quote:Op zondag 19 maart 2006 06:46 schreef DaMayan het volgende:
Echt bij die 4th&short in het eerste kwart was de toon gezet, zo kansloos vond ik dat. Bijna een TMQ "Why are you punting?!??" waardig. 14-0 achter en dan op de 40 yards ofzo niet ervoor gaan maar te punten, wat uiteindelijk op de 20 kwam en zelfs een scoring drive als gevolg had... Game over schreef TMQ in zn boekje.
Ik vond het wel mooi, van die NFL-films achtige taferelen van een stomende O en D-line tegenover elkaar. Ik had wel wat koude voeten, maar goed dat heb ik wel voor over, maar godver wat was het koud toen we het stadion uitkwamen..quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Het was idd te koud, waarom zat dat dak niet dicht? Ik moest nog 2x opzij springen voor een tsunami van spelers.
http://rapidshare.de/files/15898682/snowgame.wmv.htmlquote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Guard het volgende:
Ik vond het wel mooi, van die NFL-films achtige taferelen van een stomende O en D-line tegenover elkaar.
Heb je inderdaad een keer aan de kant zien vliegen toen er een mannetje of 4 aan kwam, voor vak 118/119.. Sowieso leuk dat je bezig bent met opnames en dergelijken, hoe meer aandacht voor de Admirals, hoe beter!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Het was idd te koud, waarom zat dat dak niet dicht? Ik moest nog 2x opzij springen voor een tsunami van spelers.
quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef rblommers het volgende:
Er was trouwens ook een camera+reporter die tijdens de wedstrijd een speler wilden gaan interviewen (AT5 als ik het goed zag), dat vond ik dan toch tja 'iets minder slim'
Dak was denk ik open ivm de balonnen vooraf
1 april er dus weer bij?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik was voor het eerst bij een American Football wedstrijd en de sfeer was echt geweldig! Ik was met nog drie mensen en één daarvan heeft ervoor gezorgd dat we gingen waven op een bepaald moment. Was erg leuk!
zo intwine uhhhh inside is dat niet, kijk maar op Admirals.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 22:38 schreef Luuksor het volgende:
SC heeft nu dikke inside information! Haha, niet eerlijk, ons hier zo teasen!
Misschien, maar heb 2 april iets belangrijks waar ik goed uitgerust voor moet zijn dus dat is nog even een twijfelpuntje.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef Guard het volgende:
1 april er dus weer bij?
Ik zat in vak 119 vlak bij de trap ja. Die gast die op die trap ging staan en met zijn fluitje de wave ging inzetten (na 4x ofzo lukte het om rond te gaan) was iemand van mijn groepjequote:Op maandag 20 maart 2006 21:56 schreef Luuksor het volgende:
Dennisdotcom, zat jij bij de trap van 119? Die wave die zo'n 9 keer rond ging?
Ach ik zie dat je in Amsterdam woont dus je kunt gewoon op tijd thuis zijn... geen excuses, je MOET er gewoon weer bij zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Misschien, maar heb 2 april iets belangrijks waar ik goed uitgerust voor moet zijn dus dat is nog even een twijfelpuntje.
Geloof dat hij 4 tot 6 weken out isquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef Almighty het volgende:
Zag hem vandaag op de training, hij deedt idd niet mee. Hij was wel opgewekt, en ik zag geen mutella dus misschien valt het allemaal wel mee...
hmmm ja ik vind de vragen namelijk niet echt briljant, maar goed...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
Nee. Dat doet de PR afdeling, die weet precies wat ze willen vragen.
Zometeen een repo van de cheerleaderspanoramashoot
Zal t doorgevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Guard het volgende:
[..]
hmmm ja ik vind de vragen namelijk niet echt briljant, maar goed...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zal t doorgeven
Hier zijn drie halfnaakte cheerleaders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |