eigenlijk welquote:Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Deze was te vroeg dus kan dicht.
Ach.. het houd je van de straat ehquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Dos37 het volgende:
hools openen is gewoon een sport geworden
Nog even en je bent mod, gooi je hem alsnog weer open.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Deze mag dicht
Als het zo gaat, ben ik hier weg.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nog even en je bent mod, gooi je hem alsnog weer open.
ik volg je op de voetquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet 756 vast klaar.
die titel kan niet hequote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
Ga bij de juf zeiken joh.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Die van jou was er ook al voordat die oude dicht was..
Nee joh, laten we dan helemaal geen afspraken meer maken en het aan de randdebielen overlaten.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
Ach, de mijne was ook op tijd en ook die is dicht.
Niet verder echt belangrijk toch om je druk over te maken?
JustJustMe is presentquote:
Que?quote:Ga bij de juf zeiken joh.
quote:Deze was te vroeg dus kan dicht.
quote:Deze mag dicht
Als het zo gaat, ben ik hier weg.
quote:Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
quote:Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.
Laat staan 3quote:Op maandag 13 juni 2005 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Een partytent in je eentje opzetten dat is schiet onmogelijk..
Misschien is dat wel wederzijds.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.
Wat bedoel je met naadje?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus: Hools was lange tijd mijn favoriete Fok-onderdeel maar de laatste weken is het niveau echt naadje en is de oude sfeer er niet meer. Ik hoop dat sommige mensen dat oppikken en er iets mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |