Precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Luuksor het volgende:
Volgens mij lag het gemiddelde inclusief MNF afgelopen seizoen rond de 13000.. met 17000 als hoogste (met die gratis/heel goedkope kaart-actie)! Dit jaar gaan we voor de 20000!!!
Vorig seizoen een wedstrijd gezien (thuis tegen de Galaxyquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben zeker ook weer een keer van de partij dit seizoen!![]()
Dat is wel erg als je het eerste uur mistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Luuksor het volgende:
Ja echt zuur! Ik heb zelf ook 2 wedstrijden, dat ik van het veld meteen de auto in stap en een uur van de game mis.. maarja, het leven van een fan gaat niet over rozen he
Ga nu mn bus halen, post wel weer als ik in Deventer ben.. Ajoo
Vorig jaar in Hamburg geweest voor de Admirals game daar, leuke power party, spannende wedstrijd, das wel positief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Vorig seizoen een wedstrijd gezien (thuis tegen de Galaxy), dit seizoen kan ik eigenlijk alleen maar hopen dat ik Admirals @ Sea Devils kan bijwonen... had beter een NFLEL-stad uit kunnen kiezen om af te studeren
Dat vroeg ik me ook al af, maar heb nergens op internet iets kunnen vinden dat hij familie zou zijn van de vorig jaar overleden Thomas Herrion.quote:
Michigan product en was daar starter. Feit dat hij nu naar Europa komt geeft aan dat men nog niet overtuigd is dat hij de NFL aankan, en misschien wel daarom een NFLE ster in the making.quote:Cowbows
QB Drew Henson
Interessante speler, weak side LB van de Sooners, zou een big hitter zijn.quote:Raiders
LB Pasha Jackson
Vorig jaar kicker van Rhein Fire (toen gealloceerd door de Bears)quote:Bills (2e keer? zoja, mijn fout)
K Nicholas Setta
quote:Draft coming
January 25, 2006
NFL Europe
The NFL Europe draft and player allocation process will take place this Friday, January 27, in preparation for the 2006 NFL Europe League season.
Players will be allocated from their NFL teams to specific NFL Europe League teams, and following that process, the allocated player draft will take place. The allocated player draft will begin at 9:30 am ET (2:30pm CET). At 2:30 pm ET (8:30pm CET) the free agent draft will follow.
You will be able to follow all the latest draft information on NFLEurope.com.
NFL Europe League training camp begins on February 6, and the NFL season kicks off on Sunday March 18, earlier than normal due to the FIFA World Cup set to kick off in Germany this summer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |