nee hoor maar ik ben nu wel benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hoezo, (zinnige) leden tekort?
Sorry Riet, maar sinds je wegbent hebben we erg leuke meets gehad. Doet pijn zeker aangezien je ons meldde dat we maar eens moesten zien hoe we gingen meeten nu jij er niet meer wasquote:
Maakt niet uit of het zo is of niet, het idee erachter blijft gelijk. De zinnige leden zijn er al, en zolang je zo post ben je niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
jullie missen die riet echt he? zijn jullie helemaal wanhopig ofzo? jullie hopen echt vanuit het diepste van jullie hart dat ik riet ben he?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
jullie missen die riet echt he? zijn jullie helemaal wanhopig ofzo? jullie hopen echt vanuit het diepste van jullie hart dat ik riet ben he?
Patrickquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
toevallig ken ik riet goed, mijn relatie met hem verder doet er verder niet toe, maar hij is gewoon unbanned hier op fok, dus als hij er behoefte aan had om terug te komen had hij dat wel gedaan denk ik zo
omdat als er iemand hier komt en echt geintresserd is zich op een normale manier voorsteltquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
lijkt er wel op, als je bij elk onbekend persoon die hier post denkt dat dat die riet is, fok is best groot trouwens
quote:teffus hard inhalen met een 25kw
Ok, bedankt dat je het hebt toegegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
toevallig ken ik riet goed, mijn relatie met hem verder doet er verder niet toe, maar hij is gewoon unbanned hier op fok, dus als hij er behoefte aan had om terug te komen had hij dat wel gedaan denk ik zo
Daarom post je nu toch ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Dus je wist WEL wie riet wasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Flikker op eikelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, grappig om te lezen dat ik nog niet vergeten ben!
Hoe is het nou hier?Goed om te lezen dat de meets leuk zijn
Houden zo dan
Trouwens Youssef, is niet helemaal waar wat je zei over mij, ik heb inmiddels wel werk en ga in augustus weer verder studeren in de ICTZit trouwens bij de Technische Dienst van een Woon-zorg centrum in Dordrecht, doe van alles wat, van lampjes vervangen tot het netwerk en pc's draaiende houden
Best leuk
En nee, Reserve-Jezus ben ik niet, en het is Patrick ook nietRara.....
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef bwt het volgende:
Eigelijk missen we de garmin van riet. We zijn nameijk al vele malen gruwelijk verkeert gereden.
Voordeel daarvan was wel dat we mooie stukjes natuur bekeken hebben, mooie kronkelweggetjes en lekker kunnen kleppen met de plaatselijke bevolking om de weg te vragen.
Waren hele gezellige momenten. Met die garim van riet hadden we dat nooit mee gemaakt.
Vergeten uit te loggen en weer in te loggen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:46 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Ik denk dat je wat anders bedoeld Youssef, ik heb geen maten maar vrienden
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef bwt het volgende:
hey riet, wanneer ga jevoor de permban?????
het was zo leuk hier zonder jou
uh niet, ben zo weer weg hoor, kon het Reserve_Jezus alleen niet aandoen om voor mij aangezien te wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef bwt het volgende:
hey riet, wanneer ga je je user icon/avatar weer ingebruik nemen?????
is zo'n kale bedoeling - wit vlakje met rood kruisje
Maar hoezo dan reageert Reserve Jezus op iets wat ik tegen jou heb gezegd en gebruikt die ook nog opeens een smiley?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
uh niet, ben zo weer weg hoor, kon het Reserve_Jezus alleen niet aandoen om voor mij aangezien te worden
Hee, ik ga tenminste niet kd-en met een textiel broek zonder slidersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nooit vertrouwen die dingen, ze sturen je de bosjes in
Nou,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef hicham het volgende:
Wie maakt deeltje 246 vast aan? Nog even en het gaat keihard hier denk ik![]()
Jammer dati k op school zit en nu niks meer aan het project doe![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee, ik ga tenminste niet kd-en met een textiel broek zonder sliders![]()
Als je maar in jezelf blijft geloven is het wat mij betreft goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, leuk om jullie allemaal weer eens gesproken te hebben, ik ga het missen..... als kiespijn
Serieus, sinds ik hier niet meer kom en ik lees hier af en toe eens heb ik het na 3 posts alweer gezien.... het gaat dus echt NERGENS over
Enne, jullie hoeven ook niet bang te zijn dat ik nu alleen moet rijden want dat zit helemaal goed..Tis nu beter dan ooit
Dus, jullie blij, ik blij, mooi toch.......
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je maar in jezelf blijft geloven is het wat mij betreft goed![]()
Verwacht maar niet dat andere mensen je geloven
Wat grappig dat je telkens moet benadrukken dat sinds je weg bent het stukken leuker is geworden. De gespreksstof is inderdaad compleet veranderd, maar dat over die nietszeggende posts had je ook al onder Reserve_Jezus gemeldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, sinds ik hier niet meer kom en ik lees hier af en toe eens heb ik het na 3 posts alweer gezien.... het gaat dus echt NERGENS over
Weljaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat grappig dat je telkens moet benadrukken dat sinds je weg bent het stukken leuker is geworden. De gespreksstof is inderdaad compleet veranderd, maar dat over die nietszeggende posts had je ook al onder Reserve_Jezus gemeld![]()
Neem je eigen advies maar te harte en ROT OP!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?
Oe, zal ik nog effe blijven?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Neem je eigen raar te harte en ROT OP!
Omdat ie goed onderhouden was, dat je over 'vele' dingen loog had ik wel door. Daar kan Hicham wel de chat logs van geven hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah, weer een duidelijk Rietvaerder postjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Reserve_Jezus het volgende:
gezellig zeg! mag ik ook een keertje meerijden? wel rustig rijden hoor, anders houd ik jullie niet bij!
Mag je niet posten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef Youssef het volgende:
Daar kan Hicham wel de chat logs van geven hoor
het gaat er hier sinds jij weg ben er een heel stuk gezelliger aan toequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, leuk om jullie allemaal weer eens gesproken te hebben, ik ga het missen..... als kiespijn
Enne, jullie hoeven ook niet bang te zijn dat ik nu alleen moet rijden want dat zit helemaal goed..Tis nu beter dan ooit
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
uhuhonderhoudsschema'tje maken in notepad kan iedereen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
Mooi tochZei ik al, jullie blij, ik blij
[..]
WeerIeuw, als ik wist dat jij er ook al in gezeten had had ik het niet gedaan...
Trouwens, fistfucken en wheely's filmen tegelijkertijd gaat best lastig denk ik
Mooi tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het gaat er hier sinds jij weg ben er een heel stuk gezelliger aan toe![]()
Weerquote:dus ga je arm maar weer invetten met vaseline en steek hem zo diep mogelijk in de dikke reet van Patricken dan samen professioneel wheely's filmen
![]()
p.s
wel je horloge af doen anders doe je hem pijn![]()
Je vergeet de vaseline Lucquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[finger]
heH, een edit. Net stond er wat andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand een allochtoon niet begrijpt
Blijf asjeblieft nog even om te vermelden wat 1ste jaars vooral niet moeten doen en wat hen moet gebeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zie het alweer, meer dan hersenloos gerel zit er nog steeds niet in hier, ik moet oppassen, straks raak ik weer afgestompt.
Doei!
Idd, echt een kankerkutkneusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
Ja dus, vieze vuile gore kansloze tyfusmongool. Was dus toch weer een kloon van jou.![]()
![]()
Daar begon jij mee toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zie het alweer, meer dan hersenloos gerel zit er nog steeds niet in hier, ik moet oppassen, straks raak ik weer afgestompt.
Doei!
hij is al weg, helaasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Blijf asjeblieft nog even om te vermelden wat 1ste jaars vooral niet moeten doen en wat hen moet gebeuren![]()
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Reserve_Jezus het volgende:
nee hoor, ik zit gewoon bij riet thuis en we posten allebei met onze eigen account hier
Pulp fictionquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
p.s
wel je horloge af doen anders doe je hem pijn![]()
haha wat jij wilt snotneusjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
Door een rieten mandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
ik vrees dat me dat niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is nu naar beneden en jij zit je alleen af te rukken op zijn kamer?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, echt een kankerkutkneusMet z'n fake posts in OUD om ons te overtuigen
Hoezo, isie weggesleten en afgestompt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:11 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
ik vrees dat me dat niet gaat lukken
Had ik toch bijna een ZXR400 gekochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Enige wat ik tot nu toe achter mij liet bij stoplicht sprintjes waren een ZX6R en Bandit op 25 Kw.![]()
Maar die trokken al harder dan ik dacht.![]()
Sorry, ik geniet er stiekem van + het is vrijdagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Just let it go mannnn Just let it go
Ben wel een voorstander van direct taal gebruik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:Druk bezig geweest, ga nu lunchen en naar MotorXtra reng dengen.
Hopelijk kom ik met gelijk een PatM wheeliesterke motor terug.![]()
Enige wat ik tot nu toe achter mij liet bij stoplicht sprintjes waren een ZX6R en Bandit op 25 Kw.![]()
Maar die trokken al harder dan ik dacht.![]()
weer??????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Doei!
toch wel opvallend dat wij hem gelijk na een paar posts al door hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh... Wat heb ik hem gemist.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
toch wel opvallend dat wij hem gelijk na een paar posts al door hebben![]()
en dan het zo brengen alsof wij die sukkel missen![]()
keeJ.quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
..hmm, dat betekent dat we weer moeten discussieren over pannekoeken zonder tussen-n of pannenkoeken met tussen-n
Dan moet ik je naar ondeugend verwijzen, en die is hier alleen 'snachtsquote:
Hmm, kattenstaart , daar misschien?quote:en over kattenstaart of kattestaart!
![]()
Hey your ass is tickingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Pulp fiction
I kept this watch in my ass for 15 years, and now i give it to you![]()
wie wil er een foto van mijn poep zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
..hmm, dat betekent dat we weer moeten discussieren over pannekoeken zonder tussen-n of pannenkoeken met tussen-n
Toch wel zielig dat je dan wel hier komt posten hoor als je het kan missen als kiespijn. Of vindt je kiespijn toch stiekem wel heel lekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Kleine trap naquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Toch wel zielig dat je dan wel hier komt posten hoor als je het kan missen als kiespijn. Of vindt je kiespijn toch stiekem wel heel lekker.![]()
Ga dan lekker met die VRIENDEN van je rijden joh als het helemaal goed zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |