Dit soort reacties hebben we wat aanquote:
Nee want die is ongesteld... dan ben je direct geen user meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef this_is_Gigolo het volgende:
yvonne
Of mag ik dat geen user noemen?
quote:
For ever, banquote:Op maandag 13 juni 2005 16:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben de kutuser!! ph34r m3!!
Zo niet, dan geef ik die h*er van een Maryse op...das een kutuser.
wat winnen we nu ofzow, een maandban ofzow
Ja en? Wou je hem nomineren?quote:
Wie heeft er nee gestemdquote:Op maandag 13 juni 2005 16:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Is Sterke_Yerke de grootste kutuser?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Jij bent indd een dikke sukkelquote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef SamStar het volgende:
gister was ik ook een kutuser zeiden ze ...
Jij hebt een avatar van bendeleiderquote:Op maandag 13 juni 2005 16:55 schreef beertema het volgende:
ik sta altijd open voor een nominatie
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt een avatar van bendeleider![]()
Held![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:05 schreef Dos37 het volgende:
Grootste kut users is 9christensen en tuut84
1 l in alom dude. eentje!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey wat doet printscreen daar
die is gewoon tofheid allom
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:59 schreef cappp het volgende:
die Oversight met zijn kutsmilie-posts
Ga heen BrauNquote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kreator en BrauN, semi-grappige mongolenusers.
das m'n idoolquote:
geeft niet.. zijn alle n00bsquote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef SamStar het volgende:
gister was ik ook een kutuser zeiden ze ...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:48 schreef Xlarge het volgende:
tuut84 is zo'n user die bijster weinig bijdraagd , ik kan zelfs niet eens zien wat hij intikt .
Schijnbaar is het leuk om in je eigen dialect te tikken
ik weet het , hij ging naar Portugal oid , de mensen daar vervelen.quote:
Maar dan wel naakt op een fiets hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:02 schreef Xebrozius het volgende:
Sweetgirly
Leenbekkema
Skv & kliek
Stuart
Vampier
Prupke
Nolius
Dr_Flash
Oversight
TheMassive
Sinn3rz
En nog enkele tientallen kutnewbies/kutusers/baggeraars die mij niet zijn bijgebleven...
Deze lui mag je wat mij betreft overgieten met benzine en in de fik steken terwijl ze naakt door het centrum van Amsterdam gejaagd worden.
Een nominatiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog de allerergste!! Avani!!Gatver wat een kutuser is dat zeg!
Het heeft je behoorlijk geraakt he?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Redux
Oosthoek
TheMassive
ArmaniMania
Alle stagiairs uit het stagiaire topic.
Mij niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Het heeft je behoorlijk geraakt he?
Oh ja dat komt door mijn volle blaas, zuip veel colaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mij niet hoor.
Maar je zeikt in elk topic. Vandaar.
had je anders verwacht? je bent te serieusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef user-x het volgende:
nominatie: MUUS en kasta voor het dichtgooien van al mijn mijn TTT's
Quickie_Batquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
Alle users die slecht geintegreerd zijn en de ene fout maken na de andere![]()
Oh ja en BrauNSkv
Realknuckles
![]()
![]()
TeringTriesteTopics?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef user-x het volgende:
nominatie: MUUS en kasta voor het dichtgooien van al mijn mijn TTT's
Skv en kliek?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:02 schreef Xebrozius het volgende:
Sweetgirly
Leenbekkema
Skv & kliek
Stuart
Vampier
Prupke
Nolius
Dr_Flash
Oversight
TheMassive
Sinn3rz
En nog enkele tientallen kutnewbies/kutusers/baggeraars die mij niet zijn bijgebleven...
Deze lui mag je wat mij betreft overgieten met benzine en in de fik steken terwijl ze naakt door het centrum van Amsterdam gejaagd worden.
bijna goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:33 schreef MUUS het volgende:
TeringTriesteTopics?
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Is Sterke_Yerke de grootste kutuser?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef Klasse het volgende:
mother-mother!
Ik zorg er wel ff voor dat je niet de laatste bent.
ik antwoord ff hier , anders ben ik weer de laatstequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Klasse het volgende:
[..]
Hoe is het verder in het leven madame? Had u nog een kater?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
senks, ow fuck nu ben ik weer laatste
![]()
Dit zijn pas de nominaties, dit wordt gesloten op maandag 0.00 en dan kun je vanaf die in een nieuw topique je definitiefe stem uit brengen op de genomineerde kutusersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef Gloeidoos het volgende:
Wanneer worden eigenlijk de winnaars bekend gemaakt
Kut userquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef user-x het volgende:
ik on-nomineer mijn genomineerden!
Ik begon me inderdaad al af te vragen waar hij bleef! Hierbij ook een nominatie voor DP, wat een graftak is dat. Om maar te zwijgen van die gepantserde plaat voor zijn kop.quote:
Van wie denk je dat die klooninvasie is de afgelopen weken?quote:
Geen flauw idee, zo actief volg ik fok nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die klooninvasie is de afgelopen weken?
ach , hij houd de gemoederen wel lekker bezig , dat voorkomt dat de boel te saai wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik begon me inderdaad al af te vragen waar hij bleef! Hierbij ook een nominatie voor DP, wat een graftak is dat. Om maar te zwijgen van die gepantserde plaat voor zijn kop.![]()
Ach, soms spreken dingen je aan he?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef heiden6 het volgende:
QB, wat ben je nadrukkelijk aanwezig in dit topic, hoe komt dat toch?
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ach, soms spreken dingen je aan he?Of zou het toch een soort reflectie zijn?
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik nomineer Quickie_bat
Dat moet je ook overlaten aan de mensen die het beheersen.quote:
Bij deze nomineer ik ook heiden6quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat moet je ook overlaten aan de mensen die het beheersen.![]()
quote:
Ja hallo sterft eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
Ik wou je alleen maar wat bekendheid geven hoorquote:
Je bedoelt het niet helemaal maar de users die van elk topic een biertopic willen maken verdienen zeker een flinke nominatie. Dan heb ik nog liever Stuart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
Dank u, dank u. Er is overigens al ooit eens een newbie-tournament geweest, georganiseerd door mijn puike Zeeuwse colega dj-ango.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:27 schreef Pool het volgende:
FF-tournamenten zijn kaaigoaf.
Ik vind yvonne ook vervelendquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:27 schreef Pool het volgende:
FF-tournamenten zijn kaaigoaf.
Je kwam verrassend ver.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Er is overigens al ooit eens een newbie-tournament geweest, georganiseerd door mijn puike Zeeuwse colega dj-ango.
Hier de linkjes:
[TOURNAMENT] KutNewbie-tournament
[TOURNAMENT] KutBeeTournament deel 2
Kutbee TOURNAMENT uitslag deel2 +ronde 3
Kutbee [TOURNAMENT] ronde 4 ...
De rest is voor altijd kwijtgeraakt in de catacomben des archieven.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef FlyingFox het volgende:Tot nu toe genomineerd zijn:
Conflict, yvonne, Oversight, MaRySe, 9christensen, tuut84, Farzin, Stuart, Kreator, BrauN, Coldplaya, BloodoundFromHell, Sweetgirly, Leenbekkema, Skv, Vampier, Prupke, Nolius, Dr_Flash, TheMassive, Sinn3rz, Redux, Oosthoek, ArmaniMania, Xebrozius, kastanova, Realknuckles, Avani, Jelco, Tiemie, MUUS, Quickie_Bat, gelly, Knox_, DePresident, heiden6, ScienceFriction, kamagurka, Fuckin_Innocent, -Angel- en dolle_hond.
Die laatste nomineer ik effe zelf vanwege zijn leeghoofdigheid en triestheid. Als er niemand zich geroepen voelt er een tournament van te maken, doe ik dat gewoon. ->! <- Bij deze! Nomineren kan tot vrijdag 17 juni!
Veel succes.
Oprotten kutventjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef Wokkel1982 het volgende:
Prrt kuttopic
Opgeslost, slotjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Ik nomineer calvobbes.
Met zijn eindeloze gedram, het gelijk willen hebben, het gejank en eeuwige kritiek.
Constant het lopen zeiken over nieuws op de FP en de nieuwsposters.
Ik zie in hem een achterlijk mannetje, die vroeger veel te weinig aandacht heeft gekregen van zijn hard werkende moeder (keileweg?) en dat nu compenseert met zijn gedram en daardoor wél de aandacht krijgt waarvan hij denkt dat ie het verdient.
We have a winner!!
ZIe jij eruit als dat jij beslist of hier een slotje op komt jah of neequote:
Maar hij weet anders wel hoe je TV moet maken hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Ik nomineer calvobbes.
Met zijn eindeloze gedram, het gelijk willen hebben, het gejank en eeuwige kritiek.
Constant het lopen zeiken over nieuws op de FP en de nieuwsposters.
Ik zie in hem een achterlijk mannetje, die vroeger veel te weinig aandacht heeft gekregen van zijn hard werkende moeder (keileweg?) en dat nu compenseert met zijn gedram en daardoor wél de aandacht krijgt waarvan hij denkt dat ie het verdient.
We have a winner!!
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
ZIe jij eruit als dat jij beslist of hier een slotje op komt jah of nee![]()
Nou, geweldig. Ik las dat hij destijds Hart in actie heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar hij weet anders wel hoe je TV moet maken hoor
En terecht. Vooral na dat topic over huisnummers.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef tonks het volgende:
TheMassive nomineer ik
Crew mag niet genomineerd worden op de webloggers, modjes enzo naquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:34 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil bij deze de volledige crew nomineren.
(uitgesloten zijn: Nietzman, Dagonet, Insomaniac & Loedertje)
Nou pas maar op want hij is er weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:24 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik weet het , hij ging naar Portugal oid , de mensen daar vervelen.
Maar ik heb in de tussentijd nog geen andere user kunnen vinden die mij zo irriteerd.
dan gaat 't losquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou pas maar op want hij is er weer
volgende week heeft ie weer internet
hehe dat werd ook tijdquote:
dat deed ik zo evenquote:
Pfffrrrrt, jij onleuk persoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:34 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil bij deze de volledige crew nomineren.
(uitgesloten zijn: Nietzman, Dagonet, Insomaniac & Loedertje)
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:05 schreef Xebrozius het volgende:
tevens een Muus is ook nog wel okay post
KUCH!quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:10 schreef Fransie het volgende:
Degene die na mij post is mijn Kutste FOK!user allround nominee
Ik? Baggeren? Oe.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:22 schreef ymme het volgende:
ik nomineer ijsmeis. Heb haar nou in een paar topics min of meer zien baggeren.
Bertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Geeft eens een linkje naar die Bert van jullie dan. Ik vertrouw 't allemaal niet hoor.!
ik ben net zolang lid als jij aars... (niet met deze nick nee..)quote:
Juist! Die 3 zijn gajes van de eerste orde!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik nomineer knowall RealKnuckles ende BrauN!
Jah!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:44 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Juist! Die 3 zijn gajes van de eerste orde!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik nomineer die ellendige Knox_
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Hierbij wou ik tevens ook de TS genaamd BadKeukenTegel nomineren, zulks een user past ook wel in dat criminele FOK!tuig rijtje!
oeps verkeerde topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
tis tet joe dont want toe sie it , but meebie it is der![]()
Snel editten voordat iemand jou nomineert!quote:
tssssssk wat kunnen ze met die nominatie dan??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Snel editten voordat iemand jou nomineert!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
tis tet joe dont want toe sie it , but meebie it is der![]()
Dan kan er op je worden gestemd als 'Allround Kutste Fok!user'. En wie wil dat nou?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tssssssk wat kunnen ze met die nominatie dan??![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dan kan er op je worden gestemd als 'Allround Kutste Fok!user'. En wie wil dat nou?
Ach, zolang je nog lol hebt. Overigens heb ik ook een suffe award ontvangen, maar dat is te beschamend om over verder te praten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was ik al met het stemmen toen , maar dat was toen ik hier net was
ik was minst waardevol![]()
mja vrijheid van meningsuiting dusik geef dr geen reet om
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja ik nomineer jou,goh die was makkelijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik ben een hem hoor...![]()
Oké..gezellig doen, zullen we monopoliën?![]()
Wat dacht je van galgje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
monopolie
![]()
scrabble daarintegen![]()
doen we n potje?
je blijft trouwens genomineerd maar das niet erg he![]()
Scrabble?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
monopolie
![]()
scrabble daarintegen![]()
doen we n potje?
je blijft trouwens genomineerd maar das niet erg he![]()
GVD DAT IS GRAPPIG HAHAHAHAHAHHAHAHAAquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Quickie_Bat![]()
Jij ging me zelf eerst nog toevoegen en kansloos slijmen op msn
Wat schattig was dat.
Totdat ik die gare kutkop van je een keer zag.
En nu maar huilen hé?
Er zijn geen users die een fout maakten, jouw moeder is de enige die een fout heeft gemaakt
Hallo piet; dan zet deltahf er ook ff bij; en infinium ook en kooba ook en vosss en voss mogen er dan ook bij hoorquote:
Wat een kloons heb jij man! Waarom zoveel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:58 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Hallo piet; dan zet deltahf er ook ff bij; en infinium ook en kooba ook en vosss en voss mogen er dan ook bij hoor
Pot, ketel enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat een kloons heb jij man! Waarom zoveel?
Dat zijn alleenmaar de bagger kloons; ik heb er nog een stuk of 5 waar ik met enige regelmaat mee post en nog een stuk of 8 waar ik het wachtwoord van kwijt benquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat een kloons heb jij man! Waarom zoveel?
Hehe, heb er maar 1 man. Actief dan, verder nog 1 die nooit gebruikt is en nog 1.quote:
vosss was toch niet echt een baggerkloon? Overigens heb ik niet echt een baggerkloon. Ben gewoon een baggeruser.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dat zijn alleenmaar de bagger kloons; ik heb er nog een stuk of 5 waar ik met enige regelmaat mee post en nog een stuk of 8 waar ik het wachtwoord van kwijt ben
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, heb er maar 1 man. Actief dan, verder nog 1 die nooit gebruikt is en nog 1.
vraag eens rond zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
vosss was toch niet echt een baggerkloon?
Dan bagger je gewoon allejezus veelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, heb er maar 1 man. Actief dan, verder nog 1 die nooit gebruikt is en nog 1.
Zo heb ik het nooit ervaren, maar ik vind niet gauw iets bagger.quote:
Mwoah, alleen als de ene een ban heeft gebruik ik die.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan bagger je gewoon allejezus veel
Wat is xes?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Scrabble?
*footooww*
Alstjeblieft
Ik weet niet hoe jij 69 doet, maar volgens mij kijk ik dan vol in haar spleet/bruine donder !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je ook lezen als je 69 aan t doen bent met dr![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, ga eens ergens anders slap ouwehoeren.
MSN ofzo.
Nog niets van gemerkt eerlijkgezegt...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:27 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
En ik dan? Ik ben behoorlijk irritant en niemand post m'n naam
Je komt net kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:27 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
En ik dan? Ik ben behoorlijk irritant en niemand post m'n naam
Eej tof man!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:18 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik word al door een stuk of 5 a 6 mensen vervelend kind genoemt hoor :p .
Btw, hey terminator!
je bent ook zo'n liefiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
Ik sta er niet eens tussen.
Bij die laatste poll door brennie () had ik 3 stemmen ofzo.
Pfff... kutnewbies.
Tief op hoerenkind.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief op hoerenkind.
Je camerawerk roeleert wel dan weer.
Dat was een jaar geleden mén!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ik nomineer cerror voor liefste user omdat hij toen van die lieve icoontjes maakte voor ieder
omdat ik je geblockt heb? Hondenpensionhoerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
Conflict is overigens ook een lul met vingers
Hij is nu wel erg infantiel bezig jaquote:
Kasta is een harstikke aardige user. Altijd vol medeleven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
kastanova (enkel nominatie, behoeft geen verder uitleg)
behalve bij mijn vrolijke nachttopicsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kasta is een harstikke aardige user. Altijd vol medeleven.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
kastanova (enkel nominatie, behoeft geen verder uitleg)
wat is "wat lief"?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:30 schreef Skv het volgende:
Wat lief.
Ik heb de eer om de titel "meest overgewaardeerde user 2004" te dragen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:18 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik word al door een stuk of 5 a 6 mensen vervelend kind genoemt hoor :p .
Nog een paar permbans en je kunt zo MOD worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb de eer om de titel "meest overgewaardeerde user 2004" te dragen.
beat that..
Ik heb mijn portie crew wel meer dan genoeg gehad, zelfs als ik een pistoolloop tegen mijn hoofd kreeg en een keuze moest maken tussen een kogel en moderaten dan zou ik die kogel wel willen proeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een paar permbans en je kunt zo MOD worden.![]()
't subforum is nieteens zo belangrijk..Beginnen op een klein SF werkt.
Je moet die kogels wel door andere users jagen dat werkt dan vervolgens weer positief door.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie crew wel meer dan genoeg gehad, zelfs als ik een pistoolloop tegen mijn hoofd kreeg en een keuze moest maken tussen een kogel en moderaten dan zou ik die kogel wel willen proeven.
Daarvoor hoef je echt niet in de crew gezeten te hebben hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie crew wel meer dan genoeg gehad, zelfs als ik een pistoolloop tegen mijn hoofd kreeg en een keuze moest maken tussen een kogel en moderaten dan zou ik die kogel wel willen proeven.
hee die had ik toch ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb de eer om de titel "meest overgewaardeerde user 2004" te dragen.
beat that..
en jij mag dat in mijn gezicht komen vertellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
oversitght moet sterfeeen kaaan kanker. LS)D
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:31 schreef -Angel- het volgende:
Ik wil niet staan tussen deze unintelligent people.
Brechtjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef mazaru het volgende:
Brechje of hoe heet dat kind
Ga je diep en diep en diep schamen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef the_RAVEN het volgende:
Calvobbes, Castanova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |