Nog niets van gemerkt eerlijkgezegt...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:27 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
En ik dan? Ik ben behoorlijk irritant en niemand post m'n naam
Je komt net kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:27 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
En ik dan? Ik ben behoorlijk irritant en niemand post m'n naam
Eej tof man!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:18 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik word al door een stuk of 5 a 6 mensen vervelend kind genoemt hoor :p .
Btw, hey terminator!
je bent ook zo'n liefiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
Ik sta er niet eens tussen.
Bij die laatste poll door brennie () had ik 3 stemmen ofzo.
Pfff... kutnewbies.
Tief op hoerenkind.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief op hoerenkind.
Je camerawerk roeleert wel dan weer.
Dat was een jaar geleden mén!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
ik nomineer cerror voor liefste user omdat hij toen van die lieve icoontjes maakte voor ieder
omdat ik je geblockt heb? Hondenpensionhoerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
Conflict is overigens ook een lul met vingers
Hij is nu wel erg infantiel bezig jaquote:
Kasta is een harstikke aardige user. Altijd vol medeleven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
kastanova (enkel nominatie, behoeft geen verder uitleg)
behalve bij mijn vrolijke nachttopicsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kasta is een harstikke aardige user. Altijd vol medeleven.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:29 schreef rudedeltadude het volgende:
kastanova (enkel nominatie, behoeft geen verder uitleg)
wat is "wat lief"?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 03:30 schreef Skv het volgende:
Wat lief.
Ik heb de eer om de titel "meest overgewaardeerde user 2004" te dragen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:18 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik word al door een stuk of 5 a 6 mensen vervelend kind genoemt hoor :p .
Nog een paar permbans en je kunt zo MOD worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb de eer om de titel "meest overgewaardeerde user 2004" te dragen.
beat that..
Ik heb mijn portie crew wel meer dan genoeg gehad, zelfs als ik een pistoolloop tegen mijn hoofd kreeg en een keuze moest maken tussen een kogel en moderaten dan zou ik die kogel wel willen proeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een paar permbans en je kunt zo MOD worden.![]()
't subforum is nieteens zo belangrijk..Beginnen op een klein SF werkt.
Je moet die kogels wel door andere users jagen dat werkt dan vervolgens weer positief door.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie crew wel meer dan genoeg gehad, zelfs als ik een pistoolloop tegen mijn hoofd kreeg en een keuze moest maken tussen een kogel en moderaten dan zou ik die kogel wel willen proeven.
Daarvoor hoef je echt niet in de crew gezeten te hebben hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie crew wel meer dan genoeg gehad, zelfs als ik een pistoolloop tegen mijn hoofd kreeg en een keuze moest maken tussen een kogel en moderaten dan zou ik die kogel wel willen proeven.
hee die had ik toch ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb de eer om de titel "meest overgewaardeerde user 2004" te dragen.
beat that..
en jij mag dat in mijn gezicht komen vertellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
oversitght moet sterfeeen kaaan kanker. LS)D
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:31 schreef -Angel- het volgende:
Ik wil niet staan tussen deze unintelligent people.
Brechtjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef mazaru het volgende:
Brechje of hoe heet dat kind
Ga je diep en diep en diep schamen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef the_RAVEN het volgende:
Calvobbes, Castanova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |