quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Hierbij wou ik tevens ook de TS genaamd BadKeukenTegel nomineren, zulks een user past ook wel in dat criminele FOK!tuig rijtje!
oeps verkeerde topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
tis tet joe dont want toe sie it , but meebie it is der![]()
Snel editten voordat iemand jou nomineert!quote:
tssssssk wat kunnen ze met die nominatie dan??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Snel editten voordat iemand jou nomineert!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef mother-mother het volgende:
tis tet joe dont want toe sie it , but meebie it is der![]()
Dan kan er op je worden gestemd als 'Allround Kutste Fok!user'. En wie wil dat nou?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tssssssk wat kunnen ze met die nominatie dan??![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dan kan er op je worden gestemd als 'Allround Kutste Fok!user'. En wie wil dat nou?
Ach, zolang je nog lol hebt. Overigens heb ik ook een suffe award ontvangen, maar dat is te beschamend om over verder te praten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was ik al met het stemmen toen , maar dat was toen ik hier net was
ik was minst waardevol![]()
mja vrijheid van meningsuiting dusik geef dr geen reet om
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja ik nomineer jou,goh die was makkelijk
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:32 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik ben een hem hoor...![]()
Oké..gezellig doen, zullen we monopoliën?![]()
Wat dacht je van galgje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
monopolie
![]()
scrabble daarintegen![]()
doen we n potje?
je blijft trouwens genomineerd maar das niet erg he![]()
Scrabble?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
monopolie
![]()
scrabble daarintegen![]()
doen we n potje?
je blijft trouwens genomineerd maar das niet erg he![]()
GVD DAT IS GRAPPIG HAHAHAHAHAHHAHAHAAquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Quickie_Bat![]()
Jij ging me zelf eerst nog toevoegen en kansloos slijmen op msn
Wat schattig was dat.
Totdat ik die gare kutkop van je een keer zag.
En nu maar huilen hé?
Er zijn geen users die een fout maakten, jouw moeder is de enige die een fout heeft gemaakt
Hallo piet; dan zet deltahf er ook ff bij; en infinium ook en kooba ook en vosss en voss mogen er dan ook bij hoorquote:
Wat een kloons heb jij man! Waarom zoveel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:58 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Hallo piet; dan zet deltahf er ook ff bij; en infinium ook en kooba ook en vosss en voss mogen er dan ook bij hoor
Pot, ketel enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat een kloons heb jij man! Waarom zoveel?
Dat zijn alleenmaar de bagger kloons; ik heb er nog een stuk of 5 waar ik met enige regelmaat mee post en nog een stuk of 8 waar ik het wachtwoord van kwijt benquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat een kloons heb jij man! Waarom zoveel?
Hehe, heb er maar 1 man. Actief dan, verder nog 1 die nooit gebruikt is en nog 1.quote:
vosss was toch niet echt een baggerkloon? Overigens heb ik niet echt een baggerkloon. Ben gewoon een baggeruser.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dat zijn alleenmaar de bagger kloons; ik heb er nog een stuk of 5 waar ik met enige regelmaat mee post en nog een stuk of 8 waar ik het wachtwoord van kwijt ben
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, heb er maar 1 man. Actief dan, verder nog 1 die nooit gebruikt is en nog 1.
vraag eens rond zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
vosss was toch niet echt een baggerkloon?
Dan bagger je gewoon allejezus veelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, heb er maar 1 man. Actief dan, verder nog 1 die nooit gebruikt is en nog 1.
Zo heb ik het nooit ervaren, maar ik vind niet gauw iets bagger.quote:
Mwoah, alleen als de ene een ban heeft gebruik ik die.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan bagger je gewoon allejezus veel
Wat is xes?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Scrabble?
*footooww*
Alstjeblieft
Ik weet niet hoe jij 69 doet, maar volgens mij kijk ik dan vol in haar spleet/bruine donder !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je ook lezen als je 69 aan t doen bent met dr![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, ga eens ergens anders slap ouwehoeren.
MSN ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |