Hopen dat ze haar niet naasr Raoul gooien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:F
e
m
k
e
H
a
l
s
e
m
a
![]()
Frits Huffnagel verwacht ik wel grappig te zijn, net als Ivo de Wijs. Al zou de laatste wel een beetje oubollig kunnen overkomen.
Makkinga werkt voor MTV.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mioch - vind zichzelf belangrijk, filmrecensies
Karskens - journalist, zat in Bagdad tijdens de oorlog
Ivo de Wijs - ouwe lul, cabaretier, vroege vogels op de radio deed hij
Agnes Kant - Kamerlid SP
Arean - Cabaretiere
Makkinga - Neger uit "het lagerhuis", doet nu "iets" voor TMF dacht ik
Schrijvers -
Valt wel mee. Have I Got News For You heeft meestal een serie van een aflevering of 8-9. Dit was het nieuws een serie van een stuk of 6.quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef AgeEll het volgende:
In engeland worden veel meer afleveringen gemaakt.
Dat wordt goedquote:
zondagavond herhaling mag ik hopen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:32 schreef S-Two het volgende:
Dat lijkt me ook wel een leuke uitzending. Hoop alleen dat ze ook online komen want ik ben zaterdagavond vaak niet thuis.
Ja, 22.15.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
zondagavond herhaling mag ik hopen?
Joep Schrijvers is organisatiewetenschapper, maar vooral bekend van zijn boek "Hoe word ik een rat"quote:
ik verwacht weinig van Beelen eerlijk gezegd, wat een humorloze zak hooi..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef Mikkie het volgende:
Giel Beelen, ben benieuwd wat dat wordt
22.00.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
Hoe laat is het vanavond?
Ik pleit er dan ook voro dat ze alsnog allen aflevering met Thomas en later Marc-Marie op de website gaan zettenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef Symer het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van Dit was het Nieuws gezien waar Thomas Acda in zat![]()
Ben benieuwd!
Inderdaad. Raoul en Harm zijn de constanten, en Jan Jaap, Thomas en Marc Marie waren/zijn op hun eigen manier heel erg leuk. Maar ik wil ze idd terug kunnen zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die lijken me ook wel leuk om terug te zien ja, vooral Thomas Acda. Zou mooi zijn als ik die nog eens zou kunnen zien.
Ja. Die presentatrice van Nova.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:07 schreef S-Two het volgende:
Clairy Polak is toch die vrouw die ze laatst bij Koefnoen ook na hadden gedaan?
Het antwoord staat nog op deze pagina.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:31 schreef TC03 het volgende:
Eindelijk weer! Hoe laat begint het vanavond precies?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef TC03 het volgende:
Ja Pberends, die komt vanavond, zoals je op pagina 2 kan zien. Tesamen met René Mioch.
Clairy verbaast je waar je bij staat!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat Thomas Acda kutgasten krijgt. Clairy en Rene zijn volgens mij net zo grappig als uitgedroogde rozijnen die 3 weken in de zon hebben gelegen
Dat komt omdat Nova is opgenomen en DWHN wordt live uitgezondenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Dubbel Clairy vanavond, in DWHN om 22.00 te gast, en ze presenteert NOVA om 22.10.
Dat schaatsen zal me ook een worst wezen, komop met DWHN !quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, dat Oranje dat zal wel, mooi DWHN kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |