TeringTriesteTopics?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef user-x het volgende:
nominatie: MUUS en kasta voor het dichtgooien van al mijn mijn TTT's
Skv en kliek?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:02 schreef Xebrozius het volgende:
Sweetgirly
Leenbekkema
Skv & kliek
Stuart
Vampier
Prupke
Nolius
Dr_Flash
Oversight
TheMassive
Sinn3rz
En nog enkele tientallen kutnewbies/kutusers/baggeraars die mij niet zijn bijgebleven...
Deze lui mag je wat mij betreft overgieten met benzine en in de fik steken terwijl ze naakt door het centrum van Amsterdam gejaagd worden.
bijna goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:33 schreef MUUS het volgende:
TeringTriesteTopics?
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Is Sterke_Yerke de grootste kutuser?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef Klasse het volgende:
mother-mother!
Ik zorg er wel ff voor dat je niet de laatste bent.
ik antwoord ff hier , anders ben ik weer de laatstequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Klasse het volgende:
[..]
Hoe is het verder in het leven madame? Had u nog een kater?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
senks, ow fuck nu ben ik weer laatste
![]()
Dit zijn pas de nominaties, dit wordt gesloten op maandag 0.00 en dan kun je vanaf die in een nieuw topique je definitiefe stem uit brengen op de genomineerde kutusersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef Gloeidoos het volgende:
Wanneer worden eigenlijk de winnaars bekend gemaakt
Kut userquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef user-x het volgende:
ik on-nomineer mijn genomineerden!
Ik begon me inderdaad al af te vragen waar hij bleef! Hierbij ook een nominatie voor DP, wat een graftak is dat. Om maar te zwijgen van die gepantserde plaat voor zijn kop.quote:
Van wie denk je dat die klooninvasie is de afgelopen weken?quote:
Geen flauw idee, zo actief volg ik fok nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die klooninvasie is de afgelopen weken?
ach , hij houd de gemoederen wel lekker bezig , dat voorkomt dat de boel te saai wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik begon me inderdaad al af te vragen waar hij bleef! Hierbij ook een nominatie voor DP, wat een graftak is dat. Om maar te zwijgen van die gepantserde plaat voor zijn kop.![]()
Ach, soms spreken dingen je aan he?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:30 schreef heiden6 het volgende:
QB, wat ben je nadrukkelijk aanwezig in dit topic, hoe komt dat toch?
Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ach, soms spreken dingen je aan he?Of zou het toch een soort reflectie zijn?
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:45 schreef paultjuhhh het volgende:
ik nomineer Quickie_bat
Dat moet je ook overlaten aan de mensen die het beheersen.quote:
Bij deze nomineer ik ook heiden6quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat moet je ook overlaten aan de mensen die het beheersen.![]()
quote:
Ja hallo sterft eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
Ik wou je alleen maar wat bekendheid geven hoorquote:
Je bedoelt het niet helemaal maar de users die van elk topic een biertopic willen maken verdienen zeker een flinke nominatie. Dan heb ik nog liever Stuart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De bierkliek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |