quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef bwt het volgende:
hey riet, wanneer ga jevoor de permban?????
het was zo leuk hier zonder jou
uh niet, ben zo weer weg hoor, kon het Reserve_Jezus alleen niet aandoen om voor mij aangezien te wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef bwt het volgende:
hey riet, wanneer ga je je user icon/avatar weer ingebruik nemen?????
is zo'n kale bedoeling - wit vlakje met rood kruisje
Maar hoezo dan reageert Reserve Jezus op iets wat ik tegen jou heb gezegd en gebruikt die ook nog opeens een smiley?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
uh niet, ben zo weer weg hoor, kon het Reserve_Jezus alleen niet aandoen om voor mij aangezien te worden
Hee, ik ga tenminste niet kd-en met een textiel broek zonder slidersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nooit vertrouwen die dingen, ze sturen je de bosjes in
Nou,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef hicham het volgende:
Wie maakt deeltje 246 vast aan? Nog even en het gaat keihard hier denk ik![]()
Jammer dati k op school zit en nu niks meer aan het project doe![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee, ik ga tenminste niet kd-en met een textiel broek zonder sliders![]()
Als je maar in jezelf blijft geloven is het wat mij betreft goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, leuk om jullie allemaal weer eens gesproken te hebben, ik ga het missen..... als kiespijn
Serieus, sinds ik hier niet meer kom en ik lees hier af en toe eens heb ik het na 3 posts alweer gezien.... het gaat dus echt NERGENS over
Enne, jullie hoeven ook niet bang te zijn dat ik nu alleen moet rijden want dat zit helemaal goed..Tis nu beter dan ooit
Dus, jullie blij, ik blij, mooi toch.......
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je maar in jezelf blijft geloven is het wat mij betreft goed![]()
Verwacht maar niet dat andere mensen je geloven
Wat grappig dat je telkens moet benadrukken dat sinds je weg bent het stukken leuker is geworden. De gespreksstof is inderdaad compleet veranderd, maar dat over die nietszeggende posts had je ook al onder Reserve_Jezus gemeldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, sinds ik hier niet meer kom en ik lees hier af en toe eens heb ik het na 3 posts alweer gezien.... het gaat dus echt NERGENS over
Weljaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat grappig dat je telkens moet benadrukken dat sinds je weg bent het stukken leuker is geworden. De gespreksstof is inderdaad compleet veranderd, maar dat over die nietszeggende posts had je ook al onder Reserve_Jezus gemeld![]()
Neem je eigen advies maar te harte en ROT OP!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?
Oe, zal ik nog effe blijven?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Neem je eigen raar te harte en ROT OP!
Omdat ie goed onderhouden was, dat je over 'vele' dingen loog had ik wel door. Daar kan Hicham wel de chat logs van geven hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn oude motor dan gekocht?
Ah, weer een duidelijk Rietvaerder postjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Reserve_Jezus het volgende:
gezellig zeg! mag ik ook een keertje meerijden? wel rustig rijden hoor, anders houd ik jullie niet bij!
Mag je niet posten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef Youssef het volgende:
Daar kan Hicham wel de chat logs van geven hoor
het gaat er hier sinds jij weg ben er een heel stuk gezelliger aan toequote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, leuk om jullie allemaal weer eens gesproken te hebben, ik ga het missen..... als kiespijn
Enne, jullie hoeven ook niet bang te zijn dat ik nu alleen moet rijden want dat zit helemaal goed..Tis nu beter dan ooit
Dus, jullie blij, ik blij, mooi toch.......
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
uhuhonderhoudsschema'tje maken in notepad kan iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |