Of op het forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:58 schreef Xlarge het volgende:
eigenlijk hoeft dit dan ook niet in klaagbaak...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef Vaatdoek het volgende:
Daar heb je die kansloze gast met zn scooter ook weer, ik durf te wedden dat ie binnen het uur een foto van het krot heeft gepost![]()
Heb ik al, Nitwit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Haal een flesje. Of ga naar de kroeg dan.
Daarom gooien ze er ook homo's vanaf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:03 schreef StofjeB het volgende:
De Dom-toren is best hoog.
Viel me vandaag ineens op.![]()
Gebruik jij drugs?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:03 schreef StofjeB het volgende:
De Dom-toren is best hoog.
Viel me vandaag ineens op.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:04 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Daarom gooien ze er ook homo's vanaf.
Aha, alle mensen zonder scooter en met een hekel aan scooters zijn nerd. Toch handig zo'n forum, je leert er iedere dag weer wat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:03 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Jij was zeker de nerd van de klas!![]()
![]()
Dat neem ik als een ja! Nerdje!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Aha, alle mensen zonder scooter en met een hekel aan scooters zijn nerd. Toch handig zo'n forum, je leert er iedere dag weer wat.
Hij wou ons bijna mee nemen naar een rollerbank maar had ie toch niet gedaan, dus toen ging die wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, wat ben jij stoer zeg![]()
Ik mag hopen dat je de volgende keer wel gepakt wordt.
Ja ik zal dadelijk eens een foto van m'n getunede pckast eens posten.quote:
Ik hoop dat dat de volgende keer wel gebeurtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hij wou ons bijna mee nemen naar een rollerbank maar had ie toch niet gedaan, dus toen ging die weg
Wij verder blazen joh whahhahaa niet normaal
Blazenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hij wou ons bijna mee nemen naar een rollerbank maar had ie toch niet gedaan, dus toen ging die weg
Wij verder blazen joh whahhahaa niet normaal
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik zie ze het liefste zo:
[afbeelding]
![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik zie ze het liefste zo:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja ik zal dadelijk eens een foto van m'n getunede pckast eens posten.![]()
Daar zul je jaloers op zijn.![]()
Neuh, die is niet belachelijk.quote:
Mag dat? Van je mamma.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:08 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Wat ga je nou offtopic, tiefushomo.
Zeg, hou dit is even voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:13 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
NEDERLAND MOET BLANKKKKAAAAAH
DIE MARROKANEN TERUG NAAAAR TURKIJEEEE![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:13 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
IK OWN JE MET CS STOMME N00B!!!! 1.5.the pwnatjssssquote:
Het is tijd om de doodstraf weer tijdelijk in te voeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:13 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
je meldt jezelf aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het is tijd om de doodstraf weer tijdelijk in te voeren.
Hier kan ik inderdaad geen touw meer aan vast knopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
IK OWN JE MET CS STOMME N00B!!!! 1.5.the pwnatjssss
je weet niet eens wat die fanguards zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hier kan ik inderdaad geen touw meer aan vast knopen.
Gelukkig![]()
nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat me raden TS jij bent van de breezer jeugd ?
Nee ik heb werkelijk geen idee, en daar ben ik blij mee ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je weet niet eens wat die fanguards zijn? whahahaha loser..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je weet niet eens wat die fanguards zijn? whahahaha loser..
Tering...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee ik heb werkelijk geen idee, en daar ben ik blij mee ook.
Maar ze blazen welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Scooters zijn voor paupers en ze maken herrie
het geluid nadoenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Maar ze blazen wel
[afbeelding]
Whoooop whoooop
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
kansloos sjonnie topic
zie hier zijn foto
[afbeelding]
blijf van me fotos af dan tiefushomo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
kansloos sjonnie topic
zie hier zijn foto
[afbeelding]
Ik wens niet op deze manier door jou aangesproken te worden jonge man.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:22 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kijk uit jullie doppen dan, negers!
Ik had ook nog wat van die echte neger kleding verwacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
kansloos sjonnie topic
zie hier zijn foto
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
kansloos sjonnie topic
zie hier zijn foto
[afbeelding]
ik ben niet jong lijer ben gvd al 15!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik wens niet op deze manier door jou aangesproken te worden jonge man.
![]()
Toch je icoon maar wat aangepast.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
beter dan belachelijk zijn.
kankahhomo
Moet je niet je kansloze site in je sig zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
blijf van me fotos af dan tiefushomo.![]()
![]()
Aha, dat is inderdaad een respectabele leeftijd, mijn excuses.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ik ben niet jong lijer ben gvd al 15!
Dat is mijn site niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:26 schreef TrumpingPimp het volgende:
[..]
Moet je niet je kansloze site in je sig zetten.
Zou trouwens die chick section op je site eens aanpassen, want als dat chicks zijn. Is mijn vriendin KATY HOLMES!!!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ik ben niet jong lijer ben gvd al 15!
homo'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
beter dan belachelijk zijn.
.
.
.
kankahhomo
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:27 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Dat is mijn site niet.
Je krijgt nooit een vriendin.
Kijk eens aan een kenner!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
Yeah right.. met je standaard uitlaat een wheelie...
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
tofquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:31 schreef Thieske het volgende:
Sow man dus wij doorblazen. Echt gaaaaaaaaaaaaf whoop whoop.
[afbeelding]
SUKKELquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef junkiesietze het volgende:
Reed ik met een paar gasten door een straat waar je maar 30 mag weetje, Wij hard blazen!!! fokking 80km/h reden we daar
Komt er opeens achter ons een rode motor aan.... Rijd ie zo langs ons...zo aan de zeikanten van die motor STOP POLITIE, Wij zo SHITTTTT daar gaat me scooter...
Dus wij aan de kant... zegt ie zo.. ja papieren blaabalb
maar uiteindelijk kon die ons geen boete geven omdat hij ons niet kon klokken!!!
LEKKER VOOR JE!!!
jonge, heb je wel eens op een speedfight 2 gereden? nee? dacht ik al...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
Want die gaan haaaarrrdd, je weet tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, heb je wel eens op een speedfight 2 gereden? nee? dacht ik al...
houd je bek dan.
Die agent zat ook al zo: jaa remweg duurt te lang balbalaaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:39 schreef ymme het volgende:
[..]
SUKKEL![]()
Doe ff negatief joh. wat als er een kind oversteekt. Kun jij dan nog remmen met 80 km per uur!
Met 30 sta je echt eerder stil hoor, die regels zijn er niet voor niets. En nu niet stoer lopen doen, want dat ben je echt niet!
Die naam alleen al voor een scooter. "speedfight"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
houd je bek dan.
Nou hoop ik zeker dat je op je bek gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Die agent zat ook al zo: jaa remweg duurt te lang balbalaa
wij zo:yeah blablab whatever..
ik hoop eigenlijk dat hij dat topic dan niet meer kan openen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:43 schreef tvdleur het volgende:
Ik voel dat er volgende week een topic komt over iets met een scooter en een boom (dat hopen we dan maar ipv een kind)....
worden die dingen nog steeds gemaakt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
houd je bek dan.
Je mag hier bij fok geen doodverwensing plaatsen he, jammer...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou hoop ik zeker dat je op je bek gaat
nostalgiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
worden die dingen nog steeds gemaakt?![]()
speedfight 2 silversportquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
worden die dingen nog steeds gemaakt?![]()
wasdadan? een 1600 watt stofzuiger ipv een standaard 1200?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
houd je bek dan.
Hopen dat iemand valt is toch geen doodsverwensing??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Je mag hier bij fok geen doodverwensing plaatsen he, jammer...
Kun jij TS nou echt verder met je leven, nadat jij een kind ofzo dood hebt gereden? Nou...
iedereen moet door met zijn levenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Je mag hier bij fok geen doodverwensing plaatsen he, jammer...
Kun jij TS nou echt verder met je leven, nadat jij een kind ofzo dood hebt gereden? Nou...
Wow, met terugloopje!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
speedfight 2 silversportmet terugloopje
Zeg nou maar de waarheid. Wacht, ik zal het wel even voor je doen:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
ben eten. doei
mompelt iets over google "scooter accidents" en een link naar ogrish waar hij niet op had moeten klikken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat hij dat topic dan niet meer kan openen.
Eet aub veel en veel te veelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
ben eten. doei
Mwoh... we gunnen hem veel laten we zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaat ook in de richting van een doodsverwensing![]()
Precies, laten we het zo zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:49 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Mwoh... we gunnen hem veel laten we zeggen![]()
van teveel eten ga je niet persé dood. het heeft vaak onprettige gevolgen, dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mij mogen de TS en z'n "maties" kapotvallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mij ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
Van mij mogen de TS en z'n "maties" kapotvallen.
Zo dan is het maar gezegd he![]()
Het schijnt dat het ook genetisch bepaald kan zijn dat je dik wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:51 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
dikke mensen eten altijd veel![]()
goed bezig ymmequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
Och krijg ik dadelijk dan een ban, omdat er hier een iritante puber op fok zit, die straks nog iemand dood gaat rijden met z'n 80 km, waar maar 30 maar (waarschijnlijk woonwijk/spelen kinderen). En het zich niet intereseert dat dat kan gebeuren. Zulke mensen gun ik het niet, maar liever hun dan een onschuldig persoon!
"ik heb zware botten" jah pfffquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ook genetisch bepaald kan zijn dat je dik wordt.
En nee, ik ben niet dik
Ik weet het ook niet, heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:53 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
"ik heb zware botten" jah pfff![]()
De waarheid mag gezegt worden, daar staat geen straf voor!quote:
Je moet je er natuulijk ook weer niet te druk over gaan maken he. Slecht voor je hart en zo.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:54 schreef ymme het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegt worden, daar staat geen straf voor!
TS![]()
![]()
moet ik van die iritante pubers, die deze maatschappij naar de K*T werken (of beter gezegt, niet werken)
Precies, en dan vind ie het nog stoer ook! komop, de grasmaaier van mn opa heeft nog meer pk dan die stofzuiger van hem... die zie je hier toch ook niet pimpen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
Och krijg ik dadelijk dan een ban, omdat er hier een iritante puber op fok zit, die straks nog iemand dood gaat rijden met z'n 80 km, waar maar 30 maar (waarschijnlijk woonwijk/spelen kinderen). En het zich niet intereseert dat dat kan gebeuren. Zulke mensen gun ik het niet, maar liever hun dan een onschuldig persoon!
oke, vetklepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
Maaaar, laten we niet offtopic gaan.
Laten we het weer gaan hebben over ts en z'n stofzuiger op 2 wielen
wat ik hier had staan ging inderdaad iets te ver, vandaar weggehaaldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Is het echt waar wat ze zeggen over negers?
haha sryquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
he he he, niet zo he! Ik zei niet al, dat ik niet dik ben.
deze opmerking kan eigenlijk echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:57 schreef CarManiac het volgende:
[..]
Originele post weggehaald door gebruiker
mijn brommer maakt meer 'herrie' en hij koste 20 euro.. nog steeds is het geen pauperdingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Scooters zijn voor paupers en ze maken herrie
Heb je wel gelijk in, postte in een opwelling.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
deze opmerking kan eigenlijk echt niet
Nee, ik ben geen neger
Ook brommers zijn voor paupers, helemaal als ze een belachelijke hoeveelheid geluid producerenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
mijn brommer maakt meer 'herrie' en hij koste 20 euro.. nog steeds is het geen pauperding![]()
heb mijn post ook even aangepastquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef CarManiac het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, postte in een opwelling.
Daarom maar weer weggehaald.
Als je niets kan toevoegen aan het topic; wees dan maar gewoon stilquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kankernerds
ik heb zin in wodka lijer!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je niets kan toevoegen aan het topic; wees dan maar gewoon stil
Zeg jongeman,quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:07 schreef CarManiac het volgende:
Thanks, als blijk van waardering zal ik nooit meer banaan tegen een Chiquita zeggen![]()
Hierbij acht ik nu officieel bewezen dat alcohol funest is voor hersencellen..quote:
Ga dat dan halen. Of ben je te jong om grote mensen drankjes te mogen kopen?quote:
en toch spant ts de kroonquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook brommers zijn voor paupers, helemaal als ze een belachelijke hoeveelheid geluid produceren
en toch is ts een grote lozer welke zich super voeltquote:
ja, dit is inderdaad nummer zoveelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Is dit niet het derde topic van de TS in een paar weken over die pauperige kutscooter van 'm?
je moet toch wat als dit 't enigste is waar je over kan praten hèquote:
Hoe moet dat dan als ts een meisje tegenkomtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet toch wat als dit 't enigste is waar je over kan praten hè
enigequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet toch wat als dit 't enigste is waar je over kan praten hè
check m'n scootie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als ts een meisje tegenkomt
jaa en je hebt toch ook zeker een 70cc eronder liggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ts tegen meisje:
Heb jij ook van die vette banden? En een race-uitlaat?
sommige mensen kijken niet verder dan hun wereld.. aangezien de wereld van de ts uit z'n scooter bestaat....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Drie keer over hetzelfde kutonderwerp een topic beginnen, drie keer uitgelachen worden, en het nog niet afleren
je voelt jezelf op je gemak? blijf gerust!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het lijkt hier partyflock wel zeg. Wat een niveau.![]()
geen idee hoe hard die kan.. hoogste wat ik dr oooit mee heb gereden was tegen de 50, ergens op een lang leeg fietspad.. man die dingen zijn niet gebouwd om 80 mee te rijden..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij ook zo belachelijk hard rijdt, dan hoor jij er net zo goed bij
Met wind mee en heuvelaf zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
geen idee hoe hard die kan.. hoogste wat ik dr oooit mee heb gereden was tegen de 50, ergens op een lang leeg fietspad.. man die dingen zijn niet gebouwd om 80 mee te rijden..
Ik ben dat hele Partyfuck dus beu doordat daar duizenden topics als deze worden geopend. Het gaat hier toch niet dezelfde kant op???quote:je voelt jezelf op je gemak? blijf gerust!!
Eerlijk gezegd ben je niet veel beter dan TS, het is bekend...of ben je dislectisch (het té makkeljike excuus vab tegenwoordig)?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaa en je hebt toch ook zeker een 70cc eronder liggen
waarom ben ik veel te bekent hiermee?
nee, gewoon incompetent met de nederlandse spelling, geeft niets ben 't gewentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:51 schreef snijder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben je niet veel beter dan TS, het is bekend...of ben je dislectisch (het té makkeljike excuus vab tegenwoordig)?
Werk er dan aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, gewoon incompetent met de nederlandse spelling, geeft niets ben 't gewent
vlak stuk.. misschien een hellingshoek van een enkele graad.. maar datvalt teniet te doen..quote:
sommige dingen zijn te ver gevorderd dat er niets meer aan te doen isquote:
Als je 16 bent en je weet nie beter wel ja..quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ik ben niet jong lijer ben gvd AL 15!
Das een Peugeotblok idd.. dat zegt al genoeg..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
houd je bek dan.
Laat ook maar.. weet al genoeg..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
kansloos sjonnie topic
zie hier zijn foto
[afbeelding]
Blablabla, hij heeft juist 100% gelijk.. En ik hoor ook bij de zogenaamde "scooterjeugd" ja.. heb ook al wat boetes gehad ja, allemaal buiten de bebouwde kom, zonder dat ik er mensen mee gehinderd heb. Denk eens na.. 80 km/h binnen de bebouwde kom.. dat is (80/3,6), meer dan 20 m/s.. als een kind plotseling oversteekt ben jij 20 meter verder voordat je reageert, dan moet je nog remmen, dus ga er maar vanuit dat dat kind hartstikke dood is en jij met je kop op de stoeprand ligt, hopelijk zonder helm..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Die agent zat ook al zo: jaa remweg duurt te lang balbalaa
wij zo:yeah blablab whatever..
Weet je wel wat voor complex je deze jongen aanpraat? Laat hem nu lekker 80km/u rijden en een kind doodrijden.... heeft hij nog een leven lang plezier van.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:40 schreef Uddel het volgende:
[..]
Blablabla, hij heeft juist 100% gelijk.. En ik hoor ook bij de zogenaamde "scooterjeugd" ja.. heb ook al wat boetes gehad ja, allemaal buiten de bebouwde kom, zonder dat ik er mensen mee gehinderd heb. Denk eens na.. 80 km/h binnen de bebouwde kom.. dat is (80/3,6), meer dan 20 m/s.. als een kind plotseling oversteekt ben jij 20 meter verder voordat je reageert, dan moet je nog remmen, dus ga er maar vanuit dat dat kind hartstikke dood is en jij met je kop op de stoeprand ligt, hopelijk zonder helm..
Jonge heb jij weleens meer dan 100 CC gehad ? Nee? Dacht ik al , hou je bek danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
houd je bek dan.
Hun zijn "Kankah" stoer oudjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:56 schreef el_hombre het volgende:
yo, nakke met solle van deze boy anderz heppie mattuh met
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In duh volksmond ook wel bekend als....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, wat ben jij stoer zeg![]()
Ik mag hopen dat je de volgende keer wel gepakt wordt.
Ik heb eigenlijk liever dattie met 80 tegen een boom remt. Oh nee wacht, das zonde van de boomquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:44 schreef snijder het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor complex je deze jongen aanpraat? Laat hem nu lekker 80km/u rijden en een kind doodrijden.... heeft hij nog een leven lang plezier van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |