wrom niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef coz het volgende:
Magics , daar moet je geen tijd / aandacht aan besteden
Lijkt wel een opgave uit een IQ test.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef Fonkmeistah het volgende:
dat is inderdaad weer een hele mooie..
Dat zei je 4 weken geleden ook al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:16 schreef Yildiz het volgende:
Als ik nu zeg dat gewoon de zomervakantie weer begonnen is, en honderden studenten / scholieren dit uit verveling doen, door hoeveel mensen wordt ik dan uitgescholden danwel belachelijk gemaakt?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Yildiz het volgende:
Oja das waar ook, het is weer de tijd van de eind-examenstunts en de studenten die het begin van de zomervakantie vieren...
verdulle, bijna een vakantie vergeten
was ik even vergetenquote:
Dan zit je in de Noordzee, hart van London ligt op 40km van de kustquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
De graancirkel ligt 500 kilometer ten oosten van Londen.
toen was mijn aandacht even getrokken , maar mijn utfs staat vandaag uit .. en kon alleen een zin van Erodome vinden eerder in dit topic over atlantiers maar niet een plaatje van die circlequote:atlantische circle die ze onderwater hebben geplaatst
uhm...er is een link in de openings post en op die site worden de nieuwste circles vastgelegd met hun betekenis. althans de circles die daadwerkelijk een betekenis hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Viel liever vraag ik me af, wat de boodschap is. Zeker als deze cirkel echt is.
Iemand een boek met dit soort symbolen?
uhm...je weet dat ik daar grotendeels onzin postte of niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef coz het volgende:
ok , maar daar hou ik me verre van![]()
ik bedoel
[..]
toen was mijn aandacht even getrokken , maar mijn utfs staat vandaag uit .. en kon alleen een zin van Erodome vinden eerder in dit topic over atlantiers maar niet een plaatje van die circle
tja, mochten ze serieus boodschappen willen doorgeven kunnen ze natuurlijk ook iets van ons jatten om het enigszins begrijpelijk te houden of zo..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef dodeca het volgende:
Je ziet wel onze geweldige buitenaardse zijn een beetje creatief moe dus gaan ze van alles en nog wat van ons jatten.
misschien willen ze wel komen maar kunnen ze niet , ik bedoel dus een confrontatie.quote:Ze komen maar niet! Hoe zou dat nou komen? Ik weet het zeker ze zijn er wel maar ze laten zichzelf gewoon niet zien die rakkers!!!
ff checkenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef Enyalius het volgende:
[..]
uhm...er is een link in de openings post en op die site worden de nieuwste circles vastgelegd met hun betekenis. althans de circles die daadwerkelijk een betekenis hebben.
De maker van die site brengt rond september een boek uit over die circles en de Ancturianen
Misschien is het wel de bedoeling om de boodschap onbewust door te laten dringen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
tja, mochten ze serieus boodschappen willen doorgeven kunnen ze natuurlijk ook iets van ons jatten om het enigszins begrijpelijk te houden of zo..
het niveau van hun is eh onbegrijpelijk of anders dan de onze maybe?
[..]
misschien willen ze wel komen maar kunnen ze niet , ik bedoel dus een confrontatie.
zal met dimensies/levels/energy te maken hebben..denk ik.
of ze mogen (nog) niet van hun baasjes/ome god/whatever, dat zou ook nog kunnen.
of ze wachten nog even omdat de meesten van ons er nog niet klaar voor zijn.
jaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Enyalius het volgende:
[..]
uhm...je weet dat ik daar grotendeels onzin postte of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |