De cicels gaan van of naar de zee ja, de lijnen lijken willekeurig te zijn, gaan door de hele woestijn heen, kriskras.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wijzen die Nasca lijnen niet naar waterbronnen? Staat me iets van bij namelijk
Sorry hoor, maar een sterk vermoeden dat ze luchtballonnen hadden.. Dat gaat iets te ver. Een aantal onderzoekers hebben dat vermoeden ja, maar het is bij lange na niet de heersende theorie bij het grote gros van onderzoekers. En als men luchtballonnen had, waarom dan vogelachtigen tekenen? Doesn't make sense.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou nee, ze zijn niet vanaf de grond te maken en dat houdt onderzoekers dus al heel wat jaren nogal bezig...
Die methode die jij hier noemt werkt wel, maar alleen op mooi vlak terrein, niet met hoogteversschillen.
Waar ze wel achter zijn gekomen is dat het nasca volk ontzttend goede wevers waren die stoffen konden weven die ze bv voor hete lucht balonnen konden gebruiken(sterk genoeg dus die stoffen) en het vermoeden bestaan dat de nascanen dus gevlogen hebben, wat ondersteund wordt door tekeningen van nascanen op vogel achtige wezens.
Ze wijzen toch vooral naar ondergrondse waterbronnen? Wat opzich wel een valide verklaring kan zijn omdat water nogal moeilijk te vinden is in dat gebied.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:55 schreef erodome het volgende:
[..]
De cicels gaan van of naar de zee ja, de lijnen lijken willekeurig te zijn, gaan door de hele woestijn heen, kriskras.
Maar die waterbronnen liggen zo dat je er een mooi figuur van kunt maken of snap ik ergens iets niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef Chewie het volgende:
Ze wijzen toch vooral naar ondergrondse waterbronnen? Wat opzich wel een valide verklaring kan zijn omdat water nogal moeilijk te vinden is in dat gebied.
Je hebt toch die lijnen die bijhoorlijk recht zijn en die figuren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar die waterbronnen liggen zo dat je er een mooi figuur van kunt maken of snap ik ergens iets niet?
Je hebt helemaal geen verhoging nodig om een grote afbeelding te tekenen. Kijk eens hier..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef coz het volgende:
die nasca lijnen (iig dat 'kruispunt' dus) kan ik in de ware (NLT landsat 7) kleuren modus tot 300km* goed zien
de discussie of je het kan zien vanuit de wel/niet aanwezige bergen is heel simpel
[[url=http://www.imageloads.com/thumbs/acb7ba984d.jpg]afbeelding][/url]
ja* - maar daar heb je geen reet aan bij het tekenen...want dat is 30km verderop
hoe wil je dat leger aan mensen coordineren zonder walkie talkie.. en 30 km ver kijken is vanaf een berg nog behoorlijk lastig
volgens mij is dat plateu 152 *.. kan iemand dat bevestigen
*dat is dus wat het progje aangeeft hoe hoog je zou zijn
*gebasseerd op nasa world wind dus![]()
waar is dat grid dan nu ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen verhoging nodig om een grote afbeelding te tekenen. Kijk eens hier..
Dat een berg leuk is om het resultaat te bewonderen, staat los van hoe je ze maakt...
Goeie vraag waar dat grid nu is, dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:14 schreef coz het volgende:
[..]
waar is dat grid dan nu ?![]()
en een a4 tot 5meter vergroten is nog niet zo moeilijk inderdaad ... maar tot 1000 meter , tja .. nog nooit geprobeert![]()
Ik zeg: het gras bij schiphol op de goede manier maaienquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goeie vraag waar dat grid nu is, dat vroeg ik me ook af.
Het kan natuurlijk zijn dat ze het grid hadden gemaakt om het vervolgens weer te verwijderen. Of met iets dat na verloop van tijd vervliegt, of wegspoelt, of uitwast of zo (een spoortje met kalk maken of zo, kan me voorstellen dat als je er niet teveel van gebruikt het na een paar honderd jaar wel verdwenen is).
Misschien is dit nog een leuk projectje voor de TRU-meer. Ergens een groot parkeerterrein zoeken en reusachtig Fok! symbool maken.
(in 1920) Passengers reported seeing primitive 'landing strips' on the ground below. The Lines were made by removing the iron-oxide coated pebbles which cover the surface of the desert. When the gravel is removed, they contrast with the light color underneath. In this way the lines were drawn as furrows of a lighter colorquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Wombcat het volgende:
of wegspoelt, of uitwast
als ze op een hoger trillings niveau leven, waar is dan het bewijs hiervan? deze stelling moet toch voortkomen uit een bepaald wetenschappelijk bewijs lijkt mequote:Er wonen een paar van hun onder ons, maar we zien ze niet. Dit komt omdat ze op een veel hoger trillings niveau leven dan ons. Hoger dan die van geesten en die kunnen we al met moeite waarnemen. Hun hebben de taak op zich genomen om ons bij te staan in de aanstaande evolutie stap. Zoals je waarschijnlijk al weet zijn er al fikse veranderingen aan het plaats vinden, lees bijvoorbeeld het draadje dat Misticle opgezet heeft (http://forum.fok.nl/topic/710908). Zo ook de gechannelde berichten van de "Engel" St. Germain.
Waar gaat dit over? Nasca?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:09 schreef coz het volgende:
[..]
Passengers reported seeing ‘primitive landing strips’ on the ground below. The Lines were made by removing the iron-oxide coated pebbles which cover the surface of the desert. When the gravel is removed, they contrast with the light color underneath. In this way the lines were drawn as furrows of a lighter color
over het "anders gebogen"quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:56 schreef Varr het volgende:
Wat een on-onderbouwde onzin in de openingspost zeg, dat is gewoon een verhaal gebasseerd op 3x niks....
Anyway, graancircels zijn wel interessant, jammer genoeg zijn er ook al veel bewezen fakes, of ze allemaal fake zijn is maar de vraag, omdat bij sommige cirkels het graan " anders gebogen" is.
quote:* Laboratorium analyses die bekend maakten dat er biologische en chemische veranderingen waren in het gewas.
*proest* ik bedoelde dat helemaal niet serieus, dat met dat belachelijk maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:10 schreef coz het volgende:
sorry Wombcat, het was niet zooo belachelijk bedoeld, en al helemaal niet belachelijk makend.
heb het aangepast
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Yildiz het volgende:
Oja das waar ook, het is weer de tijd van de eind-examenstunts en de studenten die het begin van de zomervakantie vieren...
verdulle, bijna een vakantie vergeten
wrom niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef coz het volgende:
Magics , daar moet je geen tijd / aandacht aan besteden
Lijkt wel een opgave uit een IQ test.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef Fonkmeistah het volgende:
dat is inderdaad weer een hele mooie..
Dat zei je 4 weken geleden ook al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:16 schreef Yildiz het volgende:
Als ik nu zeg dat gewoon de zomervakantie weer begonnen is, en honderden studenten / scholieren dit uit verveling doen, door hoeveel mensen wordt ik dan uitgescholden danwel belachelijk gemaakt?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Yildiz het volgende:
Oja das waar ook, het is weer de tijd van de eind-examenstunts en de studenten die het begin van de zomervakantie vieren...
verdulle, bijna een vakantie vergeten
was ik even vergetenquote:
Dan zit je in de Noordzee, hart van London ligt op 40km van de kustquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
De graancirkel ligt 500 kilometer ten oosten van Londen.
toen was mijn aandacht even getrokken , maar mijn utfs staat vandaag uit .. en kon alleen een zin van Erodome vinden eerder in dit topic over atlantiers maar niet een plaatje van die circlequote:atlantische circle die ze onderwater hebben geplaatst
uhm...er is een link in de openings post en op die site worden de nieuwste circles vastgelegd met hun betekenis. althans de circles die daadwerkelijk een betekenis hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Viel liever vraag ik me af, wat de boodschap is. Zeker als deze cirkel echt is.
Iemand een boek met dit soort symbolen?
uhm...je weet dat ik daar grotendeels onzin postte of niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef coz het volgende:
ok , maar daar hou ik me verre van![]()
ik bedoel
[..]
toen was mijn aandacht even getrokken , maar mijn utfs staat vandaag uit .. en kon alleen een zin van Erodome vinden eerder in dit topic over atlantiers maar niet een plaatje van die circle
tja, mochten ze serieus boodschappen willen doorgeven kunnen ze natuurlijk ook iets van ons jatten om het enigszins begrijpelijk te houden of zo..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef dodeca het volgende:
Je ziet wel onze geweldige buitenaardse zijn een beetje creatief moe dus gaan ze van alles en nog wat van ons jatten.
misschien willen ze wel komen maar kunnen ze niet , ik bedoel dus een confrontatie.quote:Ze komen maar niet! Hoe zou dat nou komen? Ik weet het zeker ze zijn er wel maar ze laten zichzelf gewoon niet zien die rakkers!!!
ff checkenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef Enyalius het volgende:
[..]
uhm...er is een link in de openings post en op die site worden de nieuwste circles vastgelegd met hun betekenis. althans de circles die daadwerkelijk een betekenis hebben.
De maker van die site brengt rond september een boek uit over die circles en de Ancturianen
Misschien is het wel de bedoeling om de boodschap onbewust door te laten dringen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
tja, mochten ze serieus boodschappen willen doorgeven kunnen ze natuurlijk ook iets van ons jatten om het enigszins begrijpelijk te houden of zo..
het niveau van hun is eh onbegrijpelijk of anders dan de onze maybe?
[..]
misschien willen ze wel komen maar kunnen ze niet , ik bedoel dus een confrontatie.
zal met dimensies/levels/energy te maken hebben..denk ik.
of ze mogen (nog) niet van hun baasjes/ome god/whatever, dat zou ook nog kunnen.
of ze wachten nog even omdat de meesten van ons er nog niet klaar voor zijn.
jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Enyalius het volgende:
[..]
uhm...je weet dat ik daar grotendeels onzin postte of niet?
Lees dit dan eens door, staat ook genoeg over hoe Hoagland 'wiskunde' bedrijftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:35 schreef francorex het volgende:
Dit onderwerp is nieuw voor mij, maar denk hier een leuke link te hebben gevonden. click
Richard C. Hoagland sprak over hyperdimensionale wiskunde verwerkt in deze graancirkels.
Wat planken en een touw gaan je dan niet helpen.
Allé ik word stillaan een believer zeker![]()
plus dat er een ring rond de bolletjes loopt (meer een kloofje eigenlijk), en dat er een paar zijn met net zo'n rondje als de Death Star.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef coz het volgende:
die bolletjes en een death ray hebben als enige overeenkomst dat ze rond zijn
Ah, dat topic was het ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:17 schreef UncleScorp het volgende:
hihi ... ik heb die vergelijking ook gepost in mijn topic over iapetus
silly me
Mja dit is dan ook niet nadenken hé.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:59 schreef Wombcat het volgende:
En daar dan nog bij zetten "million years ago", bij die foto uit Star Wars ook. Dat kan ik toch geen serieuze wetenschap noemen.
En die zijn daar ook ontkracht als iets dat door mensen/intelligente wezens gemaakt moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef coz het volgende:
ps , die bollen worden ook hier genoemd door merlin
Out of place Objects .. aka OOparts {ja ook plaatjes}
vreemd dat je het daar anders omschrijft :quote:En die zijn daar ook ontkracht als iets dat door mensen/intelligente wezens gemaakt moeten zijn.
als jij die ene neergeplemde link genoeg vind om het totaal ontkracht te noemen be my guestquote:http://www.talkorigins.org/faqs/mom/spheres.html
Daar worden nogal wat kanttekeningen geplaatst bij het verhaal over die stenen.
De site is alleen wel wat oud (1996), maar het verhaal over die stenen is nog ouder (1982).
Sorry hoor dat ik een jaar na dato niet meer precies weet wat ik heb geschreven (heb het topic niet meer volledig gelezen).quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:47 schreef merlin693 het volgende:
[..]
vreemd dat je het daar anders omschrijft :
[..]
als jij die ene neergeplemde link genoeg vind om het totaal ontkracht te noemen be my guest
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Wombcat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |