quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
Mooi tochZei ik al, jullie blij, ik blij
[..]
WeerIeuw, als ik wist dat jij er ook al in gezeten had had ik het niet gedaan...
Trouwens, fistfucken en wheely's filmen tegelijkertijd gaat best lastig denk ik
Mooi tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het gaat er hier sinds jij weg ben er een heel stuk gezelliger aan toe![]()
Weerquote:dus ga je arm maar weer invetten met vaseline en steek hem zo diep mogelijk in de dikke reet van Patricken dan samen professioneel wheely's filmen
![]()
p.s
wel je horloge af doen anders doe je hem pijn![]()
Je vergeet de vaseline Lucquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[finger]
heH, een edit. Net stond er wat andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand een allochtoon niet begrijpt
Blijf asjeblieft nog even om te vermelden wat 1ste jaars vooral niet moeten doen en wat hen moet gebeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zie het alweer, meer dan hersenloos gerel zit er nog steeds niet in hier, ik moet oppassen, straks raak ik weer afgestompt.
Doei!
Idd, echt een kankerkutkneusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
Ja dus, vieze vuile gore kansloze tyfusmongool. Was dus toch weer een kloon van jou.![]()
![]()
Daar begon jij mee toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zie het alweer, meer dan hersenloos gerel zit er nog steeds niet in hier, ik moet oppassen, straks raak ik weer afgestompt.
Doei!
hij is al weg, helaasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Blijf asjeblieft nog even om te vermelden wat 1ste jaars vooral niet moeten doen en wat hen moet gebeuren![]()
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Reserve_Jezus het volgende:
nee hoor, ik zit gewoon bij riet thuis en we posten allebei met onze eigen account hier
Pulp fictionquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
p.s
wel je horloge af doen anders doe je hem pijn![]()
haha wat jij wilt snotneusjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
Door een rieten mandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |