog even en je bent mod, gooi je hem alsnog weer open.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Deze mag dicht
Als het zo gaat, ben ik hier weg.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nog even en je bent mod, gooi je hem alsnog weer open.
ik volg je op de voetquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet 756 vast klaar.
die titel kan niet hequote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
Ga bij de juf zeiken joh.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Die van jou was er ook al voordat die oude dicht was..
Nee joh, laten we dan helemaal geen afspraken meer maken en het aan de randdebielen overlaten.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
Ach, de mijne was ook op tijd en ook die is dicht.
Niet verder echt belangrijk toch om je druk over te maken?
JustJustMe is presentquote:
Que?quote:Ga bij de juf zeiken joh.
quote:Deze was te vroeg dus kan dicht.
quote:Deze mag dicht
Als het zo gaat, ben ik hier weg.
quote:Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
quote:Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.
Laat staan 3quote:Op maandag 13 juni 2005 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Een partytent in je eentje opzetten dat is schiet onmogelijk..
Misschien is dat wel wederzijds.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.
Wat bedoel je met naadje?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus: Hools was lange tijd mijn favoriete Fok-onderdeel maar de laatste weken is het niveau echt naadje en is de oude sfeer er niet meer. Ik hoop dat sommige mensen dat oppikken en er iets mee doen.
Nee, jij bent een lekkere sfeermaker nu.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus: Hools was lange tijd mijn favoriete Fok-onderdeel maar de laatste weken is het niveau echt naadje en is de oude sfeer er niet meer. Ik hoop dat sommige mensen dat oppikken en er iets mee doen.
Vind jij dat niet dan? De helft van de Hools wordt door Jawi en TerroRobbie gevuld met onzinnige posts - terwijl er nog niet zo lang geleden een periode was dat mensen echt leuk met elkaar in gesprek waren. Er blijven ook steeds meer mensen weg en dat is vaak een teken aan de wand.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met naadje?
Heb je daar voorbeelden van?
in de wasmandquote:
Tussen alle postopkrik-onzinreakties, zie ik gelukkig nog steeds wel genoeg echte 'gesprekken' gevoerd worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
Vind jij dat niet dan? De helft van de Hools wordt door Jawi en TerroRobbie gevuld met onzinnige posts - terwijl er nog niet zo lang geleden een periode was dat mensen echt leuk met elkaar in gesprek waren. Er blijven ook steeds meer mensen weg en dat is vaak een teken aan de wand.
Maar voor mijn gevoel wel steeds minder.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen alle postopkrik-onzinreakties, zie ik gelukkig nog steeds wel genoeg echte 'gesprekken' gevoerd worden.
Dat hoef je er niet steeds bij te zeggen hoor, mijn leven hangt er echt niet vanaf. Maar om het nou steeds weer zo weg te relatvieren. Als we er geen zak aan vonden dan zaten we hier niet toch?quote:Verder blijft Hools natuurlijk niets meer of minder dan een ordinair slowchat-topic.
ken jij wel meer mensen hier behalve Jawi?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef Bananenman het volgende:
Bier
Oh sorry ik moet zinvolle gesprekken gaan voeren. Eh.
Jawi, kerel, hoe gaat het nou met je partytentjes?
Nee. Hoezo, jij drinkt elke week een biertje met alle HOOLS posters?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef mitt het volgende:
[..]
ken jij wel meer mensen hier behalve Jawi?
Juist wel, doorposten, nu even over jou ja!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof niet dat iemand die 60.000 berichten in 3 jaar heeft gepost iets hoeft te zeggen over iemand die 3000 berichten in 2 jaar heeft gepost...
Wat kost dat nou? Zo'n lidmaatschap?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
HEE! Ik zie nu pas dat ik sinds 10 juni j.l precies 2 jaar lid ben op Fok
En je gaf niet eens een feestje?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Voor jou een:
[afbeelding]
Met:
[afbeelding]
![]()
Ik was het vergetenquote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk mensen die je niet liggen verbieden in een topic te postenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Het wordt zo groot dat je 4 Hools per dag hebt en er mensen tussen ziten die je minder ligt. Dat is jammer.
kom volgend seizoen maar een mini-meet op 414 doenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Hoezo, jij drinkt elke week een biertje met alle HOOLS posters?
Precies, we hebben toch aardige gesprekken gevoerd hier in deze reeks, en niet alleen met elkaar maar ook met boertjes uit eindhoven en de achterhoek (quote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef JaWi het volgende:
Onzinnige reacties? Ik voer hier wel degelijk gesprekken hoor. Misschien niet allemaal even diepzinning, maar dat hoeft ook niet altijd. Voor de rest zie ik niets in de kritiek
.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
SCH, vind je mij nog wel leuk?
Je gaat toch ook niet alles terug lezen? Ik lees meestal dezelfde pagina nog even, om in 'het gesprek' te komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk mensen die je niet liggen verbieden in een topic te posten
ik heb hem binnen PHquote:
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag natuurlijk.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof niet dat iemand die 60.000 berichten in 3 jaar heeft gepost iets hoeft te zeggen over iemand die slechts 3000 berichten in 2 jaar heeft gepost...
Shit, je hebt het door. Moet ik soms een cijferlijstje maken ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag natuurlijk.
Je kan het Clauwhee toch wel heel vriendelijk vragen?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk mensen die je niet liggen verbieden in een topic te posten
Nee, dat wordt me wat te gortig. Ik doe hetzelfde als jijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet alles terug lezen?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan het Clauwhee toch wel heel vriendelijk vragen?![]()
Nee hoor, Clauwhee is een Groningse Grappigurdquote:Op maandag 13 juni 2005 17:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat wil jij toch helemaal niet?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, je hebt het door. Moet ik soms een cijferlijstje maken ofzo?
ja jij bent lief suikie
ik ook vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb hem binnen PH
[afbeelding]
Hij past er idd beter tussen
Af en toe even een knuppeltje in het ballenhok kan geen kwaad, is mijn ervaringquote:Op maandag 13 juni 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik nu met een gerust hart naar huis fietsen, boodschapjes doen. En geen ruzie maken, he jongens?
Het moment dat je Hools te serieus gaat nemen moeten we misschien maar voorblijven...
Ook bij de randjes???quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
SCH zullen we gaan vredespijpen ?
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook vandaag
had hem bij cd-wow.net besteld scheelde weer 4 pond
ook digipack?
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
De oude sfeer is idd verdwenen. Het wordt zo groot dat je 4 Hools per dag hebt en er mensen tussen ziten die je minder ligt. Dat is jammer.
Ja, maar niet inhaleren.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:05 schreef JaWi het volgende:
SCH, je hebt zelf de laatste tijd door je werk natuurlijk ook minder tijd.
En bovendien melding en discussie over toiletgebruik stelt ook niet iedereen op prijs.
dat is een andere denk dat je amazon bedoeld. Cdwow heb ik prima ervaringen meequote:Op maandag 13 juni 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja
maar bij cd-wow had ik geen account. en ik las dat ze met cd-wow nog wel eens moeilijk wouden doen met invoerrechtenof is dat nou een andere
Ja, daar is alles nog puur en sereenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ga je weer mee naar het EO-jongerendag topic?
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, Clauwhee is een Groningse Grappigurd![]()
quote:
ballotage-commissiequote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja laten we een lijssie maken wie er wel en niet in Hools mogen posten.
Zoals je opa en oma in Rijssen je geleerd hebben. Alleen heeft het niet zo gewerkt.quote:
Je mist het punt lieverd.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja laten we een lijssie maken wie er wel en niet in Hools mogen posten.
Kliekjes zijn oke ole ole
ok ik zal er ook eens een kijkje nemenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is een andere denk dat je amazon bedoeld. Cdwow heb ik prima ervaringen mee
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Methodmich is op jeugdkamp. Kreeg een SMSje van de hoofdonderwijzer dat ie per brancard en dwangbuis is af gevoerd. Z'n laatste geschuimbekte woorden waren :
'Vijf over zes, vijf over zes, vijf over zes, en we zijn nog niet aan het eten.'
Haha. Woon je er nog steeds? Zo ja, welke straatquote:Op maandag 13 juni 2005 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoals je opa en oma in Rijssen je geleerd hebben. Alleen heeft het niet zo gewerkt.
Methodmich is op jeugdkamp. Kreeg een SMSje van de hoofdonderwijzer dat ie per brancard en dwangbuis is af gevoerd. Z'n laatste geschuimbekte woorden waren :
'Vijf over zes, vijf over zes, vijf over zes, en we zijn nog niet aan het eten.'
check het kortingbonnentopic op dvd.nl eens voor kortingslinkenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok ik zal er ook eens een kijkje nemen
weer extra geld
Het punt is dat ipv zo snel mogelijk een hools volposten met gelul het langzamer moet, en meer leuk gesprek moet komen.quote:
Neuken ?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het punt is dat ipv zo snel mogelijk een hools volposten met gelul het langzamer moet, en meer leuk gesprek moet komen.
Ja ik kende het al vooral die Prijs je Rijk bonnen. Daar heb ik al heel veel email aliassen aan versletenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
check het kortingbonnentopic op dvd.nl eens voor kortingslinken
8,5 met eenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het punt is dat ipv zo snel mogelijk een hools volposten met gelul het langzamer moet, en meer leuk gesprek moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |