Je kan het Clauwhee toch wel heel vriendelijk vragen?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt moeilijk mensen die je niet liggen verbieden in een topic te posten
Nee, dat wordt me wat te gortig. Ik doe hetzelfde als jijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet alles terug lezen?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan het Clauwhee toch wel heel vriendelijk vragen?![]()
Nee hoor, Clauwhee is een Groningse Grappigurdquote:Op maandag 13 juni 2005 17:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat wil jij toch helemaal niet?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, je hebt het door. Moet ik soms een cijferlijstje maken ofzo?
ja jij bent lief suikie
ik ook vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb hem binnen PH
[afbeelding]
Hij past er idd beter tussen
Af en toe even een knuppeltje in het ballenhok kan geen kwaad, is mijn ervaringquote:Op maandag 13 juni 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik nu met een gerust hart naar huis fietsen, boodschapjes doen. En geen ruzie maken, he jongens?
Het moment dat je Hools te serieus gaat nemen moeten we misschien maar voorblijven...
Ook bij de randjes???quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
SCH zullen we gaan vredespijpen ?
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook vandaag
had hem bij cd-wow.net besteld scheelde weer 4 pond
ook digipack?
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
De oude sfeer is idd verdwenen. Het wordt zo groot dat je 4 Hools per dag hebt en er mensen tussen ziten die je minder ligt. Dat is jammer.
Ja, maar niet inhaleren.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:05 schreef JaWi het volgende:
SCH, je hebt zelf de laatste tijd door je werk natuurlijk ook minder tijd.
En bovendien melding en discussie over toiletgebruik stelt ook niet iedereen op prijs.
dat is een andere denk dat je amazon bedoeld. Cdwow heb ik prima ervaringen meequote:Op maandag 13 juni 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja
maar bij cd-wow had ik geen account. en ik las dat ze met cd-wow nog wel eens moeilijk wouden doen met invoerrechtenof is dat nou een andere
Ja, daar is alles nog puur en sereenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ga je weer mee naar het EO-jongerendag topic?
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, Clauwhee is een Groningse Grappigurd![]()
quote:
ballotage-commissiequote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja laten we een lijssie maken wie er wel en niet in Hools mogen posten.
Zoals je opa en oma in Rijssen je geleerd hebben. Alleen heeft het niet zo gewerkt.quote:
Je mist het punt lieverd.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja laten we een lijssie maken wie er wel en niet in Hools mogen posten.
Kliekjes zijn oke ole ole
ok ik zal er ook eens een kijkje nemenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is een andere denk dat je amazon bedoeld. Cdwow heb ik prima ervaringen mee
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Methodmich is op jeugdkamp. Kreeg een SMSje van de hoofdonderwijzer dat ie per brancard en dwangbuis is af gevoerd. Z'n laatste geschuimbekte woorden waren :
'Vijf over zes, vijf over zes, vijf over zes, en we zijn nog niet aan het eten.'
Haha. Woon je er nog steeds? Zo ja, welke straatquote:Op maandag 13 juni 2005 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoals je opa en oma in Rijssen je geleerd hebben. Alleen heeft het niet zo gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |