Het graan lag wel heel mooi in een cirkel, was niet afgeknakt inderdaad. Het leek als of er een soort wervelwind of tornadootje op had gestaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:30 schreef coz het volgende:
tnx voor de bijdrage
bedoelde stiekem meer om naar de formatie (lagen enz) en eigenschappen als spontaan gevormd glas, gebroken stenen (enz) te kijken dan om de vibe op te vangen ..maar dat zou wel leuk meegenomen zijn![]()
Ga eens naar deze site en klik bovenaan op 'code 1' vervolgens zie je linksonderaan 'uitleg codering' staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:24 schreef Wombcat het volgende:
Hoe weten ze welke code erbij hoort?
Als ze namelijk van aliens afkomstig zijn, hebben die misschien wel een heel ander denkkader.
Mja, en daar staat o.a.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ga eens naar deze site en klik bovenaan op 'code 1' vervolgens zie je linksonderaan 'uitleg codering' staan.
quote:De informatie in de graancirkels wordt gebracht door energieën uit een ander sterrenstelsel, die voor ons niet waarneembaar zijn omdat deze zich bevinden in een ander trillingsgetal. Zij willen de mensheid helpen in hun evolutieproces en het zenuwcentrum van de hersenen stimuleren, waardoor dit proces voortgang kan vinden.
Hoe komen zij aan de wijsheid dat dat de bedoeling is van de cirkels?quote:Het is belangrijk dat je je realiseert dat de graancirkels er zijn om je eigen schoonheid naar buiten te laten komen. Ze zullen je helpen om de vele verschillende aspecten van de schepping te begrijpen. Ze kunnen verlichting van pijn, spanning en verdriet brengen. De recente graancirkels zijn het begin van een nieuw niveau van communicatie via de graancirkelcodes.
Mogelijk oefeningquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
En waarom zijn enkel de recente graancirkels het begin van een nieuw niveau van communicatie ?
Hoe zit het dan met de oudere cirkels ?
Puur ontspanning ofwa ?
Jij leest te veel Batman of Spiderman.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef Enyalius het volgende:
zal even de tijd proberen te nemen om zoveel mogelijk te beantwoorden aan vragen in mijn richting.
[..]
Persoonlijk (Dus mening) denk ik dat mensen meer behoefte krijgen aan spiritueliteit vanwege wat anders. de mens is de wetenschap aan het voorbij gaan en steeds meer mensen beginnen dingen waar te nemen die de wetenschap nog niet in staat is te verklaren. dus dan gaan veel mensen zelf op onderzoek uit en vinden dan de antwoorden die de wetenschap nog niet kan leveren. door middel van onderzoek doen, ieder vanuit zijn eigen ingevings hoek, komt dat uiteindelijk uit bij een geloofs vorm. een vrije religie gebaseerd op waarheden die we in de toekomst steeds meer zullen gaan zien.
@Plae
Van wat ik geleerd heb op het Astrale zit zo goed als overal wel een waarheid. Het astrale gaat over alles in het universum. dus een levensvorm buiten deze planeet daar ken ik al een paar van. Heel veel daarvan zijn op spiritueel niveau al verder dan wij zijn. ze zitten al op een hoger trillings niveau. of ze allemaal "liefdevol" zijn (vind het een kutwoord maar kan geen ander verzinnen die het beter omschrijft) is niet zo. de "greys" die zo wel bekend zijn, zijn dus wetenschappelijk en niet spiritueel aangelegd.
de mens zelf en ook de menselijke wetenschap is nog niet ver genoeg gevorderd, maar dat komt nog wel. dus omdat we nog iets niet wetenschappelijk kunnen bewijzen kan ik ook niks aan doen. dus als je iemand bent die puur op de wetenschap of puur op paranormale zaken toe legt dan kom je kort en bedrogen uit op langer termijn. moet een goede balans vinden
ik ben iemand die meer met het paranormale bezig is en ufo's intereseren me niet zo echt. maar dit is iets wat wel te maken heeft met hetzelfde doel. het bijstaan van het evolueren van de mens.
@Natalie
ik heb ook veel verklaringen proberen te verzinnen en complot theorien. een boer die toestemming geeft aan mensen om overdag, een week lang, aan zo'n cirkel te werken en dan in te bellen naar authoriteiten van "ja ik heb sinds gisteravond opeens zo'n cirkel in mijn tuin liggen". maar ja klinkt allemaal ver gezocht voor 15minutes of fame.
trouwens ik heb weer een paar nieuwe edelstenen aan mijn collectie toegevoegd en zo'n boek gekocht met allerlei info over die dingen. apart om te lezen wat je allemaal met ze kan doen. dat wordt weer experimenteren.
Research en Experimenteren, daar gaat het om
@Coz
interesante post. veel plaatjes. cirkels zijn inderdaad makkelijk te makken. maar die laatste met die "message" er in. das wel erg letterlijk genomenwaar haal je die info trouwens vandaan lijkt me interesant om eens wat meer over te lezen.
@muus
1. als je die eerste quote leest dan zie je al meteen het antwoord op je reactie.
"Greys" zijn een hard volkje dat ons van tijd tot tijd bestudeerd. ze zijn erg wetenschappelijk gericht. en nee dat zijn niet de gasten waar ik het over had. ze zijn niet de enige die hier ronddwalen, neem de Vesuvianen bijvoorbeeld.
Dit volkje dat de belangrijke graancirkels op zich neemt zijn niet wetenschappelijk ingesteld. tuurlijk zijn ze ver gevorderd, maar ze zijn meer op spiritueel niveau bezig. Daarom zijn ze ver en ver en verder gevorderd dan wij. maar ze staan ons bij. het is moeilijk om hun aanwezigheid te bewijzen, ze bestaan immers op een hoger tirllings niveau. dit is te vergelijken met de wetenschap die lange tijd geesten e.d. ontkende maar die ze nu opeens wel instaat zijn vast te leggen en te documenteren. sommige mensen konden geesten toen al zien. Zo ook met deze jongens, veel mensen kunnen ze zien maar de wetenschap nog niet.
Waarom presenteer ik het als feit en niet als mening? simpel. zoals met veel dingen doe ik eigen research ernaar en neem niks zomaar aan. ik reis astraal en probeer antwoorden te vinden in de universele bieb/akasha kronieken maakt niet uit hoe je het beestje noemt. het is niets speciaals iedereen kan die antwoorden vinden als ze een beetje moeite doen. maar ipv daarvan blijven ze liever skeptisch en doen er geen fuck aan om het te begrijpen. lekker dom vertrouwen en hopen dat de wetenschap, in zijn huidige vorm, alles weet.
what you want, everyone does it at their own pace. just don't bother me about it
ik deel gewoon wat ik op het moment weet meer niet. wat jij ermee doet moet jij weten.
@natalie
wat nog een keer?
ik vond die graancirkels apart en zag er iets in wist niet precies wat. voelde van sommige energie afkomen maar kon het niet plaatsen. die site werd gegeven uit het niets en niks komt zonder reden op je weg. je zult het altijd meteen nodig hebben of in de nabije toekomst. daarom bewaar ik veel tegenwoordig, heb het altijd nodig in korte tijd. dus die site doorgenomen en bekeken en helemaal uit elkaar gehaald. toen wist ik na een tijdje waar ik de energie moest plaatsen.
die bepaalde cirkels zijn mooi en krachtig. ze komen regelmatig in berichten en komen zo in het oog van de simpele mens. niet neerbuigend bedoeld. allerminst, ik ben gewoon niet goed met woorden hehe. het is zo dat het beschikbaar wordt voor iedereen en op een manier dat ze op onderbewuste manier toch de kennis tot zich nemen. vindt ik niet alleen mooi, maar ook effectief gedaan.
die holografische presentaties van die cirkels die zijn nog krachtiger. zo voel ik het wel in ieder geval. nu daar kan ik weer uren naar kijken.
ergens rond september brengt die Josh een boek uit. ben benieuwd wat daar in staat en wat er van waar is en niet. maar zal op zijn minst interesant leesvoer zijn
Skeptisch zijn is goed, maar je kunt het ook overdrijven. daarom moet er in mijn belevenis een goede balans zijn in iedereen tussen blind wetenschappelijk vertrouwen en op paranormaal/spirituele ontwikkeling. kom je een heel stuk verder mee.
zou je willen. enige boeken die ik lees zijn manga strips zoals spawn en battle chases en ghost in the shell. en boeken voornamelijk novels uit het tijdperk van arthur en avalon van marion zimmer bradleyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij leest te veel Batman of Spiderman.
Zal wel een stomme vraag zijn, maar wat wordt er met trillingsniveau bedoeld? Klinkt me nogal zweverig en niet gefundeerd door empirisch bewijs in de oren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ga eens naar deze site en klik bovenaan op 'code 1' vervolgens zie je linksonderaan 'uitleg codering' staan.
Daar kan ik me nu helemaal in vinden. Als je een boodschap wilt overbrengen: doe dat dan duidelijk en niet multi-interpretabel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mogelijk oefening
Maar als graancirkels daadwerkelijk een manier van communicatie zijn van aliens, hogere machten, etc etc, dan zijn die wezens niet echt bijster slim. Doel van communicatie is dat het duidelijk is, en dat kun je van een graancirkel niet zeggen...
Of is de boodschap alleen voor diegenen bedoeld die het ook daawerkelijk snappen??
Het is niet per definitie zo dat de eerdere allemaal simpel zijn, denk aan de lijnen in het inca gebergte bv, aardig ingewikkelde structuren die vanuit de ruimte te zien zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
En waarom zijn enkel de recente graancirkels het begin van een nieuw niveau van communicatie ?
Hoe zit het dan met de oudere cirkels ?
Puur ontspanning ofwa ?
Hoe gebeurt zoiets eigenlijk ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:
naar de volgende evolutie stap. die word pas afgerond tussen 2009 en 2012. dan gaan we met zijn allen een stapje verder in onze ontwikkeling.
Als je de oude verhalen wilt geloven dan gaan we nog veel problemen krijgen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe gebeurt zoiets eigenlijk ?
Worden we op een dag wakker en hups, alles is veranderd ?
Dat kan elk weldenkend mens verzinnen, ik zou zo zeggen ga de kleitabletten eens goed doornemen, dan kom je toch wel op een aardig onderbouwt verhaal uit met sterrenkaarten en alles erop eraan....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef Enyalius het volgende:
erodome vindt het typish dat je zegt dat er een planeet langs gaat komen elke zoveel 1000 jaar en dat het problemen met zich meeneemt. hoorde niet zo lang geleden een voorspelling over allerlei rampen die ons nog te wachten staat zoals inderdaad nog een paar tsunami's e.d. krijg er apocalyptische beelden van in me hoofd, maar zo erg zal het hopelijk niet zijn. die einde der tijde verhalen zijn grote onzin, maar dat kan elk weldenkend mens verzinnen.
het is wel zo dat wij alle shit en negatieve troep van onze voorouders nu op onze dak krijgen om te verwerken. simpel voorbeeld de groei in criminaliteit en moorden om niks en ander stopzinnig gedrag.
quote:Er is een lijst van de Sumeriers van wat zij allemaal hebben uitgevonden, dit is een soort opsomming van onze beschaving. Ze bedachten het schrift, het schoolsysteem, het tweedekamer stelsel etc. De Sumeriers zeggen dat deze beschaving hen was bijgebracht door wezens die vanuit de hemel op de aarde waren beland. De Annunaki (ook wel reuzen genoemd) zijn de bewoners van de planeet Niburu, de tiende planeet binnen ons zonnestelsel. Iedere 3600 jaar komt deze planeet met haar ovale baan om de zon, dicht bij ons in de buurt. Uit de kleitabletten blijkt dat de mensheid door de Annunaki naar hun beeld en gelijkenis gecreëerd is. Zecheria Stichin heeft echter nog nooit officieel een datum genoemd voor de terugkeer van Niburu. Toch lijkt hij er van overtuigd dat Niburu nabij is. De terugkeer van Niburu zal voor velen een nieuw begin betekenen.
In het jaar 1987 heeft de NASA een officiële aankondiging gedaan over het bestaan van een nieuwe planeet. Op 7 Oktober 1999 ontdekte een Britse wetenschapper de tiende planeet. Dit concludeerde hij naar het bestuderen van 13 kometen wiens banen verstoord waren door nog een grote onbekende planeet in de baan rond onze zon. In de Science Journaal heeft de Nederlandse astronoom 'Govert schilling' een artikel geschreven die zo begon: "koers komeet duid op mysterieuze planeet" Discovery news melde op Juni 2001: Large object discovered orbiting sun.
We zullen zien he...quote:Wetenschappers in Rusland hebben in 2000 bijeenkomsten gehouden waar werd gediscuteerd over de planeet deze was ontdekt door 1 van Ruslands grootste observatorium. Dit leidde tot het 2003 probleem. Top officials stelden een commissie samen om het (probleem) te onderzoeken. Dr. Dmitriev toont aan dat alle planeten in ons zonnestelsel opmerkelijke veranderingen ondergaan. Zoals:
Mars : de atmosfeer is aanzienlijk dikker geworden (twee keer zo dik)
Maan : begint een atmosfeer te krijgen samengesteld uit natrium. Dr. Dmitriev verklaard: "rond de maan bevindt zich een 6.000 km dikke natrium laag, deze laag is nog nooit eerder gemeten. De laag is nieuw.
Aarde : in bovenste laag van de atmosfeer begint zich HO gas te vormen, gas hoort hier in deze hoeveelheid helemaal niet voor te komen.
Venus : duidelijke stijging in lichtsterkte en helderheid.
Jupiter : grote energie uitstoot dat een geïoniseerde stralingsbuis kunnen waarnemen welke gevormd wordt tussen haar maan IO. Deze energiestraal is recentelijk gefotografeerd.
Ook is het magnetische veld meer dan verdubbeld.
Onderzoeken geven aan dat Uranus en Neptunes recentelijk een poolshift hebben ondergaan. Toen de Vogager 2 Uranus en Neptunes passeerde bleek dat de noordelijke en zuidelijke magnetische polen verplaatst waren. Na metingen kwam naar voren dat de polen 40 tot 50 graden verschoven waren. Dit is een aanzienlijke verandering t.o.v de roterende pool.
De terugkeer van Niburu en de effecten van deze verschijning zijn uitgebreid terug te vinden in onze geschiedkundige geschriften. De bijbel, Hopi legendes, Maya overlevingen, Sumerische geschriften etc. Ze beschrijven allemaal drie dagen duisternis. Dit wordt verklaard door enorme zwaartekracht effecten van het magnetische veld van de planeet Niburu op de aarde. Deze effecten zorgen ervoor dat de rotatie van de aarde ongeveer drie dagen stopt. Het mag wel duidelijk zijn dat we hier over een enorme planeet praten. De effecten van zwaartekracht en de magnetische velden van deze planeet zijn enorm, de oppervlakken van andere planeten wordt compleet verstoord als Niburu passeert.
Over de hele wereld maken we groeiende verstoringen in de weerpatronen mee, waardoor oogsten mislukken. De activiteit van de vulkanen heeft sterk toegenomen. Aardbevingen komen vaker voor en zijn zwaarder, 7.0 op de schaal van richter.De rotatie van de aarde is langzaam aan het vertragen, de zeespiegel stijgt, bossen sterven af. Veel diersoorten worden inmiddels met uitsterven bedreigt. Ziektes en bacteriën heersen over onze planeet.
uhm ... je hebt een paar punten goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:45 schreef erodome het volgende:
Het is niet per definitie zo dat de eerdere allemaal simpel zijn, denk aan de lijnen in het inca gebergte bv, aardig ingewikkelde structuren die vanuit de ruimte te zien zijn.
dat kan helemaal niet ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
De graancirkel krijgt de naam 'All Seeing Eye' oftewel het alziende oog, een historisch symbool.
quote:Wat zijn ‘De lijnen van Nasca’?
Dat zijn duizenden lijnen en figuren getekend in de bodem van de Peruaanse en Chileense woestijn. Vanwege haar dimensies zijn deze figuren alleen vanuit de lucht te zien. Deze mysterieuze en tevens spectaculaire Nazca-lijnen zijn honderden jaren geleden door nog onbekenden ‘getekend’.
Pas in 1939 zou de Noord-Amerikaan Paul Kosok bekendheid aan deze lijnen geven. Hij nodigde de Duitse wiskundige Fraulein Maria Reiche uit om deze lijnen samen met hem te onderzoeken. Uiteindelijk zou Reiche de rest van haar leven aan het onderzoeken van deze lijnen geven.
De 'Nasca-lijnen' zijn in drie soorten te onderscheiden:
1. Geometrische figuren, 227 lijnen.
2. Gewone lijnen, aantal onbekend. Er zijn duizenden en ze zijn nooit geteld.
3. Figuren die dieren of mensen afbeelden, 32 in totaal.
Deze drie soorten lijnen vormen tevens de drie mysteries van Nasca:
De geometrische figuren zijn o.a. hoeken, driehoeken, spiralen, rechthoeken, golvende lijnen enzovoort. Sommige lijnen vormen concentrische cirkels die van de hooggelegen gebieden recht naar de zee gaan… of komen?.
De rechte lijnen, vele kilometers lang, kruisen vele sectoren van de woestijn in alle richtingen. Veel van de lijnen schijnen willekeurig te zijn en geen patroon te hebben.
De dierlijke en menselijke vormen zijn sfinxen van oude dierlijke goden die ook patronen van constellaties kunnen zijn. De afmetingen van de figuren zijn verschillend: de Aap bijvoorbeeld is 95 meter groot, de Feniks is 388 meter, de spin 32 meter en de Kolibrie is 198 meter groot . Bovendien zijn er ook vier figuren die op een afstand van precies 17 kilometer van elkaar liggen en elk heeft een diameter van iets meer dan 38 meter.
De lijnen zijn met grote precisie gemaakt. Hoe konden ze dat? Een belangrijke nog niet beantwoorde vraag is ‘beheersten de makers van de Nazca-lijnen wiskunde?’ Hun precisie doet vermoeden van wel.
Met honderden, zo niet duizenden amatuer astronomen, met vaak vrij professionele apparatuur, kun je een (grote) planeet niet verborgen houden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu zou niburu al in ons zonnestelsel zijn en het zou doodgezwegen worden, bewijsen hiervoor worden gestoeld op poolverschuivingen en andere verstrekkende gevolgen bij dichter bij de zon liggende planeten, maar wat waarheid is weet ik niet.
tja nou ben ik zelf nog nooit in de ruimte gegaan, dus eerlijk zeggen kan ik het niet maar het lijkt me eigenlijk nog wel mee vallen ...mhja hopelijk kunnen we het met terraexplorer wel vindenquote:
Toch kan ik me nog een hele ophef herrineren over een nieuw ontdekte planeet, zoals de stukken hierboven ook aangeven, daarna heb ik nooit meer wat gehoort over die planeet, nu verkeer ik ook niet tussen de astronomen, dus dat zou er wat mee te maken kunnen hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Met honderden, zo niet duizenden amatuer astronomen, met vaak vrij professionele apparatuur, kun je een (grote) planeet niet verborgen houden...
Dacht toch eigenlijk niet dat het bestaan van die entiteiten en transparante wezens (geesten) echt bewezen was. Wel dat een hoop verschijningen onverklaard zijn, maar bewezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:10 schreef Enyalius het volgende:
trillings niveau is wel degelijk bewezen. de mens bestaat niet alleen uit vlees en water maar ook uit elektronen e.d. en er is ook bewezen dat om ons heen een aura zit en die aura bezit ook meetbare energien. al die deeltjes vibreren en daarom zie je ons zoals we zijn. andere wezens en entiteiten (zoals bijvoorbeeld geesten) bewegen op een hoger trillings gehalte waardoor ze transparant over komen of dat we ze gewoon niet kunnen zien met het blote oog. niks zweverigs aan. sommige noemen het een nieuwe dimensie maar dat is het niet. heel veel mensen zijn al instaat om verscheidene entiteiten met het "blote oog" te zien.
Zijn ze dan ook continue geil?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:32 schreef Enyalius het volgende:
Dit komt omdat ze op een veel hoger trillings niveau leven dan ons.
[beetje offtopic]De afsluitdijk valt helaas net buiten je plaatje, maar ik denk dat die wel te zien is[/beetje offtopicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:14 schreef coz het volgende:
[..]
tja nou ben ik zelf nog nooit in de ruimte gegaan, dus eerlijk zeggen kan ik het niet maar het lijkt me eigenlijk nog wel mee vallen ...mhja hopelijk kunnen we het met terraexplorer wel vinden![]()
ff ter verduidelijking .. op 150 km zie ik de chinese muur ook niet (mhja die heb ik uberhaubt nog niet gevonden en dat met twee markeerpunten) ...
tapai 101 ..onzichtbaar
petronas tower dito
mt everest vanaf 150 km hemelsbreed , tje tis dat ie opvalt he
[[url=http://www.imageloads.com/thumbs/c58f8d952d.jpg]afbeelding][/url]
[rode vlak - momenteel aan het downloaden]
en op 150km is dit dus plaatje van nederland
[[url=http://www.imageloads.com/thumbs/da4399c67e.jpg]afbeelding][/url]
iemand zin om zo'n kruisje (die zichtbaar is van 150km) te etsen in NL voor de fun ?![]()
quote:Wij zouden jullie willen duidelijk maken dat alles wat sedert vele generaties gebeurd is voortkomt uit jullie negatieve emoties en verkeerde gedachten over jezelf en de anderen.
Dit alles heeft een heel krachtige golf gecreëerd. Die golf, van een immense psychische negatieve kracht omgaf jullie wereld en deinde verder uit. Sedert een vijftigtal jaren heeft de Confederatie van de Lichtbroeders, zij die werken voor de transformatie en de wedergeboorte van de werelden en de wezens, een beschermende straal aangebracht. Het is als een onzichtbaar membraan dat alle energieën afsluiten die van binnenuit weggestuurd worden.
Als een boemerang keren al deze energieën met een geweldige kracht naar de aarde en de mensen terug en naar alles wat leeft binnen de omtrek die jullie planeet insluit.
Jullie zullen meer en meer de gevolgen ondergaan van alles wat voortgebracht is door de vroegere menselijke gedachten en dat zal zich uiten in een groeiende gewelddadigheid, door een steeds diepere troosteloosheid en voor sommigen onder jullie door een steeds grotere bewustwording.
Wij staan er bij als toeschouwers in afwachting dat het ogenblik zal aanbreken van de bevrijding voor jullie wereld die dan alle negativiteit van zich zal afschudden.
Die bevrijding kan op twee verschillende wijzen gebeuren:
Voor de eerste zullen wij verplicht zijn het Goddelijk Plan te laten werken, namelijk, het is Moeder Aarde die zal reageren en door haar gewelddadige omvorming zal ze alle negatieve energie die rond haar vastzit absorberen en transformeren. In dit geval zal er zo veel zware schade zijn dat de aarde niet meer bewoonbaar zal zijn voor de mensen. In alle geval, na haar wedergeboorte zal er geen plaats meer zijn voor destructieve energieën en beperkende, gewelddadige ideeën. Zij zal enkel nog schoonheid, vrede, waardering en Liefde en broederschap tussen alle mensen die er leven verdragen.
Er is wel nog een andere mogelijkheid. Die is eerder zeldzaam want wij hebben die nog maar enkele keren meegemaakt op andere werelden. Het zou een prachtige oplossing zijn voor jullie. Die oplossing bestaat er uit dat de heilige Vader zou beletten dat jullie wereld zou ineenstorten. Dit zou dan op de volgende manier gebeuren (indien mogelijk voor jullie wereld…):
Er zou een immense wind over jullie planeet gaan. Geen enkele plaats zou ertegen bestand zijn, maar het zou geen vernietigende stormwind zijn.. Het zou eerder als een onmetelijke geurgolf zijn, waarvan het fijne aroma enkel zal waargenomen worden door diegenen die hun waarnemingsvermogen en ontvankelijkheid verfijnd zullen hebben.
Door deze emanatie van het Goddelijk willen, door deze Liefdesgave aan jullie planeet, zal elke negativiteit en gewelddadigheid, gans deze vernietigende energiecluster, geabsorbeerd worden. De mens zal anders tot ontwaken komen, hij zal niet meer dezelfde opvatting hebben over zichzelf en zijn omgeving. Hij zal doordrongen worden door deze immense liefdesstroom van de Vader en het zal een ware zegening zijn voor hem.
De transformatie zal dus gebeuren zonder grote vernietigingen, maar toch zullen er wezens zijn die, omdat ze te negatief ingesteld zijn of omdat ze helemaal niet geloven in de Goddelijke Liefde (of in de Liefde tout court), deze golf van transformerende kracht, die allesoverheersende trilling, niet zullen kunnen verdragen. Zij zullen sterven zonder pijn en stilletjes uitdoven.
Wij hebben dat slechts enkele malen meegemaakt op sommige werelden, waar een deel van hun bewoners een Liefdesarbeid, een voldoende evolutiewerk volbracht hadden.
Het is dus niet nodig dat een meerderheid van de mensen verlicht wordt. Soms volstaat een minderheid van mensen die volkomen in beslag genomen worden door hun opdracht. Op jullie wereld zijn er meerdere minderheden die zich geëngageerd hebben en jullie maken er deel van uit.
Ik denk dat je Sedna bedoelt, een stukje rots ver, ver, ver weg en in een ruime baan om de zon, gemiddeld op een afstand van 90AU (135x108km) en met als korste afstand 76AU, dus 76 keer de afstand aarde-zon. Waarschijnlijk een onderdeel van de van Oort wolk en heeft een grote van (geschat) 1800km in diameter. (dus volgens de meeste defenities niet eens een echte planeet. Diameter aarde is zo'n 8 keer groter..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch kan ik me nog een hele ophef herrineren over een nieuw ontdekte planeet, zoals de stukken hierboven ook aangeven, daarna heb ik nooit meer wat gehoort over die planeet, nu verkeer ik ook niet tussen de astronomen, dus dat zou er wat mee te maken kunnen hebben
De foto's die Coz postte, zijn niet zoals je die als mens ziet vanuit een ruimtevaartuig/station. Ook de nazcalijnen zijn te zien, als je maar de juiste spullen gebruikt. Een high-tech spionage sateliet heeft er geen problemen mee, maar het blote oog zal ze niet zien.(of de chinese muur, zoals bleek toen China hun eigen taikonaut de ruimte in stuurde en hij de muur niet kon zien.)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[beetje offtopic]De afsluitdijk valt helaas net buiten je plaatje, maar ik denk dat die wel te zien is[/beetje offtopic
Bronquote:It's questionable whether you can see it with the unaided eye from space. "The shape, the age of the structure, the resolution of the camera, the condition of the atmosphere -- all these factors affect the ability to detect an object from space." But, he added, "you can see the wall in radar images taken from space."
Die nazca lijnen zijn ook zeer goed te maken zonder dat je de lucht in gaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:20 schreef Natalie het volgende:
Die Nasca lijnen zijn al even vreemd als de graancirkels. Hoe maakten ze die toch? En als je ze toch alleen vanuit de lucht goed kan zien, waarom maakten ze ze dan überhaupt? Behalve een rots op klauteren en naar beneden kijken (en dan meteen het geluk hebben dat er een berg in de buurt is aangezien ze in de woestijn liggen) hadden die mensen geen middelen om de lucht in te gaan om hun werk te aanschouwen. Dus voor wie maakten ze het? Ik zou zeggen: voor hun Goden.
En dan zou het dus ook een betekenis moeten hebben.
Graancirkels zijn wat dat betreft toch heel iets anders.
Was ook slechts een suggestie...Mogelijk een grote houten toren of mogelijk steen, die later weer is afgebroken??quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:35 schreef Natalie het volgende:
Als er een toren (of ander hoog object) stond, dan zouden we daar toch nog wel iets van overblijfselen van moeten vinden? Om iets heel hoogs te maken en deze stabiel te houden... dan heb je niets aan een klein, smal bouwwerkje. Daarvoor moet je toch de breedte in, lijkt me.
Wijzen die Nasca lijnen niet naar waterbronnen? Staat me iets van bij namelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die nazca lijnen zijn ook zeer goed te maken zonder dat je de lucht in gaat.
Een methode is om eerst het land te verdelen in een aantal gelijke vierkanten (en je op kleine schaal getekende figuur op papier). Dan simpelweg per vierkant de tekening opschalen van papier naar echt..
De vraag waarom is wat moeilijker, dat weten we niet en zullen we waarschijnlijk ook niet weten ook. Rituele tekeningen voor hun god die op hen neerkijkt? Een kalender? Stond er mogelijk een hoge toren in het midden??
1 van de vele theoriën ja...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wijzen die Nasca lijnen niet naar waterbronnen? Staat me iets van bij namelijk
Nou nee, ze zijn niet vanaf de grond te maken en dat houdt onderzoekers dus al heel wat jaren nogal bezig...quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die nazca lijnen zijn ook zeer goed te maken zonder dat je de lucht in gaat.
Een methode is om eerst het land te verdelen in een aantal gelijke vierkanten (en je op kleine schaal getekende figuur op papier). Dan simpelweg per vierkant de tekening opschalen van papier naar echt..
De vraag waarom is wat moeilijker, dat weten we niet en zullen we waarschijnlijk ook niet weten ook. Rituele tekeningen voor hun god die op hen neerkijkt? Een kalender? Stond er mogelijk een hoge toren in het midden??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |