en toch is ts een grote lozer welke zich super voeltquote:
ja, dit is inderdaad nummer zoveelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Is dit niet het derde topic van de TS in een paar weken over die pauperige kutscooter van 'm?
je moet toch wat als dit 't enigste is waar je over kan praten hèquote:
Hoe moet dat dan als ts een meisje tegenkomtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet toch wat als dit 't enigste is waar je over kan praten hè
enigequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet toch wat als dit 't enigste is waar je over kan praten hè
check m'n scootie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als ts een meisje tegenkomt
jaa en je hebt toch ook zeker een 70cc eronder liggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ts tegen meisje:
Heb jij ook van die vette banden? En een race-uitlaat?
sommige mensen kijken niet verder dan hun wereld.. aangezien de wereld van de ts uit z'n scooter bestaat....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Drie keer over hetzelfde kutonderwerp een topic beginnen, drie keer uitgelachen worden, en het nog niet afleren
je voelt jezelf op je gemak? blijf gerust!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het lijkt hier partyflock wel zeg. Wat een niveau.![]()
geen idee hoe hard die kan.. hoogste wat ik dr oooit mee heb gereden was tegen de 50, ergens op een lang leeg fietspad.. man die dingen zijn niet gebouwd om 80 mee te rijden..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jij ook zo belachelijk hard rijdt, dan hoor jij er net zo goed bij
Met wind mee en heuvelaf zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
geen idee hoe hard die kan.. hoogste wat ik dr oooit mee heb gereden was tegen de 50, ergens op een lang leeg fietspad.. man die dingen zijn niet gebouwd om 80 mee te rijden..
Ik ben dat hele Partyfuck dus beu doordat daar duizenden topics als deze worden geopend. Het gaat hier toch niet dezelfde kant op???quote:je voelt jezelf op je gemak? blijf gerust!!
Eerlijk gezegd ben je niet veel beter dan TS, het is bekend...of ben je dislectisch (het té makkeljike excuus vab tegenwoordig)?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaa en je hebt toch ook zeker een 70cc eronder liggen
waarom ben ik veel te bekent hiermee?
nee, gewoon incompetent met de nederlandse spelling, geeft niets ben 't gewentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:51 schreef snijder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben je niet veel beter dan TS, het is bekend...of ben je dislectisch (het té makkeljike excuus vab tegenwoordig)?
Werk er dan aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, gewoon incompetent met de nederlandse spelling, geeft niets ben 't gewent
vlak stuk.. misschien een hellingshoek van een enkele graad.. maar datvalt teniet te doen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |