Maar hij heeft de linkjes niet, matig dus.quote:
Eenzaam protest premier Balkende aan de Belgische grens oidquote:Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
Wat was nou het onderschrift dat Wilders had?
De foto liet een man zien op een auto, moonend naar de camera.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
Wat was nou het onderschrift dat Wilders had?
Vond ik ook.. tzal komen doordat ie een stropdas (jaja) onder zijn vest aan had.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:23 schreef NoSigar het volgende:
Humor is nogal subjectief blijkt maar weer, Socialdisorder.
Jan Jaap vind ik meestal de leukste maar hij was echt een beetje slogans aan het roepen vandaag: erg flauw eigenlijk.
Ach ja.. is wel zo.. maar hij kon er om / mee lachen. Ik vond het opzich wel geweldig die kop van Raoul toen hij zei "Ja normaal verwacht Geert dat iedereen tegen hem is, maar als dan iedereen zegt 'Ja is goed Geert' dan weet ie het niet meer"quote:Wanneer je bij Wilders over elke buitenlander die om wat voor reden dan ook in NL is iets gaat roepen als 'de-naturaliseren en uitzetten, hé Geert' dan vind ik dat nogal armoedig.
Zekerquote:De uitzending vond ik over het algemeen best leuk en goed overigens.
Ik vond Jan-Jaap op het randje van slecht gister. Van die onzinnig harde en zeer flauwe opmerkingen maakte hij naar Wilders idd. "Korans door de plee spoelen" en meer van dat soort onzin, hij bracht net of Wilders dat echt zou doen.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:23 schreef NoSigar het volgende:
Jan Jaap vind ik meestal de leukste maar hij was echt een beetje slogans aan het roepen vandaag: erg flauw eigenlijk. Wanneer je bij Wilders over elke buitenlander die om wat voor reden dan ook in NL is iets gaat roepen als 'de-naturaliseren en uitzetten, hé Geert' dan vind ik dat nogal armoedig.
En al die Indiaanse namen,quote:Op zondag 12 juni 2005 10:40 schreef ozzietukker het volgende:
De gasten waren niet bijzonder grappig, maar de one-liners van Harm Edens waren wel degelijk grappigEn de uitzending in het geheel was ook goed
Heb vooral gelachten om die chinezen die het overnamen
doen ze nooit hoor.. zeggen dat het de laatste van het seizoen is ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2005 07:23 schreef Hunter het volgende:
Het viel me op dat Harm Edens niks zei over een afscheid. Volgend jaar dus bij Talpa?
Dat is dan weer wel leukquote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef grunge-metal het volgende:
Volgende week een complicatie, alle grappige momenten op een rij.
Wat zijn goede gasten dan? Ik vind het ook niet bepaald fijn als er gasten komen die alles naar zich toe trekken. Gister heb ik weer genoten. Het waren dan wel veel intikkertjes allemaal, maar ik lach er niet minder omquote:Dit was niet het beste seizoen. Gisteren ook weer twee matige gasten.
quote:Op zondag 12 juni 2005 09:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vond het sowieso wat zwak gister. Wat een humorloze gasten die Jol en Wilders.
maar wel inpressed dat Wilders er echt was
En dat Wilders stil valt als je hem gelijk geeft.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Raoul had een sterke; "Al die Indiërs die hierheen komen voor die BOllywoodawards. Allemaal druit, he Geert?"
Ik vind Harm juist super. Altijd zo droogquote:Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef monic27 het volgende:
pfff, wordt het niet eens tijd om die Harm Edens te vervangen?
Ik heb echt nog nooit om hem moeten lachen, wat een irritante gast is dat zeg.
Dit was het nieuws is "geweest" vind ik. Af een toe een vage glimlach, meer is het niet.
Harm isquote:Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef monic27 het volgende:
Dan kijk je toch niet... Harm en nooit moeten lachen... en je hebt wel al die jaren gekeken?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef monic27 het volgende:
Dit was het nieuws is "geweest" vind ik. Af een toe een vage glimlach, meer is het niet.
vreemd... ze hebben de link veranderd (was eerst 21 mei, op die dag werd het namelijk ok uitgezonden...) dit is hem nu:quote:Op zondag 12 juni 2005 16:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heeft iemand misschien een werkende link naar de aflevering met Tjeerd Oosterhuis en Laetitia Griffith ?
Maar had-ie 'm ook zelf bedacht? Da's de vraag.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond het wel een aardige aflevering. De Wilders foto-onderschrift was wel erg grappig.
Ik vind dat ook wel goed ja. Wisselt goed af met de grappen van Raoul en JJ.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet... Harm en nooit moeten lachen... en je hebt wel al die jaren gekeken?![]()
Die moet ik ook maar weer eens een keer gaan kijken!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus Linda de Mol en Hanneke Groenteman. Die aflevering heb ik vanmiddag ff terug gekeken, wat een superaflevering was dat zeg... goed hard gelachen
Ik bedoelde niet één specifieke aflevering.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus Linda de Mol en Hanneke Groenteman. Die aflevering heb ik vanmiddag ff terug gekeken, wat een superaflevering was dat zeg... goed hard gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |