quote:Op maandag 13 juni 2005 18:05 schreef JaWi het volgende:
SCH, je hebt zelf de laatste tijd door je werk natuurlijk ook minder tijd.
En bovendien melding en discussie over toiletgebruik stelt ook niet iedereen op prijs.
dat is een andere denk dat je amazon bedoeld. Cdwow heb ik prima ervaringen meequote:Op maandag 13 juni 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja
maar bij cd-wow had ik geen account. en ik las dat ze met cd-wow nog wel eens moeilijk wouden doen met invoerrechtenof is dat nou een andere
Ja, daar is alles nog puur en sereenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ga je weer mee naar het EO-jongerendag topic?
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, Clauwhee is een Groningse Grappigurd![]()
quote:
ballotage-commissiequote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja laten we een lijssie maken wie er wel en niet in Hools mogen posten.
Zoals je opa en oma in Rijssen je geleerd hebben. Alleen heeft het niet zo gewerkt.quote:
Je mist het punt lieverd.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja laten we een lijssie maken wie er wel en niet in Hools mogen posten.
Kliekjes zijn oke ole ole
ok ik zal er ook eens een kijkje nemenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is een andere denk dat je amazon bedoeld. Cdwow heb ik prima ervaringen mee
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Methodmich is op jeugdkamp. Kreeg een SMSje van de hoofdonderwijzer dat ie per brancard en dwangbuis is af gevoerd. Z'n laatste geschuimbekte woorden waren :
'Vijf over zes, vijf over zes, vijf over zes, en we zijn nog niet aan het eten.'
Haha. Woon je er nog steeds? Zo ja, welke straatquote:Op maandag 13 juni 2005 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoals je opa en oma in Rijssen je geleerd hebben. Alleen heeft het niet zo gewerkt.
Methodmich is op jeugdkamp. Kreeg een SMSje van de hoofdonderwijzer dat ie per brancard en dwangbuis is af gevoerd. Z'n laatste geschuimbekte woorden waren :
'Vijf over zes, vijf over zes, vijf over zes, en we zijn nog niet aan het eten.'
check het kortingbonnentopic op dvd.nl eens voor kortingslinkenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok ik zal er ook eens een kijkje nemen
weer extra geld
Het punt is dat ipv zo snel mogelijk een hools volposten met gelul het langzamer moet, en meer leuk gesprek moet komen.quote:
Neuken ?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het punt is dat ipv zo snel mogelijk een hools volposten met gelul het langzamer moet, en meer leuk gesprek moet komen.
Ja ik kende het al vooral die Prijs je Rijk bonnen. Daar heb ik al heel veel email aliassen aan versletenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
check het kortingbonnentopic op dvd.nl eens voor kortingslinken
8,5 met eenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het punt is dat ipv zo snel mogelijk een hools volposten met gelul het langzamer moet, en meer leuk gesprek moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |