Als je 16 bent en je weet nie beter wel ja..quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
ik ben niet jong lijer ben gvd AL 15!
Das een Peugeotblok idd.. dat zegt al genoeg..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, heb je wel eens op een speedfight 2 gereden? nee? dacht ik al...
houd je bek dan.
Laat ook maar.. weet al genoeg..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef TrumpingPimp het volgende:
kansloos sjonnie topic
zie hier zijn foto
[afbeelding]
Blablabla, hij heeft juist 100% gelijk.. En ik hoor ook bij de zogenaamde "scooterjeugd" ja.. heb ook al wat boetes gehad ja, allemaal buiten de bebouwde kom, zonder dat ik er mensen mee gehinderd heb. Denk eens na.. 80 km/h binnen de bebouwde kom.. dat is (80/3,6), meer dan 20 m/s.. als een kind plotseling oversteekt ben jij 20 meter verder voordat je reageert, dan moet je nog remmen, dus ga er maar vanuit dat dat kind hartstikke dood is en jij met je kop op de stoeprand ligt, hopelijk zonder helm..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Die agent zat ook al zo: jaa remweg duurt te lang balbalaa
wij zo:yeah blablab whatever..
Weet je wel wat voor complex je deze jongen aanpraat? Laat hem nu lekker 80km/u rijden en een kind doodrijden.... heeft hij nog een leven lang plezier van.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:40 schreef Uddel het volgende:
[..]
Blablabla, hij heeft juist 100% gelijk.. En ik hoor ook bij de zogenaamde "scooterjeugd" ja.. heb ook al wat boetes gehad ja, allemaal buiten de bebouwde kom, zonder dat ik er mensen mee gehinderd heb. Denk eens na.. 80 km/h binnen de bebouwde kom.. dat is (80/3,6), meer dan 20 m/s.. als een kind plotseling oversteekt ben jij 20 meter verder voordat je reageert, dan moet je nog remmen, dus ga er maar vanuit dat dat kind hartstikke dood is en jij met je kop op de stoeprand ligt, hopelijk zonder helm..
Jonge heb jij weleens meer dan 100 CC gehad ? Nee? Dacht ik al , hou je bek danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, heb je wel eens op een speedfight 2 gereden? nee? dacht ik al...
houd je bek dan.
Hun zijn "Kankah" stoer oudjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:56 schreef el_hombre het volgende:
yo, nakke met solle van deze boy anderz heppie mattuh met
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In duh volksmond ook wel bekend als....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, wat ben jij stoer zeg![]()
Ik mag hopen dat je de volgende keer wel gepakt wordt.
Ik heb eigenlijk liever dattie met 80 tegen een boom remt. Oh nee wacht, das zonde van de boomquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:44 schreef snijder het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor complex je deze jongen aanpraat? Laat hem nu lekker 80km/u rijden en een kind doodrijden.... heeft hij nog een leven lang plezier van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |