Of op het forum.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:58 schreef Xlarge het volgende:
eigenlijk hoeft dit dan ook niet in klaagbaak...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef Vaatdoek het volgende:
Daar heb je die kansloze gast met zn scooter ook weer, ik durf te wedden dat ie binnen het uur een foto van het krot heeft gepost![]()
Heb ik al, Nitwit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Haal een flesje. Of ga naar de kroeg dan.
Daarom gooien ze er ook homo's vanaf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:03 schreef StofjeB het volgende:
De Dom-toren is best hoog.
Viel me vandaag ineens op.![]()
Gebruik jij drugs?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:03 schreef StofjeB het volgende:
De Dom-toren is best hoog.
Viel me vandaag ineens op.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:04 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Daarom gooien ze er ook homo's vanaf.
Aha, alle mensen zonder scooter en met een hekel aan scooters zijn nerd. Toch handig zo'n forum, je leert er iedere dag weer wat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:03 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Jij was zeker de nerd van de klas!![]()
![]()
Dat neem ik als een ja! Nerdje!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Aha, alle mensen zonder scooter en met een hekel aan scooters zijn nerd. Toch handig zo'n forum, je leert er iedere dag weer wat.
Hij wou ons bijna mee nemen naar een rollerbank maar had ie toch niet gedaan, dus toen ging die wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, wat ben jij stoer zeg![]()
Ik mag hopen dat je de volgende keer wel gepakt wordt.
Ja ik zal dadelijk eens een foto van m'n getunede pckast eens posten.quote:
Ik hoop dat dat de volgende keer wel gebeurtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hij wou ons bijna mee nemen naar een rollerbank maar had ie toch niet gedaan, dus toen ging die weg
Wij verder blazen joh whahhahaa niet normaal
Blazenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hij wou ons bijna mee nemen naar een rollerbank maar had ie toch niet gedaan, dus toen ging die weg
Wij verder blazen joh whahhahaa niet normaal
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik zie ze het liefste zo:
[afbeelding]
![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik zie ze het liefste zo:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja ik zal dadelijk eens een foto van m'n getunede pckast eens posten.![]()
Daar zul je jaloers op zijn.![]()
Neuh, die is niet belachelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |