eigenlijk welquote:Op maandag 13 juni 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
Deze was te vroeg dus kan dicht.
Ach.. het houd je van de straat ehquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Dos37 het volgende:
hools openen is gewoon een sport geworden
Nog even en je bent mod, gooi je hem alsnog weer open.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
Deze mag dicht
Als het zo gaat, ben ik hier weg.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nog even en je bent mod, gooi je hem alsnog weer open.
ik volg je op de voetquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet 756 vast klaar.
die titel kan niet hequote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
Ga bij de juf zeiken joh.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Die van jou was er ook al voordat die oude dicht was..
Nee joh, laten we dan helemaal geen afspraken meer maken en het aan de randdebielen overlaten.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
Ach, de mijne was ook op tijd en ook die is dicht.
Niet verder echt belangrijk toch om je druk over te maken?
JustJustMe is presentquote:
Que?quote:Ga bij de juf zeiken joh.
quote:Deze was te vroeg dus kan dicht.
quote:Deze mag dicht
Als het zo gaat, ben ik hier weg.
quote:Doe hem dan dicht.
Ik was precies op tijd.
quote:Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.
Laat staan 3quote:Op maandag 13 juni 2005 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Een partytent in je eentje opzetten dat is schiet onmogelijk..
Misschien is dat wel wederzijds.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begin een beetje genoeg te krijgen van sommige nieuwe Hoolers hier.
Wat bedoel je met naadje?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus: Hools was lange tijd mijn favoriete Fok-onderdeel maar de laatste weken is het niveau echt naadje en is de oude sfeer er niet meer. Ik hoop dat sommige mensen dat oppikken en er iets mee doen.
Nee, jij bent een lekkere sfeermaker nu.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus: Hools was lange tijd mijn favoriete Fok-onderdeel maar de laatste weken is het niveau echt naadje en is de oude sfeer er niet meer. Ik hoop dat sommige mensen dat oppikken en er iets mee doen.
Vind jij dat niet dan? De helft van de Hools wordt door Jawi en TerroRobbie gevuld met onzinnige posts - terwijl er nog niet zo lang geleden een periode was dat mensen echt leuk met elkaar in gesprek waren. Er blijven ook steeds meer mensen weg en dat is vaak een teken aan de wand.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met naadje?
Heb je daar voorbeelden van?
in de wasmandquote:
Tussen alle postopkrik-onzinreakties, zie ik gelukkig nog steeds wel genoeg echte 'gesprekken' gevoerd worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
Vind jij dat niet dan? De helft van de Hools wordt door Jawi en TerroRobbie gevuld met onzinnige posts - terwijl er nog niet zo lang geleden een periode was dat mensen echt leuk met elkaar in gesprek waren. Er blijven ook steeds meer mensen weg en dat is vaak een teken aan de wand.
Maar voor mijn gevoel wel steeds minder.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen alle postopkrik-onzinreakties, zie ik gelukkig nog steeds wel genoeg echte 'gesprekken' gevoerd worden.
Dat hoef je er niet steeds bij te zeggen hoor, mijn leven hangt er echt niet vanaf. Maar om het nou steeds weer zo weg te relatvieren. Als we er geen zak aan vonden dan zaten we hier niet toch?quote:Verder blijft Hools natuurlijk niets meer of minder dan een ordinair slowchat-topic.
ken jij wel meer mensen hier behalve Jawi?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef Bananenman het volgende:
Bier
Oh sorry ik moet zinvolle gesprekken gaan voeren. Eh.
Jawi, kerel, hoe gaat het nou met je partytentjes?
Nee. Hoezo, jij drinkt elke week een biertje met alle HOOLS posters?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef mitt het volgende:
[..]
ken jij wel meer mensen hier behalve Jawi?
Juist wel, doorposten, nu even over jou ja!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof niet dat iemand die 60.000 berichten in 3 jaar heeft gepost iets hoeft te zeggen over iemand die 3000 berichten in 2 jaar heeft gepost...
Wat kost dat nou? Zo'n lidmaatschap?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
HEE! Ik zie nu pas dat ik sinds 10 juni j.l precies 2 jaar lid ben op Fok
En je gaf niet eens een feestje?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Voor jou een:
[afbeelding]
Met:
[afbeelding]
![]()
Ik was het vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|