Lees dit dan eens door, staat ook genoeg over hoe Hoagland 'wiskunde' bedrijftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:35 schreef francorex het volgende:
Dit onderwerp is nieuw voor mij, maar denk hier een leuke link te hebben gevonden. click
Richard C. Hoagland sprak over hyperdimensionale wiskunde verwerkt in deze graancirkels.
Wat planken en een touw gaan je dan niet helpen.
Allé ik word stillaan een believer zeker![]()
plus dat er een ring rond de bolletjes loopt (meer een kloofje eigenlijk), en dat er een paar zijn met net zo'n rondje als de Death Star.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef coz het volgende:
die bolletjes en een death ray hebben als enige overeenkomst dat ze rond zijn
Ah, dat topic was het ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:17 schreef UncleScorp het volgende:
hihi ... ik heb die vergelijking ook gepost in mijn topic over iapetus
silly me
Mja dit is dan ook niet nadenken hé.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:59 schreef Wombcat het volgende:
En daar dan nog bij zetten "million years ago", bij die foto uit Star Wars ook. Dat kan ik toch geen serieuze wetenschap noemen.
En die zijn daar ook ontkracht als iets dat door mensen/intelligente wezens gemaakt moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:04 schreef coz het volgende:
ps , die bollen worden ook hier genoemd door merlin
Out of place Objects .. aka OOparts {ja ook plaatjes}
vreemd dat je het daar anders omschrijft :quote:En die zijn daar ook ontkracht als iets dat door mensen/intelligente wezens gemaakt moeten zijn.
als jij die ene neergeplemde link genoeg vind om het totaal ontkracht te noemen be my guestquote:http://www.talkorigins.org/faqs/mom/spheres.html
Daar worden nogal wat kanttekeningen geplaatst bij het verhaal over die stenen.
De site is alleen wel wat oud (1996), maar het verhaal over die stenen is nog ouder (1982).
Sorry hoor dat ik een jaar na dato niet meer precies weet wat ik heb geschreven (heb het topic niet meer volledig gelezen).quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:47 schreef merlin693 het volgende:
[..]
vreemd dat je het daar anders omschrijft :
[..]
als jij die ene neergeplemde link genoeg vind om het totaal ontkracht te noemen be my guest
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Wombcat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |