Je moet je er natuulijk ook weer niet te druk over gaan maken he. Slecht voor je hart en zo.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:54 schreef ymme het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegt worden, daar staat geen straf voor!
TS![]()
![]()
moet ik van die iritante pubers, die deze maatschappij naar de K*T werken (of beter gezegt, niet werken)
Precies, en dan vind ie het nog stoer ook! komop, de grasmaaier van mn opa heeft nog meer pk dan die stofzuiger van hem... die zie je hier toch ook niet pimpen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
Och krijg ik dadelijk dan een ban, omdat er hier een iritante puber op fok zit, die straks nog iemand dood gaat rijden met z'n 80 km, waar maar 30 maar (waarschijnlijk woonwijk/spelen kinderen). En het zich niet intereseert dat dat kan gebeuren. Zulke mensen gun ik het niet, maar liever hun dan een onschuldig persoon!
oke, vetklepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
Maaaar, laten we niet offtopic gaan.
Laten we het weer gaan hebben over ts en z'n stofzuiger op 2 wielen
wat ik hier had staan ging inderdaad iets te ver, vandaar weggehaaldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Is het echt waar wat ze zeggen over negers?
haha sryquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
he he he, niet zo he! Ik zei niet al, dat ik niet dik ben.
deze opmerking kan eigenlijk echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:57 schreef CarManiac het volgende:
[..]
Originele post weggehaald door gebruiker
mijn brommer maakt meer 'herrie' en hij koste 20 euro.. nog steeds is het geen pauperdingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Scooters zijn voor paupers en ze maken herrie
Heb je wel gelijk in, postte in een opwelling.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
deze opmerking kan eigenlijk echt niet
Nee, ik ben geen neger
Ook brommers zijn voor paupers, helemaal als ze een belachelijke hoeveelheid geluid producerenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
mijn brommer maakt meer 'herrie' en hij koste 20 euro.. nog steeds is het geen pauperding![]()
heb mijn post ook even aangepastquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef CarManiac het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, postte in een opwelling.
Daarom maar weer weggehaald.
Als je niets kan toevoegen aan het topic; wees dan maar gewoon stilquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef Zep_Leddelin het volgende:
kankernerds
ik heb zin in wodka lijer!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je niets kan toevoegen aan het topic; wees dan maar gewoon stil
Zeg jongeman,quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:07 schreef CarManiac het volgende:
Thanks, als blijk van waardering zal ik nooit meer banaan tegen een Chiquita zeggen![]()
Hierbij acht ik nu officieel bewezen dat alcohol funest is voor hersencellen..quote:
Ga dat dan halen. Of ben je te jong om grote mensen drankjes te mogen kopen?quote:
en toch spant ts de kroonquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook brommers zijn voor paupers, helemaal als ze een belachelijke hoeveelheid geluid produceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |