Morgen ja om 5 uur.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef dramslag het volgende:
hebben ze de wordbowl al?
of wordt die wedstrijd nog gespeeld?
Niet op de Nederlandse tv iig, misschien heel even in het Sportjournaal, maar meer zeker niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Komt ie op tv?
SBSquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef Berto het volgende:
Er wordt een registratie komende zaterdag uitgezonden op SBS6 om 23:50.
Das een volledige ring boven mijn plaats (37 9 15), maar ik zie je vast wel op de power party (ik neem tenminste aan dat je wederom je Vikings cap op hebt.....).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef rblommers het volgende:
Het voetbalkanaal zendt het wel live uit (UPC Digital pakket zit het in geloof ik) volgens nfleurope.com
Ik zit trouwens block 155, rij 19, plaats 14/15, dus Guard: laatste kans
Nfleurope.com kan je het via Internet volgen (stand dan, niet de beelden)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
Ik niet, kan ook die site met de tussenstand ff niet meer vinden.
Maar het is alleen op de digitale tv.
Komt door de tijdzonesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:35 schreef popolon het volgende:
Shit ik loop een paar minuten achter, stomme FOX met z'n paar minuten vertraging.
zou wat zijn als die nog ff touchdown maaktequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef okee6 het volgende:Amsterdam Admirals
1st & 10 on AMS 22
Last play: (:05) (Shotgun) D.Ragone pass incomplete to R.Redd (N.Lejeune).
Was anders weer een typisch 'Duitse' overwinning geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef popolon het volgende:
Berlin in de laatste 15 seconden geen touchdown, hij ving de bal niet
2 keer net niet in de laatste 15, in de laatste seconde alsnog bijna een TD.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was anders weer een typisch 'Duitse' overwinning geweest
Ik heb er hier maar een biertje opgenomen, terwijl jij nog in spanning zatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef popolon het volgende:
[..]
2 keer net niet in de laatste 15, in de laatste seconde alsnog bijna een TD.
ik zit met vertraging te kijken, dat moge duidelijk zijn.
Nederland staat weer even op de kaart. ???quote:Op zondag 12 juni 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
Nederland staat weer even op de kaart.
Ook geheel uitgezonden op publieke televisie in de VS, alleen met vertraging maar goed.
Precies, geen een echte Nederlander.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nederland staat weer even op de kaart. ???
Het zijn gewoon 6 Amerikaanse teams hoor! Is niks Nederlands, Duits of Europees aan.
De rosters bestaan voor 98% uit Amerikanen...quote:Op zondag 12 juni 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Precies, geen een echte Nederlander.
Typisch Nederlands dus.
Leuke beelden.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef kavorka het volgende:
Hier dan wat foto's van mijn kant en twee filmpjes. Filmpjes zijn te downloaden op http://home.kabelfoon.nl/~vleeuwen/wbowl.rar
Na twee uurtjes rijden aangekomen bij de LTU Arena te Dusseldorf:
[afbeelding]
Na wat bier en snacks naar binnen te hebben gewerkt waren we er klaar voor:
[afbeelding]
Warming-up Amsterdam Admirals:
[afbeelding]
Pre-game show met veel vuurwerk en vuur:
[afbeelding]
Thema vd avond; wilde westen:
[afbeelding]
Opkomst Amsterdam Admirals:
[afbeelding]
Paar vakken vol met Admirals, totaal 5000 man dacht ik?
[afbeelding]
Half-time show met Shaggy, en weer vuur
[afbeelding]
En de World Bowl is van ons!
[afbeelding]
het was geweldig, de ontlading was zo groot na de laatste play...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:33 schreef dramslag het volgende:
[..]
Leuke beelden.
nu had ik er helemaal graag bij willen zijn![]()
rblommers en ik hebben bij aankomst van de bussen ook even een mini-meet gehouden!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Superkouw het volgende:
In in bus 6 hadden we nog een Mini-Fok! meetMaar ik leef zeker weten een paar jaar korter na die laatste 10 seconden, die wel 10 jaar leken te duren. En zo mooi die ontlading bij iederen. Kippevel gewoon!!! There ain't no party like a admirals party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |