Maar hij heeft de linkjes niet, matig dus.quote:
Eenzaam protest premier Balkende aan de Belgische grens oidquote:Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
Wat was nou het onderschrift dat Wilders had?
De foto liet een man zien op een auto, moonend naar de camera.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
Wat was nou het onderschrift dat Wilders had?
Vond ik ook.. tzal komen doordat ie een stropdas (jaja) onder zijn vest aan had.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:23 schreef NoSigar het volgende:
Humor is nogal subjectief blijkt maar weer, Socialdisorder.
Jan Jaap vind ik meestal de leukste maar hij was echt een beetje slogans aan het roepen vandaag: erg flauw eigenlijk.
Ach ja.. is wel zo.. maar hij kon er om / mee lachen. Ik vond het opzich wel geweldig die kop van Raoul toen hij zei "Ja normaal verwacht Geert dat iedereen tegen hem is, maar als dan iedereen zegt 'Ja is goed Geert' dan weet ie het niet meer"quote:Wanneer je bij Wilders over elke buitenlander die om wat voor reden dan ook in NL is iets gaat roepen als 'de-naturaliseren en uitzetten, hé Geert' dan vind ik dat nogal armoedig.
Zekerquote:De uitzending vond ik over het algemeen best leuk en goed overigens.
Ik vond Jan-Jaap op het randje van slecht gister. Van die onzinnig harde en zeer flauwe opmerkingen maakte hij naar Wilders idd. "Korans door de plee spoelen" en meer van dat soort onzin, hij bracht net of Wilders dat echt zou doen.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:23 schreef NoSigar het volgende:
Jan Jaap vind ik meestal de leukste maar hij was echt een beetje slogans aan het roepen vandaag: erg flauw eigenlijk. Wanneer je bij Wilders over elke buitenlander die om wat voor reden dan ook in NL is iets gaat roepen als 'de-naturaliseren en uitzetten, hé Geert' dan vind ik dat nogal armoedig.
En al die Indiaanse namen,quote:Op zondag 12 juni 2005 10:40 schreef ozzietukker het volgende:
De gasten waren niet bijzonder grappig, maar de one-liners van Harm Edens waren wel degelijk grappigEn de uitzending in het geheel was ook goed
Heb vooral gelachten om die chinezen die het overnamen
doen ze nooit hoor.. zeggen dat het de laatste van het seizoen is ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2005 07:23 schreef Hunter het volgende:
Het viel me op dat Harm Edens niks zei over een afscheid. Volgend jaar dus bij Talpa?
Dat is dan weer wel leukquote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef grunge-metal het volgende:
Volgende week een complicatie, alle grappige momenten op een rij.
Wat zijn goede gasten dan? Ik vind het ook niet bepaald fijn als er gasten komen die alles naar zich toe trekken. Gister heb ik weer genoten. Het waren dan wel veel intikkertjes allemaal, maar ik lach er niet minder omquote:Dit was niet het beste seizoen. Gisteren ook weer twee matige gasten.
quote:Op zondag 12 juni 2005 09:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vond het sowieso wat zwak gister. Wat een humorloze gasten die Jol en Wilders.
maar wel inpressed dat Wilders er echt was
En dat Wilders stil valt als je hem gelijk geeft.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Raoul had een sterke; "Al die Indiërs die hierheen komen voor die BOllywoodawards. Allemaal druit, he Geert?"
Ik vind Harm juist super. Altijd zo droogquote:Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef monic27 het volgende:
pfff, wordt het niet eens tijd om die Harm Edens te vervangen?
Ik heb echt nog nooit om hem moeten lachen, wat een irritante gast is dat zeg.
Dit was het nieuws is "geweest" vind ik. Af een toe een vage glimlach, meer is het niet.
Harm isquote:Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef monic27 het volgende:
Dan kijk je toch niet... Harm en nooit moeten lachen... en je hebt wel al die jaren gekeken?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef monic27 het volgende:
Dit was het nieuws is "geweest" vind ik. Af een toe een vage glimlach, meer is het niet.
vreemd... ze hebben de link veranderd (was eerst 21 mei, op die dag werd het namelijk ok uitgezonden...) dit is hem nu:quote:Op zondag 12 juni 2005 16:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heeft iemand misschien een werkende link naar de aflevering met Tjeerd Oosterhuis en Laetitia Griffith ?
Maar had-ie 'm ook zelf bedacht? Da's de vraag.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het wel een aardige aflevering. De Wilders foto-onderschrift was wel erg grappig.
Ik vind dat ook wel goed ja. Wisselt goed af met de grappen van Raoul en JJ.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet... Harm en nooit moeten lachen... en je hebt wel al die jaren gekeken?![]()
Die moet ik ook maar weer eens een keer gaan kijken!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus Linda de Mol en Hanneke Groenteman. Die aflevering heb ik vanmiddag ff terug gekeken, wat een superaflevering was dat zeg... goed hard gelachen
Ik bedoelde niet één specifieke aflevering.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus Linda de Mol en Hanneke Groenteman. Die aflevering heb ik vanmiddag ff terug gekeken, wat een superaflevering was dat zeg... goed hard gelachen
Ga ik snel even kijkenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
vreemd... ze hebben de link veranderd (was eerst 21 mei, op die dag werd het namelijk ok uitgezonden...) dit is hem nu:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)euws/bb.20050522.asf
dag latersnap er geen hol van, waar die werkt wel
Hij/Zij maken er ook geen gehein van dat ie het van de auto-cue afleest. Echt heerlijk. Jammer dat Harm weggaatquote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Harm isHij leest die autocue zo droog op, geweldig
![]()
Volgens mij blijft Harm Edens gewoon DWHN presenteren. Het idee dat hij er mee stopt hebben we volgens mij zelf ergens onderweg verzonnen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:10 schreef grunge-metal het volgende:
Jammer, Harm Edens was oke. Nu hopen dat er weer een goeie terug komt, maar ik vrees het einde van Dit Was Het Nieuws.
Harm naar Talpa.... uh... bron!??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef neggix het volgende:
Mag hij dan bij en tros en talpa tegelijk presenteren
Heeft ie het goed voor mekaar
Zou het niet weten, heb zelf nerges last van. Probeer het eens in DIG anders.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:53 schreef Logitik het volgende:
Als ik deze streams wil bekijken, gaat hij na ongeveer 8 minuten haperen. Steeds vanaf het zelfde stuk..
Ik heb 60 k/b upload, dus daar kan het niet aan liggen. Als ik ff wacht, zodat hij verder kan laden (eventueel) en dan weer afspeel, gaat hij meteen weer verder met haperen.
Weet iemand wat het probleem is?
Bron Radio.nl ofzoquote:
tja eerst zien dan geloven.. hij zou dan de enige zijn waarvan het niet in de media verder is gekomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Bron Radio.nl ofzo
Achter de schermen eik, dus niet helemaal, maar goed, hopelijk word het wat
Vond ik niet grappig, was erg voorspelbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Indaanse namen opsommen blijft leuk
Dikke Raoul een miezerig mannetje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:25 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een enorme beer van een kerel is die judokawiensnaamikvergetenben zeg, tering. Of Raoul is een miezerig mannetje natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Dikke Raoul een miezerig mannetje?
Kijk zelf maar:
nou ik lag in een scheur vorige weekquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Vond ik niet grappig, was erg voorspelbaar.
Ik vind Raoul ook ver weg de grappigste, dus daar heb ik geen moeite meequote:Op zondag 19 juni 2005 12:54 schreef grunge-metal het volgende:
Als je zo die compilatie ziet, valt me gelijk op dat Raoul Heertje echt overduidelijk het vaakst aan het woord is.
Hier staat ie gewoon (uitzendinggemist.nl):quote:Op zondag 19 juni 2005 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom kun je de compilatie nergens terugzien
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Carport het volgende:
[..]
Hier staat ie gewoon (uitzendinggemist.nl):
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=tovvlBsHEbGcZtHjIarY /
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)euws/bb.20050618.asf
Hij keek zag iets op TV, maar het bleek Premtime te zijn. Ik weet alleen niet meer wat hij zagquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef Xante het volgende:
Hoe ging die grap over Premtime ook alweer, in de laatste aflevering?
weet je meer dan ik?quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef S-Two het volgende:
Schop!
Ja ik wou weer ff oude afleveringen bekijken, en dacht ik schop hem weer ff omhoogquote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
weet je meer dan ik?Eind september begint de kaartverkoop dus denk dat ze oktober pas gaan beginnen.. of was dit gewoon een schopje, zomaar?
Ach maakt niet uit tochquote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja ik wou weer ff oude afleveringen bekijken, en dacht ik schop hem weer ff omhoogKwam er na de post trouwens ook pas achter dat ik hem beter had kunnen bookmarken maar goed.
Ik hoop iig wel dat het binnenkort weer begint!
Helemaal naar Hilversum.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef arco_corleone het volgende:
Vandaag en morgen kaartverkoop voor de opnames van het nieuwe seizoen van DWHN.
Wie gaat er kaartjes kopen??
Agnes Kant is SP-kamerlid.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef TC03 het volgende:
Oh die... Alleen René Mioch ken ik. Agnes Kant, is dat die nieuwe van het FNV?
Agnes kant is dat mens van de SPquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef TC03 het volgende:
Oh die... Alleen René Mioch ken ik. Agnes Kant, is dat die nieuwe van het FNV?
Mioch - vind zichzelf belangrijk, filmrecensiesquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Uit het persbericht van de TROS
"Een aantal namen is al bekend. Zo zullen in ieder geval René Mioch, Arnold Karskens, Ivo de Wijs, Agnes Kant, Jenny Arean, Andrew Makkinga en Joep Schrijvers hun opwachting maken."
Hele bericht
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Komende zaterdag is idd een compilatie.
21.00-21.45.
zelfde vraagquote:Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef Woffel het volgende:
Nu dus een andere compilatie dan gister?
Ik heb vanmiddag deze al op internet gekeken en daar kwam zover ik weet geen Prem in voor..
Hopen dat ze haar niet naasr Raoul gooien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:F
e
m
k
e
H
a
l
s
e
m
a
![]()
Frits Huffnagel verwacht ik wel grappig te zijn, net als Ivo de Wijs. Al zou de laatste wel een beetje oubollig kunnen overkomen.
Makkinga werkt voor MTV.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mioch - vind zichzelf belangrijk, filmrecensies
Karskens - journalist, zat in Bagdad tijdens de oorlog
Ivo de Wijs - ouwe lul, cabaretier, vroege vogels op de radio deed hij
Agnes Kant - Kamerlid SP
Arean - Cabaretiere
Makkinga - Neger uit "het lagerhuis", doet nu "iets" voor TMF dacht ik
Schrijvers -
Valt wel mee. Have I Got News For You heeft meestal een serie van een aflevering of 8-9. Dit was het nieuws een serie van een stuk of 6.quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef AgeEll het volgende:
In engeland worden veel meer afleveringen gemaakt.
Dat wordt goedquote:
zondagavond herhaling mag ik hopen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:32 schreef S-Two het volgende:
Dat lijkt me ook wel een leuke uitzending. Hoop alleen dat ze ook online komen want ik ben zaterdagavond vaak niet thuis.
Ja, 22.15.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
zondagavond herhaling mag ik hopen?
Joep Schrijvers is organisatiewetenschapper, maar vooral bekend van zijn boek "Hoe word ik een rat"quote:
ik verwacht weinig van Beelen eerlijk gezegd, wat een humorloze zak hooi..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Giel Beelen, ben benieuwd wat dat wordt
22.00.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
Hoe laat is het vanavond?
Ik pleit er dan ook voro dat ze alsnog allen aflevering met Thomas en later Marc-Marie op de website gaan zettenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef Symer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van Dit was het Nieuws gezien waar Thomas Acda in zat![]()
Ben benieuwd!
Inderdaad. Raoul en Harm zijn de constanten, en Jan Jaap, Thomas en Marc Marie waren/zijn op hun eigen manier heel erg leuk. Maar ik wil ze idd terug kunnen zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die lijken me ook wel leuk om terug te zien ja, vooral Thomas Acda. Zou mooi zijn als ik die nog eens zou kunnen zien.
Ja. Die presentatrice van Nova.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:07 schreef S-Two het volgende:
Clairy Polak is toch die vrouw die ze laatst bij Koefnoen ook na hadden gedaan?
Het antwoord staat nog op deze pagina.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:31 schreef TC03 het volgende:
Eindelijk weer! Hoe laat begint het vanavond precies?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef TC03 het volgende:
Ja Pberends, die komt vanavond, zoals je op pagina 2 kan zien. Tesamen met René Mioch.
Clairy verbaast je waar je bij staat!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat Thomas Acda kutgasten krijgt. Clairy en Rene zijn volgens mij net zo grappig als uitgedroogde rozijnen die 3 weken in de zon hebben gelegen
Dat komt omdat Nova is opgenomen en DWHN wordt live uitgezondenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Dubbel Clairy vanavond, in DWHN om 22.00 te gast, en ze presenteert NOVA om 22.10.
Dat schaatsen zal me ook een worst wezen, komop met DWHN !quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, dat Oranje dat zal wel, mooi DWHN kijken
Een of andere muts met een wereldrecord, een paar Nederlandse ronderijders die het niet zo goed hebben gedaan en meteen knopen we er een ellenlange naborrel aan vastquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat schaatsen zal me ook een worst wezen, komop met DWHN !
Inderdaad jah .. ach ik denk maar zo; zolang ik top tv kan kijken wat NIET door Talpa wordt uitgezonden, dan ben ik voor me zelf al zeer blijquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef pberends het volgende:
Blaat blaat, elke dag is er wel weer een nieuw wereldrecord. Lekker belangrijk!
De oplossing wordt volgens mij altijd gelezen vanaf het kaartje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thomas, naast het kaartje bestaat er ook een autocue
dat schoot mij ook meteen te binnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef pberends het volgende:
Daar heeft Harm een longontsteking aan overgehouden!
Ja, lekker realistisch, zo hoort het.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Hij doet het leuk.
Echt als een vervanger, en het hoeft niet perfect enzo. dat vind ik leuk
Volgens mij is hij straalbezopen ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Hij doet het leuk.
Echt als een vervanger, en het hoeft niet perfect enzo. dat vind ik leuk
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij is hij straalbezopen ...![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Criminele moslims is stigmatiserend. Bovendien is het dubbelop
In mijn ogen stal ie de showquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
8,0 als eindcijfer, Acda steelde de show!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
De lachband van zijn eigen serie aan het inlachen![]()
.
Is dit serieusquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.cdahuisstijl.nl/Default.aspx?mID=1853&rID=245&cID=151#248
[afbeelding]
Wat een verschil he!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.cdahuisstijl.nl/Default.aspx?mID=1853&rID=245&cID=151#248
[afbeelding]
Wat een verschil he!
Ja, zoals je ziet. 85 euri voor een logo setje jongens!quote:
Die was erg goed inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
8,0 als eindcijfer, Acda steelde de show!
Oud-Hollandsch he.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In mijn ogen stal ie de show
Je meent het ?quote:
Tja, het staat echt op hun sitequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je meent het ?![]()
Wie bedenkt nu zoiets![]()
't moet van de tijd toen hier in België de PS hun witte logo met rode letters inwisselde voor een identiek maar rood logo met witte letters geleden zijn dat ik zoiets nog gezien heb![]()
Ze moeten natuurlijk niet hebben dat de gasten de overhand krijgen hè.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
Ze moeten die gasten beter uitzoeken, niet van die saaie politieke droogkloten, maar bv. Herman Finkers of Bert Visscher, DAN kan je lachen, en daar is het programma ook voor bedoeld!
Bwah, in de BBC versie zijn de gasten toch vaak beter gekozen hoor ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef Flem het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk niet hebben dat de gasten de overhand krijgen hè.
Whehehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Criminele moslims... bovendien is het dubbelop.
Jawel. Vanavond om 22.15m Ned 2.quote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef Patch het volgende:
geen herhaling?
Mooiquote:Op zondag 13 november 2005 14:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jawel. Vanavond om 22.15m Ned 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |