ach , hij houd de gemoederen wel lekker bezig , dat voorkomt dat de boel te saai wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik begon me inderdaad al af te vragen waar hij bleef! Hierbij ook een nominatie voor DP, wat een graftak is dat. Om maar te zwijgen van die gepantserde plaat voor zijn kop.![]()
Ach, soms spreken dingen je aan he?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef heiden6 het volgende:
QB, wat ben je nadrukkelijk aanwezig in dit topic, hoe komt dat toch?
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ach, soms spreken dingen je aan he?Of zou het toch een soort reflectie zijn?
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik nomineer Quickie_bat
Dat moet je ook overlaten aan de mensen die het beheersen.quote:
Bij deze nomineer ik ook heiden6quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat moet je ook overlaten aan de mensen die het beheersen.![]()
quote:
Ja hallo sterft eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
Ik wou je alleen maar wat bekendheid geven hoorquote:
Je bedoelt het niet helemaal maar de users die van elk topic een biertopic willen maken verdienen zeker een flinke nominatie. Dan heb ik nog liever Stuart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
Dank u, dank u. Er is overigens al ooit eens een newbie-tournament geweest, georganiseerd door mijn puike Zeeuwse colega dj-ango.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:27 schreef Pool het volgende:
FF-tournamenten zijn kaaigoaf.
Ik vind yvonne ook vervelendquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:27 schreef Pool het volgende:
FF-tournamenten zijn kaaigoaf.
Je kwam verrassend ver.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Er is overigens al ooit eens een newbie-tournament geweest, georganiseerd door mijn puike Zeeuwse colega dj-ango.
Hier de linkjes:
[TOURNAMENT] KutNewbie-tournament
[TOURNAMENT] KutBeeTournament deel 2
Kutbee TOURNAMENT uitslag deel2 +ronde 3
Kutbee [TOURNAMENT] ronde 4 ...
De rest is voor altijd kwijtgeraakt in de catacomben des archieven.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef FlyingFox het volgende:Tot nu toe genomineerd zijn:
Conflict, yvonne, Oversight, MaRySe, 9christensen, tuut84, Farzin, Stuart, Kreator, BrauN, Coldplaya, BloodoundFromHell, Sweetgirly, Leenbekkema, Skv, Vampier, Prupke, Nolius, Dr_Flash, TheMassive, Sinn3rz, Redux, Oosthoek, ArmaniMania, Xebrozius, kastanova, Realknuckles, Avani, Jelco, Tiemie, MUUS, Quickie_Bat, gelly, Knox_, DePresident, heiden6, ScienceFriction, kamagurka, Fuckin_Innocent, -Angel- en dolle_hond.
Die laatste nomineer ik effe zelf vanwege zijn leeghoofdigheid en triestheid. Als er niemand zich geroepen voelt er een tournament van te maken, doe ik dat gewoon. ->! <- Bij deze! Nomineren kan tot vrijdag 17 juni!
Veel succes.
Oprotten kutventjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef Wokkel1982 het volgende:
Prrt kuttopic
Opgeslost, slotjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Ik nomineer calvobbes.
Met zijn eindeloze gedram, het gelijk willen hebben, het gejank en eeuwige kritiek.
Constant het lopen zeiken over nieuws op de FP en de nieuwsposters.
Ik zie in hem een achterlijk mannetje, die vroeger veel te weinig aandacht heeft gekregen van zijn hard werkende moeder (keileweg?) en dat nu compenseert met zijn gedram en daardoor wél de aandacht krijgt waarvan hij denkt dat ie het verdient.
We have a winner!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |