speedfight 2 silversportquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
worden die dingen nog steeds gemaakt?![]()
wasdadan? een 1600 watt stofzuiger ipv een standaard 1200?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jonge, heb je wel eens op een speedfight 2 gereden? nee? dacht ik al...
houd je bek dan.
Hopen dat iemand valt is toch geen doodsverwensing??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Je mag hier bij fok geen doodverwensing plaatsen he, jammer...
Kun jij TS nou echt verder met je leven, nadat jij een kind ofzo dood hebt gereden? Nou...
iedereen moet door met zijn levenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Je mag hier bij fok geen doodverwensing plaatsen he, jammer...
Kun jij TS nou echt verder met je leven, nadat jij een kind ofzo dood hebt gereden? Nou...
Wow, met terugloopje!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
speedfight 2 silversportmet terugloopje
Zeg nou maar de waarheid. Wacht, ik zal het wel even voor je doen:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
ben eten. doei
mompelt iets over google "scooter accidents" en een link naar ogrish waar hij niet op had moeten klikken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat hij dat topic dan niet meer kan openen.
Eet aub veel en veel te veelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef junkiesietze het volgende:
ben eten. doei
Mwoh... we gunnen hem veel laten we zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaat ook in de richting van een doodsverwensing![]()
Precies, laten we het zo zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:49 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Mwoh... we gunnen hem veel laten we zeggen![]()
van teveel eten ga je niet persé dood. het heeft vaak onprettige gevolgen, dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mij mogen de TS en z'n "maties" kapotvallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mij ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
Van mij mogen de TS en z'n "maties" kapotvallen.
Zo dan is het maar gezegd he![]()
Het schijnt dat het ook genetisch bepaald kan zijn dat je dik wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:51 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
dikke mensen eten altijd veel![]()
goed bezig ymmequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:52 schreef ymme het volgende:
Och krijg ik dadelijk dan een ban, omdat er hier een iritante puber op fok zit, die straks nog iemand dood gaat rijden met z'n 80 km, waar maar 30 maar (waarschijnlijk woonwijk/spelen kinderen). En het zich niet intereseert dat dat kan gebeuren. Zulke mensen gun ik het niet, maar liever hun dan een onschuldig persoon!
"ik heb zware botten" jah pfffquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ook genetisch bepaald kan zijn dat je dik wordt.
En nee, ik ben niet dik
Ik weet het ook niet, heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:53 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
"ik heb zware botten" jah pfff![]()
De waarheid mag gezegt worden, daar staat geen straf voor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |