Guard, ik had het niet beter kunnen uitleggen! Het mooie aan de NFLE vind ik dat je elk jaar weer merkt dat er meer mensen geinteresseerd raken, ik ben zelf ook hard bezig om het binnen mijn vriendengroep wat aantrekkelijker te maken, heb al verscheidene mensen meegekregen naar de ArenA!
Kavorka, ik gok dat Cologne vanaf nu minder gaat presteren, ze hebben de Admirals en Thunder nog niet gehad geloof ik, en dat zijn in mijn ogen toch de 2 favorieten van dit seizoen! Kijk voor de grap maar eens naar de stats op
www.nfleurope.com en je zult zien dat de Admirals overal wel aardig hoog, zij het niet aan de leiding, staan. Ik zal er 6 mei zeker weer zijn, en als de Admirals de WB halen ga ik zeker die kant op!
AF is in nederland gewoon een zeer ondergewaardeerde sport, wat met name komt door de op het eerste gezicht aardig ingewikkelde regels.
Mijn favorieten dit seizoen zijn toch echt Jarret Payton, Kurt Kittner (waar Hamdan toch ook aardig presteert, dit seizoen als eerste QB) en Jonathan Smith. De grondtroepen (eindelijk een twee-eenheid op de grond waar Andrus van droomde) zijn niet te evenaren dit seizoen, zoals Kavorka al zei moet alleen de grond-defense nog op gang komen. Als ik me niet vergis zijn er nog nauwlijks TD's door de lucht gegooid tegen de Admirals..