quote:
Op woensdag 20 juli 2005 11:47 schreef merlin693 het volgende:[..]
vreemd dat je het daar anders omschrijft :
[..]
als jij die ene neergeplemde link genoeg vind om het totaal ontkracht te noemen be my guest
Sorry hoor dat ik een jaar na dato niet meer precies weet wat ik heb geschreven (heb het topic niet meer volledig gelezen).
Ik heb er nog wel meer naar gezocht toen. Ook op veel sites die het OOP-verhaal ondersteunen (en die vaak letterlijk precies hetzelfde verhaal van een collega-site kopieren).
En misschien heb ik idd maar één link 'neergeplemp', maar voor die ene link gold wel dat het een onderbouwd verhaal is, met bronvermeldingen, echt zoekwerk (als ik het me goed herinner) en echte analyses i.p.v. roepen "oh, dat ziet er gek uit, dat moet wel gemaakt zijn".
Met name één argument vind ik bv. wel relevant: dat de vele OOP-sites zeggen dat het om vele objecten gaat die er hetzelfde uitzien, terwijl de door mij aangehaalde site is nagegaan om hoeveel objecten het nu eigenlijk gaat (door naar de bron terug te gaan) en er dan op uit komt dat er inderdaad een stel zo'n streep hebben, maar vele ook niet (weer effe als ik het me goed herinner, want ik vind het niet interessant genoeg om nogmaals uit te zoeken).