Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef Woffel het volgende: Nu dus een andere compilatie dan gister? Ik heb vanmiddag deze al op internet gekeken en daar kwam zover ik weet geen Prem in voor..
zelfde vraag
I don't trust books. They're all facts and no heart Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Erg mooie compilatie weer Jammer dat ik niet wist dat dit een andere zou zijn als gister anders had ik hem vanaf het begin gekeken
Whether or not you can become great at something, you can always become better. And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass. Neil Degrasse Tyson
Erg jammer ja, anders had ik die van zaterdag ook bekeken
Maar goed, deze was iig wel grappig
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
was ie wel anders, ik d8 al, dit heb ik helemaal niet gezien. alleen waarom zijn er elk jaar zo weining afleveringen. de eerste is een compilatie van vorig seizoen en eindigen ook met een compilatie. bij elkaar zijn er maar steeds 4 nieuwe afleveringen. in engeland worden veel meer afleveringen gemaakt. wel een aardige vervanger van koefnoen op zondag
Een overzicht van de uitzendingen: Aflevering 1, 12 november: René Mioch en Clairy Polak Aflevering 2, 19 november: Arnold Karskens en Ivo de Wijs Aflevering 3, 27 november: Theo Hiddema en Femke Halsema Aflevering 4, 03 december: Giel Beelen en Joep Schrijvers Aflevering 5, 10 december: Andrew Makkinga en Agnes Kant Aflevering 6, 17 december: Jenny Arean en Frits Huffnagel
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.