Nee, jij bent een lekkere sfeermaker nu.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik meen het serieus: Hools was lange tijd mijn favoriete Fok-onderdeel maar de laatste weken is het niveau echt naadje en is de oude sfeer er niet meer. Ik hoop dat sommige mensen dat oppikken en er iets mee doen.
Vind jij dat niet dan? De helft van de Hools wordt door Jawi en TerroRobbie gevuld met onzinnige posts - terwijl er nog niet zo lang geleden een periode was dat mensen echt leuk met elkaar in gesprek waren. Er blijven ook steeds meer mensen weg en dat is vaak een teken aan de wand.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met naadje?
Heb je daar voorbeelden van?
in de wasmandquote:
Tussen alle postopkrik-onzinreakties, zie ik gelukkig nog steeds wel genoeg echte 'gesprekken' gevoerd worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
Vind jij dat niet dan? De helft van de Hools wordt door Jawi en TerroRobbie gevuld met onzinnige posts - terwijl er nog niet zo lang geleden een periode was dat mensen echt leuk met elkaar in gesprek waren. Er blijven ook steeds meer mensen weg en dat is vaak een teken aan de wand.
Maar voor mijn gevoel wel steeds minder.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen alle postopkrik-onzinreakties, zie ik gelukkig nog steeds wel genoeg echte 'gesprekken' gevoerd worden.
Dat hoef je er niet steeds bij te zeggen hoor, mijn leven hangt er echt niet vanaf. Maar om het nou steeds weer zo weg te relatvieren. Als we er geen zak aan vonden dan zaten we hier niet toch?quote:Verder blijft Hools natuurlijk niets meer of minder dan een ordinair slowchat-topic.
ken jij wel meer mensen hier behalve Jawi?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef Bananenman het volgende:
Bier
Oh sorry ik moet zinvolle gesprekken gaan voeren. Eh.
Jawi, kerel, hoe gaat het nou met je partytentjes?
Nee. Hoezo, jij drinkt elke week een biertje met alle HOOLS posters?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef mitt het volgende:
[..]
ken jij wel meer mensen hier behalve Jawi?
Juist wel, doorposten, nu even over jou ja!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof niet dat iemand die 60.000 berichten in 3 jaar heeft gepost iets hoeft te zeggen over iemand die 3000 berichten in 2 jaar heeft gepost...
Wat kost dat nou? Zo'n lidmaatschap?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
HEE! Ik zie nu pas dat ik sinds 10 juni j.l precies 2 jaar lid ben op Fok
En je gaf niet eens een feestje?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Voor jou een:
[afbeelding]
Met:
[afbeelding]
![]()
Ik was het vergetenquote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk mensen die je niet liggen verbieden in een topic te postenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Het wordt zo groot dat je 4 Hools per dag hebt en er mensen tussen ziten die je minder ligt. Dat is jammer.
kom volgend seizoen maar een mini-meet op 414 doenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Hoezo, jij drinkt elke week een biertje met alle HOOLS posters?
Precies, we hebben toch aardige gesprekken gevoerd hier in deze reeks, en niet alleen met elkaar maar ook met boertjes uit eindhoven en de achterhoek (quote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef JaWi het volgende:
Onzinnige reacties? Ik voer hier wel degelijk gesprekken hoor. Misschien niet allemaal even diepzinning, maar dat hoeft ook niet altijd. Voor de rest zie ik niets in de kritiek
.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
SCH, vind je mij nog wel leuk?
Je gaat toch ook niet alles terug lezen? Ik lees meestal dezelfde pagina nog even, om in 'het gesprek' te komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk mensen die je niet liggen verbieden in een topic te posten
ik heb hem binnen PHquote:
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag natuurlijk.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geloof niet dat iemand die 60.000 berichten in 3 jaar heeft gepost iets hoeft te zeggen over iemand die slechts 3000 berichten in 2 jaar heeft gepost...
Shit, je hebt het door. Moet ik soms een cijferlijstje maken ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is nog geen antwoord op mijn vraag natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |