nee hoor maar ik ben nu wel benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef Reserve_Jezus het volgende:
hoezo, (zinnige) leden tekort?
Sorry Riet, maar sinds je wegbent hebben we erg leuke meets gehad. Doet pijn zeker aangezien je ons meldde dat we maar eens moesten zien hoe we gingen meeten nu jij er niet meer wasquote:
Maakt niet uit of het zo is of niet, het idee erachter blijft gelijk. De zinnige leden zijn er al, en zolang je zo post ben je niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
jullie missen die riet echt he? zijn jullie helemaal wanhopig ofzo? jullie hopen echt vanuit het diepste van jullie hart dat ik riet ben he?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Reserve_Jezus het volgende:
jullie missen die riet echt he? zijn jullie helemaal wanhopig ofzo? jullie hopen echt vanuit het diepste van jullie hart dat ik riet ben he?
Patrickquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
toevallig ken ik riet goed, mijn relatie met hem verder doet er verder niet toe, maar hij is gewoon unbanned hier op fok, dus als hij er behoefte aan had om terug te komen had hij dat wel gedaan denk ik zo
omdat als er iemand hier komt en echt geintresserd is zich op een normale manier voorsteltquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
lijkt er wel op, als je bij elk onbekend persoon die hier post denkt dat dat die riet is, fok is best groot trouwens
quote:teffus hard inhalen met een 25kw
Ok, bedankt dat je het hebt toegegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
toevallig ken ik riet goed, mijn relatie met hem verder doet er verder niet toe, maar hij is gewoon unbanned hier op fok, dus als hij er behoefte aan had om terug te komen had hij dat wel gedaan denk ik zo
Daarom post je nu toch ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Dus je wist WEL wie riet wasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Flikker op eikelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, grappig om te lezen dat ik nog niet vergeten ben!
Hoe is het nou hier?Goed om te lezen dat de meets leuk zijn
Houden zo dan
Trouwens Youssef, is niet helemaal waar wat je zei over mij, ik heb inmiddels wel werk en ga in augustus weer verder studeren in de ICTZit trouwens bij de Technische Dienst van een Woon-zorg centrum in Dordrecht, doe van alles wat, van lampjes vervangen tot het netwerk en pc's draaiende houden
Best leuk
En nee, Reserve-Jezus ben ik niet, en het is Patrick ook nietRara.....
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef bwt het volgende:
Eigelijk missen we de garmin van riet. We zijn nameijk al vele malen gruwelijk verkeert gereden.
Voordeel daarvan was wel dat we mooie stukjes natuur bekeken hebben, mooie kronkelweggetjes en lekker kunnen kleppen met de plaatselijke bevolking om de weg te vragen.
Waren hele gezellige momenten. Met die garim van riet hadden we dat nooit mee gemaakt.
Vergeten uit te loggen en weer in te loggen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:46 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Ik denk dat je wat anders bedoeld Youssef, ik heb geen maten maar vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |