quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
Mooi tochZei ik al, jullie blij, ik blij
[..]
WeerIeuw, als ik wist dat jij er ook al in gezeten had had ik het niet gedaan...
Trouwens, fistfucken en wheely's filmen tegelijkertijd gaat best lastig denk ik
Mooi tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het gaat er hier sinds jij weg ben er een heel stuk gezelliger aan toe![]()
Weerquote:dus ga je arm maar weer invetten met vaseline en steek hem zo diep mogelijk in de dikke reet van Patricken dan samen professioneel wheely's filmen
![]()
p.s
wel je horloge af doen anders doe je hem pijn![]()
Je vergeet de vaseline Lucquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[finger]
heH, een edit. Net stond er wat andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand een allochtoon niet begrijpt
Blijf asjeblieft nog even om te vermelden wat 1ste jaars vooral niet moeten doen en wat hen moet gebeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zie het alweer, meer dan hersenloos gerel zit er nog steeds niet in hier, ik moet oppassen, straks raak ik weer afgestompt.
Doei!
Idd, echt een kankerkutkneusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:
Ja dus, vieze vuile gore kansloze tyfusmongool. Was dus toch weer een kloon van jou.![]()
![]()
Daar begon jij mee toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zie het alweer, meer dan hersenloos gerel zit er nog steeds niet in hier, ik moet oppassen, straks raak ik weer afgestompt.
Doei!
hij is al weg, helaasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Blijf asjeblieft nog even om te vermelden wat 1ste jaars vooral niet moeten doen en wat hen moet gebeuren![]()
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef Reserve_Jezus het volgende:
nee hoor, ik zit gewoon bij riet thuis en we posten allebei met onze eigen account hier
Pulp fictionquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
p.s
wel je horloge af doen anders doe je hem pijn![]()
haha wat jij wilt snotneusjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
Door een rieten mandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe geen kansloze pogingen domme eikel, anders had je dat wel eerder gemeld tegelijkertijd met dat je Riet kende. Je valt weer eens genadeloos door de mand.
ik vrees dat me dat niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is nu naar beneden en jij zit je alleen af te rukken op zijn kamer?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, echt een kankerkutkneusMet z'n fake posts in OUD om ons te overtuigen
Hoezo, isie weggesleten en afgestompt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:11 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
ik vrees dat me dat niet gaat lukken
Had ik toch bijna een ZXR400 gekochtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Enige wat ik tot nu toe achter mij liet bij stoplicht sprintjes waren een ZX6R en Bandit op 25 Kw.![]()
Maar die trokken al harder dan ik dacht.![]()
Sorry, ik geniet er stiekem van + het is vrijdagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Just let it go mannnn Just let it go
Ben wel een voorstander van direct taal gebruik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:Druk bezig geweest, ga nu lunchen en naar MotorXtra reng dengen.
Hopelijk kom ik met gelijk een PatM wheeliesterke motor terug.![]()
Enige wat ik tot nu toe achter mij liet bij stoplicht sprintjes waren een ZX6R en Bandit op 25 Kw.![]()
Maar die trokken al harder dan ik dacht.![]()
weer??????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Doei!
toch wel opvallend dat wij hem gelijk na een paar posts al door hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh... Wat heb ik hem gemist.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
toch wel opvallend dat wij hem gelijk na een paar posts al door hebben![]()
en dan het zo brengen alsof wij die sukkel missen![]()
keeJ.quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
..hmm, dat betekent dat we weer moeten discussieren over pannekoeken zonder tussen-n of pannenkoeken met tussen-n
Dan moet ik je naar ondeugend verwijzen, en die is hier alleen 'snachtsquote:
Hmm, kattenstaart , daar misschien?quote:en over kattenstaart of kattestaart!
![]()
Hey your ass is tickingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Pulp fiction
I kept this watch in my ass for 15 years, and now i give it to you![]()
wie wil er een foto van mijn poep zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
..hmm, dat betekent dat we weer moeten discussieren over pannekoeken zonder tussen-n of pannenkoeken met tussen-n
Toch wel zielig dat je dan wel hier komt posten hoor als je het kan missen als kiespijn. Of vindt je kiespijn toch stiekem wel heel lekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, leuk om jullie allemaal weer eens gesproken te hebben, ik ga het missen..... als kiespijn
Serieus, sinds ik hier niet meer kom en ik lees hier af en toe eens heb ik het na 3 posts alweer gezien.... het gaat dus echt NERGENS over
Enne, jullie hoeven ook niet bang te zijn dat ik nu alleen moet rijden want dat zit helemaal goed..Tis nu beter dan ooit
Dus, jullie blij, ik blij, mooi toch.......
Kleine trap naquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Toch wel zielig dat je dan wel hier komt posten hoor als je het kan missen als kiespijn. Of vindt je kiespijn toch stiekem wel heel lekker.![]()
Ga dan lekker met die VRIENDEN van je rijden joh als het helemaal goed zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |