uhm leg eens uit, heb die "actie"niet gezienquote:Op zondag 12 juni 2005 20:39 schreef Luuksor het volgende:
En natuurlijk de tepel-actie van onze geliefde Clint Mitchell
En in het stadion ook nog, en bij de spelersbussen ook nogquote:Op zondag 12 juni 2005 22:39 schreef Guard het volgende:
[..]
rblommers en ik hebben bij aankomst van de bussen ook even een mini-meet gehouden!
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef rblommers het volgende:
[..]
En in het stadion ook nog, en bij de spelersbussen ook nog
En Guard was nog vol in beeld ook op sbs
Enige mindere is dat ik vandaag weer rond kan gaan bellen door gekloot met kaartenGelukkig via Melvin+Admirality alsnog binnen kunnen komen
Hij stond in de deur opening van de bus, vlak voor ze weg gingen met een fles champagne in de ene hand, en met zn andere hand zn eigen tepels te strelen.. en zn shirt omhoog, champagne weg en ging daar steeds verder in.. echt heel komisch!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm leg eens uit, heb die "actie"niet gezien
kijk eens op het forum van admirals.nl, daar worden heel wat linkjes naar sites met foto's gegevenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Sweetbitch het volgende:
heeft iemand foto's van de World Bowl?
Laat ik het zo zeggen, je was de enige in beeldquote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Guard het volgende:
[..]
echt waar, vol in beeld? hahaha jammer dat ik dat niet heb kunnen zien!!!
als het goed is krijg ik nog een dvd-tje met de volledige wedstrijd, zoals ie uitgezonden is op premiere, en ik denk dat SBS vanhetzelfde productiebedrijf de beelden heeft betrokken dus... wie weet heb ik mijn eigen smoel op dvd (en consequentie daarvan is ook dat ik in de VS op national tv ben geweestquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je was de enige in beeld
Het is jammer dat ik geen 2 videorecorders heb anders had ik wel kunnen proberen een kopietje te maken, maar helaas.
(niet dat je iets hebt gemist hoor, wat een dramatisch commentaar....)
vandaag bericht gehad van FREDmirals dat ie hem vandaag op de post doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:29 schreef Guard het volgende:
dat is van FREDmirals ja, ik hoop hem vandaag binnen te krijgen
Volgens mij waren er niet meer Trojans, omdat we een (inhaal)wedstrijd hadden tegen de Crusaders. Ik had al maanden kaartjes en 3 vrienden/vriendinnen zouden met mij meegaan, dus de WorldBowl kon ik niet afzeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef Canon23 het volgende:
Kavorka was jij ook in Ddorf? Waren er nog meer Trojans?
was het maar augustusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:53 schreef Sweetbitch het volgende:
was het maar vast volgend jaar
Als je ff laat weten hoe duur het is, want ik heb namelijk geen flauw ideequote:Op zondag 19 juni 2005 11:23 schreef Guard het volgende:
ik heb de andere dvd ook binnen, gehele wedstrijd uitgezonden op TV Berlin, dus met volledig partijdig duits commentaar (maar dat maakt de overwinning alleen maar leuker).
Wie er een kopietje van wil hebben, laat effe je email achter, dan stuur ik een mailtje over hoe en wat (ik hoef er niet op te verdienen, maar de DVD en porto kosten zou ik wel graag vergoed zien natuurlijk).
Komende week krijg ik een spindle dvd's binnen, dus dan kan ik voor de liefhebber gaan branden.
Denk dat het dvd-tje + versturen niet meer dan 4 a 5 euro zal gaan kosten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:10 schreef truSteh het volgende:
[..]
Als je ff laat weten hoe duur het is, want ik heb namelijk geen flauw ideeMaar ik heb wel interesse. Hoe is de beeldkwaliteit eigenlijk?
Ikke in ieder geval 5x in Amsterdam, en waarschijnlijk ook wel twee a drie keer in Duitsland.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben zeker ook weer een keer van de partij dit seizoen!![]()
Caudill terug.. lijjkt me niet vervelend! Kan me zn interception nog herinneren, helemaal gelukkig was ie!quote:breezer
Senior Member Geregistreerd op: Nov 2002
--------------------------------------------------------------------------------
I signed a contract with the Philadelphia Eagles and they are allocating (sending) me to Europe. They said I will be playing again for Amsterdam. I hope to play there.
Dit stond in een mailtje die ik van Jeremy kreeg vandaag,goed nieuws dus
Thuis volgens mij gemiddeld 10000 tot 15000.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:47 schreef popolon het volgende:
Hoeveel mensen zijn er zo gemiddeld bij een Admirals game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |