Morgen ja om 5 uur.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef dramslag het volgende:
hebben ze de wordbowl al?
of wordt die wedstrijd nog gespeeld?
Niet op de Nederlandse tv iig, misschien heel even in het Sportjournaal, maar meer zeker niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Komt ie op tv?
SBSquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef Berto het volgende:
Er wordt een registratie komende zaterdag uitgezonden op SBS6 om 23:50.
Das een volledige ring boven mijn plaats (37 9 15), maar ik zie je vast wel op de power party (ik neem tenminste aan dat je wederom je Vikings cap op hebt.....).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef rblommers het volgende:
Het voetbalkanaal zendt het wel live uit (UPC Digital pakket zit het in geloof ik) volgens nfleurope.com
Ik zit trouwens block 155, rij 19, plaats 14/15, dus Guard: laatste kans
Nfleurope.com kan je het via Internet volgen (stand dan, niet de beelden)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
Ik niet, kan ook die site met de tussenstand ff niet meer vinden.
Maar het is alleen op de digitale tv.
Komt door de tijdzonesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:35 schreef popolon het volgende:
Shit ik loop een paar minuten achter, stomme FOX met z'n paar minuten vertraging.
zou wat zijn als die nog ff touchdown maaktequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef okee6 het volgende:Amsterdam Admirals
1st & 10 on AMS 22
Last play: (:05) (Shotgun) D.Ragone pass incomplete to R.Redd (N.Lejeune).
Was anders weer een typisch 'Duitse' overwinning geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef popolon het volgende:
Berlin in de laatste 15 seconden geen touchdown, hij ving de bal niet
2 keer net niet in de laatste 15, in de laatste seconde alsnog bijna een TD.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was anders weer een typisch 'Duitse' overwinning geweest
Ik heb er hier maar een biertje opgenomen, terwijl jij nog in spanning zatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef popolon het volgende:
[..]
2 keer net niet in de laatste 15, in de laatste seconde alsnog bijna een TD.
ik zit met vertraging te kijken, dat moge duidelijk zijn.
Nederland staat weer even op de kaart. ???quote:Op zondag 12 juni 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
Nederland staat weer even op de kaart.
Ook geheel uitgezonden op publieke televisie in de VS, alleen met vertraging maar goed.
Precies, geen een echte Nederlander.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nederland staat weer even op de kaart. ???
Het zijn gewoon 6 Amerikaanse teams hoor! Is niks Nederlands, Duits of Europees aan.
De rosters bestaan voor 98% uit Amerikanen...quote:Op zondag 12 juni 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Precies, geen een echte Nederlander.
Typisch Nederlands dus.
Leuke beelden.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef kavorka het volgende:
Hier dan wat foto's van mijn kant en twee filmpjes. Filmpjes zijn te downloaden op http://home.kabelfoon.nl/~vleeuwen/wbowl.rar
Na twee uurtjes rijden aangekomen bij de LTU Arena te Dusseldorf:
[afbeelding]
Na wat bier en snacks naar binnen te hebben gewerkt waren we er klaar voor:
[afbeelding]
Warming-up Amsterdam Admirals:
[afbeelding]
Pre-game show met veel vuurwerk en vuur:
[afbeelding]
Thema vd avond; wilde westen:
[afbeelding]
Opkomst Amsterdam Admirals:
[afbeelding]
Paar vakken vol met Admirals, totaal 5000 man dacht ik?
[afbeelding]
Half-time show met Shaggy, en weer vuur
[afbeelding]
En de World Bowl is van ons!
[afbeelding]
het was geweldig, de ontlading was zo groot na de laatste play...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:33 schreef dramslag het volgende:
[..]
Leuke beelden.
nu had ik er helemaal graag bij willen zijn![]()
rblommers en ik hebben bij aankomst van de bussen ook even een mini-meet gehouden!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Superkouw het volgende:
In in bus 6 hadden we nog een Mini-Fok! meetMaar ik leef zeker weten een paar jaar korter na die laatste 10 seconden, die wel 10 jaar leken te duren. En zo mooi die ontlading bij iederen. Kippevel gewoon!!! There ain't no party like a admirals party
uhm leg eens uit, heb die "actie"niet gezienquote:Op zondag 12 juni 2005 20:39 schreef Luuksor het volgende:
En natuurlijk de tepel-actie van onze geliefde Clint Mitchell
En in het stadion ook nog, en bij de spelersbussen ook nogquote:Op zondag 12 juni 2005 22:39 schreef Guard het volgende:
[..]
rblommers en ik hebben bij aankomst van de bussen ook even een mini-meet gehouden!
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef rblommers het volgende:
[..]
En in het stadion ook nog, en bij de spelersbussen ook nog
En Guard was nog vol in beeld ook op sbs
Enige mindere is dat ik vandaag weer rond kan gaan bellen door gekloot met kaartenGelukkig via Melvin+Admirality alsnog binnen kunnen komen
Hij stond in de deur opening van de bus, vlak voor ze weg gingen met een fles champagne in de ene hand, en met zn andere hand zn eigen tepels te strelen.. en zn shirt omhoog, champagne weg en ging daar steeds verder in.. echt heel komisch!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm leg eens uit, heb die "actie"niet gezien
kijk eens op het forum van admirals.nl, daar worden heel wat linkjes naar sites met foto's gegevenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Sweetbitch het volgende:
heeft iemand foto's van de World Bowl?
Laat ik het zo zeggen, je was de enige in beeldquote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Guard het volgende:
[..]
echt waar, vol in beeld? hahaha jammer dat ik dat niet heb kunnen zien!!!
als het goed is krijg ik nog een dvd-tje met de volledige wedstrijd, zoals ie uitgezonden is op premiere, en ik denk dat SBS vanhetzelfde productiebedrijf de beelden heeft betrokken dus... wie weet heb ik mijn eigen smoel op dvd (en consequentie daarvan is ook dat ik in de VS op national tv ben geweestquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je was de enige in beeld
Het is jammer dat ik geen 2 videorecorders heb anders had ik wel kunnen proberen een kopietje te maken, maar helaas.
(niet dat je iets hebt gemist hoor, wat een dramatisch commentaar....)
vandaag bericht gehad van FREDmirals dat ie hem vandaag op de post doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:29 schreef Guard het volgende:
dat is van FREDmirals ja, ik hoop hem vandaag binnen te krijgen
Volgens mij waren er niet meer Trojans, omdat we een (inhaal)wedstrijd hadden tegen de Crusaders. Ik had al maanden kaartjes en 3 vrienden/vriendinnen zouden met mij meegaan, dus de WorldBowl kon ik niet afzeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef Canon23 het volgende:
Kavorka was jij ook in Ddorf? Waren er nog meer Trojans?
was het maar augustusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:53 schreef Sweetbitch het volgende:
was het maar vast volgend jaar
Als je ff laat weten hoe duur het is, want ik heb namelijk geen flauw ideequote:Op zondag 19 juni 2005 11:23 schreef Guard het volgende:
ik heb de andere dvd ook binnen, gehele wedstrijd uitgezonden op TV Berlin, dus met volledig partijdig duits commentaar (maar dat maakt de overwinning alleen maar leuker).
Wie er een kopietje van wil hebben, laat effe je email achter, dan stuur ik een mailtje over hoe en wat (ik hoef er niet op te verdienen, maar de DVD en porto kosten zou ik wel graag vergoed zien natuurlijk).
Komende week krijg ik een spindle dvd's binnen, dus dan kan ik voor de liefhebber gaan branden.
Denk dat het dvd-tje + versturen niet meer dan 4 a 5 euro zal gaan kosten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef truSteh het volgende:
[..]
Als je ff laat weten hoe duur het is, want ik heb namelijk geen flauw ideeMaar ik heb wel interesse. Hoe is de beeldkwaliteit eigenlijk?
Ikke in ieder geval 5x in Amsterdam, en waarschijnlijk ook wel twee a drie keer in Duitsland.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben zeker ook weer een keer van de partij dit seizoen!![]()
Caudill terug.. lijjkt me niet vervelend! Kan me zn interception nog herinneren, helemaal gelukkig was ie!quote:breezer
Senior Member Geregistreerd op: Nov 2002
--------------------------------------------------------------------------------
I signed a contract with the Philadelphia Eagles and they are allocating (sending) me to Europe. They said I will be playing again for Amsterdam. I hope to play there.
Dit stond in een mailtje die ik van Jeremy kreeg vandaag,goed nieuws dus
Thuis volgens mij gemiddeld 10000 tot 15000.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:47 schreef popolon het volgende:
Hoeveel mensen zijn er zo gemiddeld bij een Admirals game?
Precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Luuksor het volgende:
Volgens mij lag het gemiddelde inclusief MNF afgelopen seizoen rond de 13000.. met 17000 als hoogste (met die gratis/heel goedkope kaart-actie)! Dit jaar gaan we voor de 20000!!!
Vorig seizoen een wedstrijd gezien (thuis tegen de Galaxyquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben zeker ook weer een keer van de partij dit seizoen!![]()
Dat is wel erg als je het eerste uur mistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Luuksor het volgende:
Ja echt zuur! Ik heb zelf ook 2 wedstrijden, dat ik van het veld meteen de auto in stap en een uur van de game mis.. maarja, het leven van een fan gaat niet over rozen he
Ga nu mn bus halen, post wel weer als ik in Deventer ben.. Ajoo
Vorig jaar in Hamburg geweest voor de Admirals game daar, leuke power party, spannende wedstrijd, das wel positief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Vorig seizoen een wedstrijd gezien (thuis tegen de Galaxy), dit seizoen kan ik eigenlijk alleen maar hopen dat ik Admirals @ Sea Devils kan bijwonen... had beter een NFLEL-stad uit kunnen kiezen om af te studeren
Dat vroeg ik me ook al af, maar heb nergens op internet iets kunnen vinden dat hij familie zou zijn van de vorig jaar overleden Thomas Herrion.quote:
Michigan product en was daar starter. Feit dat hij nu naar Europa komt geeft aan dat men nog niet overtuigd is dat hij de NFL aankan, en misschien wel daarom een NFLE ster in the making.quote:Cowbows
QB Drew Henson
Interessante speler, weak side LB van de Sooners, zou een big hitter zijn.quote:Raiders
LB Pasha Jackson
Vorig jaar kicker van Rhein Fire (toen gealloceerd door de Bears)quote:Bills (2e keer? zoja, mijn fout)
K Nicholas Setta
quote:Draft coming
January 25, 2006
NFL Europe
The NFL Europe draft and player allocation process will take place this Friday, January 27, in preparation for the 2006 NFL Europe League season.
Players will be allocated from their NFL teams to specific NFL Europe League teams, and following that process, the allocated player draft will take place. The allocated player draft will begin at 9:30 am ET (2:30pm CET). At 2:30 pm ET (8:30pm CET) the free agent draft will follow.
You will be able to follow all the latest draft information on NFLEurope.com.
NFL Europe League training camp begins on February 6, and the NFL season kicks off on Sunday March 18, earlier than normal due to the FIFA World Cup set to kick off in Germany this summer.
zoiets heb ik ook gehoord, maar ik heb nog geen bevestiging gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef Almighty het volgende:
Nevermind, schijnt bij de Dominators in Utrecht te zijn... Maar dit weet ik niet zeker.
Utrecht is ook dichterbij Brabant dan Amsterdam, dus voor mij scheelt het ook....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Almighty het volgende:
En toen zaten ze ook al in het NH hotel... Het zou logischer zijn als ze in Utrecht zouden trainen. Scheelt weer een klein stukje reizenOok voor mij hehe
Nee, was geen toeval. Onze tv-site maakt dit seizoen in samenwerking met de Admirals exclusieve reportages die zowel op admirals.tv als onze site te zien zijn. Elke week een voor/nabeschouwing, hoogtepunten, interviews en entertainment. In aanloop daar naartoe komt er een docu van het trainingskamp. We hebben er 4 dagen gefilmd en volgende week komt het eerste deel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Almighty het volgende:
Was het toeval dat je daar was? Of doe jij iets in het 'wereldje'? Aagje is my middle name...
Puik planquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef SunChaser het volgende:
YepWe gaan ook cheerleaderfilmpjes maken dit seizoen.
Leuk man! Gaan jullie er ook bij zijn als Payton gaat signeren bij de training?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, was geen toeval. Onze tv-site maakt dit seizoen in samenwerking met de Admirals exclusieve reportages die zowel op admirals.tv als onze site te zien zijn. Elke week een voor/nabeschouwing, hoogtepunten, interviews en entertainment. In aanloop daar naartoe komt er een docu van het trainingskamp. We hebben er 4 dagen gefilmd en volgende week komt het eerste deel.
Zover ik weet niet. Wel komt er een repo van de Panoramashoot met 3 cheerleaders. Morgen staan ze in t blad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Almighty het volgende:
[..]
Leuk man! Gaan jullie er ook bij zijn als Payton gaat signeren bij de training?
Ik ook, vandaag mijn 4 "bring your friends" kaartjes binnen, dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:12 schreef The_Masterer het volgende:
18 maart 2006 de eerste thuiswedstrijd tegen Berlin Thunder, ik ben er al weer helemaal klaar voor !!
"Hij doet-ut-niet"....quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Het eerste deel van de Admirals Trainingskamp staat online. Enjoy
Tampa Trainingskamp 1
Nee en die mag ik ook niet downloaden van Microsoftquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
Heb je wmp 10? Hier doet ie t wel
Hmm ja je hebt gelijk, heb Microsoft niet nodig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
Heb je microsoft toch niet voor nodig? Net nog voor je getest en hij doet ut
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Het eerste deel van de Admirals Trainingskamp staat online. Enjoy
Tampa Trainingskamp 1
liep op van ongeveer 10.000 man bij eerste wedstrijd tot 16.000 man laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man trokken de Admirals het afgelopen seizoen?
is natuurlijk van Autumn Thunder (maken alle muziek voor NFL films). Leuk van eyestream dat ze hun muziek gebruiken, was me al opgevallen in het eerste fimpjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:32 schreef Almighty het volgende:
gaaf muziekje als ze in de swimming pool zitten
Nu weet je hoe fans van New England, Green Bay, Minnesota etc erbij zitten midden in de winterquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Het was idd te koud, waarom zat dat dak niet dicht? Ik moest nog 2x opzij springen voor een tsunami van spelers.
quote:Op zondag 19 maart 2006 06:46 schreef DaMayan het volgende:
Echt bij die 4th&short in het eerste kwart was de toon gezet, zo kansloos vond ik dat. Bijna een TMQ "Why are you punting?!??" waardig. 14-0 achter en dan op de 40 yards ofzo niet ervoor gaan maar te punten, wat uiteindelijk op de 20 kwam en zelfs een scoring drive als gevolg had... Game over schreef TMQ in zn boekje.
Ik vond het wel mooi, van die NFL-films achtige taferelen van een stomende O en D-line tegenover elkaar. Ik had wel wat koude voeten, maar goed dat heb ik wel voor over, maar godver wat was het koud toen we het stadion uitkwamen..quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Het was idd te koud, waarom zat dat dak niet dicht? Ik moest nog 2x opzij springen voor een tsunami van spelers.
http://rapidshare.de/files/15898682/snowgame.wmv.htmlquote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Guard het volgende:
Ik vond het wel mooi, van die NFL-films achtige taferelen van een stomende O en D-line tegenover elkaar.
Heb je inderdaad een keer aan de kant zien vliegen toen er een mannetje of 4 aan kwam, voor vak 118/119.. Sowieso leuk dat je bezig bent met opnames en dergelijken, hoe meer aandacht voor de Admirals, hoe beter!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef rblommers het volgende:
Er was trouwens ook een camera+reporter die tijdens de wedstrijd een speler wilden gaan interviewen (AT5 als ik het goed zag), dat vond ik dan toch tja 'iets minder slim'
Dak was denk ik open ivm de balonnen vooraf
1 april er dus weer bij?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik was voor het eerst bij een American Football wedstrijd en de sfeer was echt geweldig! Ik was met nog drie mensen en één daarvan heeft ervoor gezorgd dat we gingen waven op een bepaald moment. Was erg leuk!
zo intwine uhhhh inside is dat niet, kijk maar op Admirals.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Luuksor het volgende:
SC heeft nu dikke inside information! Haha, niet eerlijk, ons hier zo teasen!
Misschien, maar heb 2 april iets belangrijks waar ik goed uitgerust voor moet zijn dus dat is nog even een twijfelpuntje.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef Guard het volgende:
1 april er dus weer bij?
Ik zat in vak 119 vlak bij de trap ja. Die gast die op die trap ging staan en met zijn fluitje de wave ging inzetten (na 4x ofzo lukte het om rond te gaan) was iemand van mijn groepjequote:Op maandag 20 maart 2006 21:56 schreef Luuksor het volgende:
Dennisdotcom, zat jij bij de trap van 119? Die wave die zo'n 9 keer rond ging?
Ach ik zie dat je in Amsterdam woont dus je kunt gewoon op tijd thuis zijn... geen excuses, je MOET er gewoon weer bij zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Misschien, maar heb 2 april iets belangrijks waar ik goed uitgerust voor moet zijn dus dat is nog even een twijfelpuntje.
Geloof dat hij 4 tot 6 weken out isquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef Almighty het volgende:
Zag hem vandaag op de training, hij deedt idd niet mee. Hij was wel opgewekt, en ik zag geen mutella dus misschien valt het allemaal wel mee...
hmmm ja ik vind de vragen namelijk niet echt briljant, maar goed...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
Nee. Dat doet de PR afdeling, die weet precies wat ze willen vragen.
Zometeen een repo van de cheerleaderspanoramashoot
Zal t doorgevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Guard het volgende:
[..]
hmmm ja ik vind de vragen namelijk niet echt briljant, maar goed...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zal t doorgeven
Hier zijn drie halfnaakte cheerleaders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |