wow en dat voor een windows pcquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:37 schreef MrAli het volgende:
He, linkjes ook dik gedrukt, nouja, staat wel leuk.
Btw, tijdens het hele vorige topic is mijn pc (desktop niet uit geweest).
Muhahah, als mijn servertje werkt reset ik dat ding van jou gewoonquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef MrAli het volgende:
Uptime alhier:
Desktop: 9 dagen, 4,5 uur.
Server: 86 dagen, 2,75 uur.
Slappe inzet daar bij die atletiekvereniging hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef errrrr het volgende:
Ik ben nu net zo'n roze biggetje, verbranden is niet fijnEn m'n knie is ook nogal stijfjes, iedere keer als je dat beweegt rekt het 'korstje' weer wat op enzo... morgen dus even geen voetbal, en Marcel dacht er ook niet te zijn. Met gym zou ik wel gewoon meedoen, heb ook gewoon getennist vandaag (en daarna zou ik naar Atletiek gaan, zit ik daar in de zon te wachten, komt Moerten is, komt Anneke ook nog (wat laat)... nouja, half uurtje zitten praten en toen maar naar huis gefietst, niemand had echt zin
)
En leuke ideeen op die profielwerkstukkensite hoor... zal er 'ns over gaan denken
Ja, Leon zat over het jaar, trekt ie de stekker er (perongeluk) uit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Muhahah, als mijn servertje werkt reset ik dat ding van jou gewoon![]()
Ff zusje schoorl inhuren voor pctje van leon en dan sta ik aan kop![]()
Die altijd wat doet, zelfs al die tijd 100% CPU-gebruik heeft.quote:
Als ik thuis ben staat mijn desktop aan, en die server trekt niet zoveel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze pc staat net een half uurtje aan. Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal. Nogal energieverspilling om je pc dag en nacht aan te laten staan...
Volgens http://www.yourenergy.nl/read/besparen?submenu=5370 kost een pc die 10 uur per week aanstaat E 32,40 per jaar. Als jouw pc dus in plaats van 10 uur gewoon 7 * 24 = 168 uur aan staat gaat dat jou op jaarbasis E 544,32 kosten. Das dus wel degelijk de moeite.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als ik thuis ben staat mijn desktop aan, en die server trekt niet zoveel.
En dat heb ik ook gedacht, ik zet hem wel uit dit kost veel energie. Maar stroom kost niet veel, daarvoor hoef je het niet te laten. En het milieu-oogpunt, in die weet-industrie gaat zo gigantisch veel om dat dit helemaal in het niet valt, ook als je het over heel Nederland zou rekenen. En dan heb je nog de rest van het energieverbruik, het zal amper gemerkt worden. (Denk ik.)
Edit: Het is hier overigens wel zo dat ie altijd wel iets (nuttigs) doet, het is niet zo dat ie oko nachten aan staat terwijl ie geen moer doet, dat vind ik nou wel zonde.
Dan heb je een beste bak staan, ik heb zelf ook wel eens lopen rekenen, en met de specs die ik hier heb, ruim genomen, en de energiekosten ook ruim genomen, kwam ik ongeveer op de helft uit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens http://www.yourenergy.nl/read/besparen?submenu=5370 kost een pc die 10 uur per week aanstaat E 32,40 per jaar. Als jouw pc dus in plaats van 10 uur gewoon 7 * 24 = 168 uur aan staat gaat dat jou op jaarbasis E 544,32 kosten. Das dus wel degelijk de moeite.
-edit: verkeerde post onder verkeerde quotequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens http://www.yourenergy.nl/read/besparen?submenu=5370 kost een pc die 10 uur per week aanstaat E 32,40 per jaar. Als jouw pc dus in plaats van 10 uur gewoon 7 * 24 = 168 uur aan staat gaat dat jou op jaarbasis E 544,32 kosten. Das dus wel degelijk de moeite.
Silve kan heel goed een glas water over de stekkerdoos laten vallenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef MrAli het volgende:
Ja, Leon zat over het jaar, trekt ie de stekker er (perongeluk) uit.
Maar wat heeft Silve daarmee te maken?
En trouwens, ik moet nog maar zien dat je die server ooit aan de praat krijgt.
Het was Leon die er een stekker uit wou trekken, maar toen ook een andere stekker (die van de stekkerdoos van zijn server) meenam omdat die vastgesmolten waren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Silve kan heel goed een glas water over de stekkerdoos laten vallen![]()
![]()
Haha, hij werkt al, alleen mis ik nu weer een netwerk dingetje
op mijn server komt een soort van find'a'drug te staan(text-based danwel)
Klopt. Ik zag alleen jou, Thomie en Ruben niet..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 05:01 schreef MrAli het volgende:
Zo, een avontuurlijk avondje:
Eerst Pils bij Vliet met Thomas en Marcus. Vervolgens richting Paal 17, onderweg dacht ik Esmé en Romke en Berit (en nog iemand, wie weet ik niet) tegen gekomen te zijn, klopt dat Esmé?![]()
Na m'n werk ga ik wel 's bellen waar jullie allemaal zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef NerdoNielso het volgende:
De avonturen van Ali![]()
vanavond weer denk?
Uhm, als ik nog geld had...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef NerdoNielso het volgende:
De avonturen van Ali![]()
vanavond weer denk?
Wat hebben jullie nu we niet gevoetbald hebben met die twee tussen uren gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Ali, straks om 11 uur voetballen? Hans belt je zo nog wel ff om de afspraken te maken. Regel dan ook nog wat fakaabies uit de havo.
En niet te brak he..
Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag alleen jou, Thomie en Ruben niet..![]()
Ik ga nu naar school.
Cel 4 gok ik zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Na m'n werk ga ik wel 's bellen waar jullie allemaal zijn...
Ja, ik had idd 2 schimmen voor je zien fietsen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik wist het wel.
Maar Thomas en Ruben fietste even voor me, waarom weet ik niet eens meer.
Maar was het gezellig? Ali B nog gechecked?
Oeh, welke dvd'tje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef errrrr het volgende:
Waarschijnlijk wel heen vanavond maar ik zal er dus niet veel voor tienen zijn. Even kijken of ik dat DVD-tje nog aan het branden krijg voor Hans Frank, en dan werken...
Ik heb vandaag The Aviator en A Life Aquatic voor hem gebrand, die laatste is trouwens wel leukquote:
The Motorcycle Diariesquote:
Die heb je gewoon als divx/xvid gebrand zeg maar, of als dvd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag The Aviator en A Life Aquatic voor hem gebrand, die laatste is trouwens wel leuk.
Anyway, ik ga zo maar eens naar m'n werk, tijd voor wat serieus gearbeit.
Altijd leuk je computer zo stressen dat hij zelf denkt een kleine 8 processors nodig te hebben om lekker te draaien...quote:top - 19:49:06 up 3:20, 1 user, load average: 7.82, 4.89, 3.85
Zozo, een handtekening van Ali B.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik had idd 2 schimmen voor je zien fietsen.
Ja.. Romke en ik hebben zjin handtekening.(Romke had m gehaald voor een ziek kennisje van d'r)
(niet persoonlijk gekregen, Anne had m voor ons gehaald want ze mocht met de leden van de schoolkrant voor de texelse courant een interview met hem houden.)
Gaan jullie er vanavond heen?
Waar moest Marcus dan een operatie voor? z'n been?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef MrAli het volgende:
-verhaal-
Owja, in Den Helder zagen we bij de boot nog een halve limo van Di-rect.
hihi, idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:46 schreef MrAli het volgende:
KUT, stoot ik net mijn biertje om, bijna een halve liter bier in mijn computer (kast hier staat altijd open).
Scheelde niet bar veel, ruim ik het op, stoot ik het kleine beetje wat er nog in zat ook nog eens om.
Beloofd wat voor vanavond...
Bijna twee jaar geleden is ie door een Ranger Rover aangereden, toen is er een pin gezet in zijn linker dijbeen, die gebroken was. En nu moest die pin er weer uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waar moest Marcus dan een operatie voor? z'n been?
Ik had gehoord dat ze een aantal weken terug ook al op texel waren, of heb ik het nu verkeerd?
Lach niet.quote:
Jaja, dat tollereren wij hier dus niet he!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
--
Ahja.. het had dus daar mee te maken ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Bijna twee jaar geleden is ie door een Ranger Rover aangereden, toen is er een pin gezet in zijn linker dijbeen, die gebroken was. En nu moest die pin er weer uit.(Best groot ding nog joh, zow.
)
quote:[..]
Lach niet.![]()
Nope. Moet morgen om kwart voor 9 daar zijn. En 12 uur lang werken. Wil dan wel een beetje fit zijn.quote:Ga jij nog naar die tent eigenlijk?
Engerd.quote:[..]
Jaja, dat tollereren wij hier dus niet he!![]()
Tsja, leuk is anders idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ahja.. het had dus daar mee te maken ja..
Bleeh..
Snap ik, succes iig.quote:[..]
[..]
Nope. Moet morgen om kwart voor 9 daar zijn. En 12 uur lang werken. Wil dan wel een beetje fit zijn.
Is je vergeven hoor.quote:[..]
Engerd.
Voor de verandering ben ik het eens met je eensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:07 schreef MrAli het volgende:
knip
Er staat ook al bijna heel de dag dat ie aan het bellen isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef MrAli het volgende:
Niels, je hoort @ Paal 17 te zijn, staat tenminste in je naam.
Flinke rekening zal dat worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:52 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Er staat ook al bijna heel de dag dat ie aan het bellen is![]()
![]()
Toen ik Boite sprak zei ie dat Henk al gebelt had en dat Henk tegen Boite had gezegt dat ie idd een knuppel wou maken. Ik moet nog maar zien of ie hem echt meeneemt, want je kan niets mee naar binnen nemen wat niet onder je trui ofzo past. Een boskbeugel zou wel van pas komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:59 schreef errrrr het volgende:
Ok, bbq time.
Kwam btw langs Henk, die gast heeft gewoon een knuppel gemaakt, en die wil hij gaan meenemen('Voor als het weer gebeurt, die gasten beuken gewoon door, dan wil ik wel wat kunnen doen'. ik: 'ja jij bent blij als jij ze doodbeukt' 'Hé, ik kan nog normaal denken, die gasten niet. Ik stop wel.'
Nou, ik weet het niet, vind het nogal riskant, en kut dat het zo gaat...
aangezien ik totaal genegeerd werd gisteren, hoop ik ze niet op te hoeven zoeken in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
Terug van het strand, nog even Ruben geobserveerd tijdens z'n werk.
Maar ook Boite nog gesproken, meteen toen ik aan kwam rijden al, hij was er goed verzorgd, had een hechting in zijn onderlip wat ie bij de huisarts had laten doen, vannacht nog. En ook een blauwe plek, dat was alles. Ook leek ie er nogal nuchter onder.
Een geruststelling voor Suuz dus, want wat Henk zei over gebroken neuzen was zwaar overdreven, zijn neus was niet eens geraakt, al was het gister wel moeilijk te zien waar het bloed vandaan kwam.
Geen ziekenhuisbezoek nodig dus, maar Henk komt hier zo heen met Thomas en JP, en hij heeft hem mee ja, hij had me nog gebelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
aangezien ik totaal genegeerd werd gisteren, hoop ik ze niet op te hoeven zoeken in het ziekenhuis![]()
henk gesproken, en hij heeft inderdaad een knuppel gemaakt en neemt hem waarschijnlijk mee. Doe dat NIET! Loop naar de security en geef hen aanwijzingen.(al weet ik niet of dat zin heeft..)
maar terugbeuken is wel het laatste dat goed is.
vanavond weer tent?
Mmm, ben wel aardig moe. Alleen tent --> niet uit.![]()
Mensen, veel plezier heute abend!
De tent was ook helemaal niets meer aan, een lam zootje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:13 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, 12 uur erop zitten.
Ben daar maar niet gebleven.. vond het wel mooi zo, en kon nog maar nauwelijks op mijn voeten blijven staan.
Have fun vanavond, deels vind ik het jammer dat ik er niet ben.
Ook halloquote:
Ja, ik ook, maar het is dus echt onzin blijkbaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef errrrr het volgende:
Wtf is dat www.hi5.com. Opeens krijg ik van iedereen invitations... maar uit principe doe ik niet aan dat soort dingen
Ik krijg al maanden van dat soort shit, en het is allemaal van bekenden.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef errrrr het volgende:
Wtf is dat www.hi5.com. Opeens krijg ik van iedereen invitations... maar uit principe doe ik niet aan dat soort dingen
Dat is dan natuurlijk wel leuk, maar hebben ze trouwens op de sxm geen MSN?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb idd dat hi5 gedoe ongeveer een half jaar geleden gekregen, heb me wel aangemeld om te kijken wat het is.. niet echt wat bijzonders. Je mist niks.
Wel heel veel mensen van sxm hebben het, dus dat vind ik dan wel weer leuk. Zie je opeens allemaal foto's van hoe mensen er nu uitzien.
Tuurlijk hebben ze msn.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk wel leuk, maar hebben ze trouwens op de sxm geen MSN?
Maargoed, ik heb het niet zo op dat soort sites, ik heb iig wel MSN, en ik geloof er ook niets van dat al die uitnodigingen echt door diegene verzonden zijn, van sommigen heb ik al minstens 10 keer zoiets gehad.En dat zijn ook nog eens niet bepaald mijn beste vrienden, ik sta alleen wel in hun MSN-lijst, grote kans dat het daar op de een of andere manier vandaan gehaald wordt.
Grapjequote:
Ik dus in mijn inbox, maar ik kan het ook in het profielding krijgen, want die heb ik niet.quote:Ik krijg die uitnodigingen trouwens niet naar mijn inbox verstuurd, gewoon naar dat profielding zelf.
Gelukkig maar! Je bent wel een knuppel als je een knuppel mee gaat nemen hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 03:52 schreef MrAli het volgende:
Owja...
[Suuz_gerust_stel_mode]
We zijn allemaal nog heel, iig toen wij de Koog verlieten wel, en degene met wie ik mee fietste ook iig tot het punt dat onze wegen uit elkaar gingen.Er is niets gebeurd.
[/Suuz_gerust_stel_mode]
Ja, een fascistische groepering heeft freefilebox afgesloten en thus al mijn foto's offline gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Zeg Ruub, klopt het dat je usericon het (al een heel tijdje) niet doet?
Waarom dat? Toch niet de BREIN-versie voor foto's e.d. mag ik hopen?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, een fascistische groepering heeft freefilebox afgesloten en thus al mijn foto's offline gehaald.
[me]permanent online image host zoekt[/me]
Hij had hem wel mee ja, maar ik heb die gasten niet meer gezien. Anderen dacht daar anders over maar waren daar ook niet helemaal zeker van, maar het maakt nu niet meer uit. Ze zijn toch al van Texel af.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Je bent wel een knuppel als je een knuppel mee gaat nemen hoor![]()
Goed om te horen dat er niks gebeurd is! Ben helemaal gerustgesteld.
Dank u!
Nee, gewoon commerciëlen.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom dat? Toch niet de BREIN-versie voor foto's e.d. mag ik hopen?
En trouwens, [ me = *je naam* ] lul maar raak [ / me ].
Zonder al die spaties.
Beter dat ze er niet waren!quote:Op zondag 12 juni 2005 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij had hem wel mee ja, maar ik heb die gasten niet meer gezien. Anderen dacht daar anders over maar waren daar ook niet helemaal zeker van, maar het maakt nu niet meer uit. Ze zijn toch al van Texel af.
/ me denkt dat je ook gewoon / me zonder spatie kan gebruikenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom dat? Toch niet de BREIN-versie voor foto's e.d. mag ik hopen?
En trouwens, [ me = *je naam* ] lul maar raak [ / me ].
Zonder al die spaties.
Sla gewoon weer een flesje achterover en doe gezellig met ons meequote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef mother-mother het volgende:
hier heb ik gisteren dus ook nog ff gedag gezegd
![]()
sorry was de rose![]()
ik had maar 1 fles gehaaldquote:Op zondag 12 juni 2005 22:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Sla gewoon weer een flesje achterover en doe gezellig met ons mee![]()
Al ga ik weer slapen, heb morgen weer les in dat *zie topic titel* schooltje
Mooi, voor herhaling vatbaar dusquote:Op zondag 12 juni 2005 19:11 schreef MrAli het volgende:
Hans:
- Nog even aan mijn ma gevraagd, ze had je horen weg gaan, maar als ik alleen ben hoort ze ook wel eens wat. Niet erg dus.
- Hoe vind je San Andreas?
- Bel ff als het lekker weer is, als het iig niet regent en hard waait, tennissen.
En nu naar mijn pa, heb honger.
sin cityquote:Op zondag 12 juni 2005 23:09 schreef errrrr het volgende:
Vandaag trouwens ook nog Sin City gezien. Nogal apart, is dus een verfilming van een aantal stripverhalen die zich afspelen in 'Sin City'. Een beetje een post-apocalyptische stad. Leuk om te zien, maar ik miste een beetje een clue, iets waar het naartoe ging.
snappen? Tsja ik weet niet. Het einde had het 'net niet' eigenlijk...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sin city![]()
wat snapte je niet dan?
nou alles viel aardig op zn plek toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
snappen? Tsja ik weet niet. Het einde had het 'net niet' eigenlijk...
nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:09 schreef errrrr het volgende:
Vandaag trouwens ook nog Sin City gezien. Nogal apart, is dus een verfilming van een aantal stripverhalen die zich afspelen in 'Sin City'. Een beetje een post-apocalyptische stad. Leuk om te zien, maar ik miste een beetje een clue, iets waar het naartoe ging.
Als je me even aanspreekt op msn stuur ik ze even...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.
Gisteren waren we begonnen met het kijken naar Equus. Wel leuk tot nu toe. Het was alleen al laat toen we op de helft zaten, dus vanavond maar denk ik de rest kijken.
Ohja Hans!! Er zit dus geen ondertiteling bij de films he? (Delicatesse, Das Boot etc.) Help!![]()
helemaal gers? Wat ik me bij 'gers' moet voorstellenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou alles viel aardig op zn plek toch?
nah ja ik vond m helemaal gers iig![]()
Eh.. maar dan kan ik ze dus alleen maar op de pc zien?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je me even aanspreekt op msn stuur ik ze even...
*reminder: vrijdag films kijken, Ruben, jij neemt Kingsize mee op cd / dvd? (divx is goed, zet m'n pc wel naast de tv...)
hey, waar zit jij sneakey achter de pc?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Eh.. maar dan kan ik ze dus alleen maar op de pc zien?
*remind me: welke films gaan we ook alweer kijken? Ik moet met iemand mee fietsen, weet namelijk niet waar ik zijn moet.
Ik weet niet of ze er niet waren, dat ik niets gezien heb zegt lang niet alles natuurlijk. Ik heb jou trouwens ook niet gezien.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Beter dat ze er niet waren!
Maar jij negeerde me niet hoor
-quote:Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi, voor herhaling vatbaar dus
So far erg leuk... iets meer dan een uur gespeelt denk
Is goed, maar ik doe wel redelijk rustig (vanwege m'n knie). Dat je het weet
Hier verzamelen dus, Hans & Ruben weten dat sowieso te vinden. En jij toch ook wel?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Eh.. maar dan kan ik ze dus alleen maar op de pc zien?
*remind me: welke films gaan we ook alweer kijken? Ik moet met iemand mee fietsen, weet namelijk niet waar ik zijn moet.
thuisquote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, waar zit jij sneakey achter de pc?
A'ight. I'll try that.quote:edit - en ja, dan kan je ze alleen op de pc zien... Das Boot is trouwens wel te doen zonder ondertitels, ik heb alleen de eerste helft met ondertitels gezien, de tweede helft liep niet meer synchroon, snapte het best.
Ja, dat weet ik wel te vinden. 21.00 bij Ali?quote:Kingsize iig (snowboardfilm dus), en ik dacht aan Kingdom of Heaven, maar als de rest liever een andere ziet?
Ik werk tot 9 uur, en daarna verzamelen we bij Ali. Dat weet je wel te vinden toch?
*reminder voor mezelf: morgen GTA SA voor Ruben meenemen (toch maar wel...)
Je kan zoiets ook aanpassen Hans.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, waar zit jij sneakey achter de pc?
edit - en ja, dan kan je ze alleen op de pc zien... Das Boot is trouwens wel te doen zonder ondertitels, ik heb alleen de eerste helft met ondertitels gezien, de tweede helft liep niet meer synchroon, snapte het best.
Heb je Kingdom of Heaven al op DVD dan?quote:Kingsize iig (snowboardfilm dus), en ik dacht aan Kingdom of Heaven, maar als de rest liever een andere ziet?
Ik werk tot 9 uur, en daarna verzamelen we bij Ali. Dat weet je wel te vinden toch?
Aww, wat grappig, lukte het downloaden toch niet Ruubje?quote:*reminder voor mezelf: morgen GTA SA voor Ruben meenemen (toch maar wel...)
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
thuisHoezo?
6e uur pas weer les. Monday school sucks.![]()
Ik zou een andere film ook niet erg vinden ofzo. Maar kan zo snel niet even een goede film voor zo'n avondje bedenken...quote:[..]
A'ight. I'll try that.
[..]
Ja, dat weet ik wel te vinden. 21.00 bij Ali?
Kingdom of Heaven lijkt mij eerlijk gezegd niet zo'n hele goede filmMaarach..
Der Untergang al gezien, en nee.. geen scarface.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kan zoiets ook aanpassen Hans.De hele ondertitel veranderen en synchroon laten lopen.
[..]
Heb je Kingdom of Heaven al op DVD dan?
Ik ben nou nog bezig met Der Üntergang op DVD (Hopen dat deze wel goed is, de vorige keer was er weinig waar van wat er beloofd werd.) maar ik vraag me af of daar veel animo voor is.
Verder kunnen we natuurlijk ook Scarface doen.
ik ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zou een andere film ook niet erg vinden ofzo. Maar kan zo snel niet even een goede film voor zo'n avondje bedenken...
Ik ook, maar dat was zonder ondertitel, en dan snap je er dus geen ene moer van. Voor al wat AH zei, de rest ging nog wel opzich. En zo'n film wil ik dus gewoon op DVD hebben, vandaar dat ik hem nog even download.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Der Untergang al gezien, en nee.. geen scarface.![]()
* Mr. Ali is op zoek...quote:
aha.. dan is het idd wel moeilijk te volgen.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was zonder ondertitel, en dan snap je er dus geen ene moer van. Voor al wat AH zei, de rest ging nog wel opzich. En zo'n film wil ik dus gewoon op DVD hebben, vandaar dat ik hem nog even download.
Nee...quote:Maar heb jij Scarface gezien?
quote:[..]
* Mr. Ali is op zoek...
Nogal zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
aha.. dan is het idd wel moeilijk te volgen.
Tss, en er dan zo over oordelen. Het zal misschien niet helemaal jou soort film zijn, maar het is wel een meesterwerk.quote:[..]
Nee...
Blijkt nogal lastig.quote:[..]
![]()
Je kan er allerlei dingen mee nabootsen, en het wordt gebruikt bij opleidingen en trainingen van brandweer etc. Zag ik laatst nog wat van op tv.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:31 schreef DearPrudence het volgende:
- Welke wetenschappelijke toepassingen van virtual reality en simulatie zijn er?
Hangt er vanaf wat je allemaal kunst noemt, wat betreft 'Henk Arendsen-kunst' denk ik dat het lastig wordt, maar ik versta onder kunst wel iets anders als hij. (Kloothufter vind ik hem.quote:- Kun je voorbeelden noemen van de kunst waarin gebruik is gemaakt van simulaties of virtual reality?
Weten jullie dit misschien zo heel toevallig?
Typ ik alles voor je uit, edit ze d'r bericht.quote:
Jij vind hem een kloothufter.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je allemaal kunst noemt, wat betreft 'Henk Arendsen-kunst' denk ik dat het lastig wordt, maar ik versta onder kunst wel iets anders als hij. (Kloothufter is het.)
Alsnog bedankt.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Typ ik alles voor je uit, edit ze d'r bericht.![]()
(Je heb trouwensl wel gelijk.)
Dat eerste klopt, dat tweede kan jij alleen over oordelen. Is misschien niet helemaal op de juiste manier verwoord nee. Maar ik heb er wel zo mijn redenen voor.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jij vind hem een kloothufter.
Ik vind hem aardig/leuk.
No thanks, hoop dat je er iets aan zal hebben, al betwijfel ik dat.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsnog bedankt.
Enniwais, ik ga zo maar naar school. Dag Ali.
Ik heb nog zat andere films, wil ik wel zien, maar lijkt me niet echt geschikt voor een groep-kijkavondquote:
De Japanse heb ik dus juist al gezien.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:30 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog zat andere films, wil ik wel zien, maar lijkt me niet echt geschikt voor een groep-kijkavond... dan let je toch niet 100% op, het moet vooral gezellig zijn enzo. Dan lijkt Kingdom of Heaven me wel goed. Maar andere ideeen zijn welkom hoor. Als ik vanmiddag thuis ben zal ik even een lijstje posten van andere films die ik nog heb en wil zien... Ik heb bijvoorbeeld alle 'The Rings' (dus ook de Japanse)... maar die vind ook niet iedereen leuk
Ik ga hem sowieso niet downloaden, heb het nooit op die torrent geprobeerd.bedacht vanochtend dat ik hem eigenlijk toch wel wilde hebben, maar ga niet die torrent doen, dan duurt het weer 5 uur en Hans kan hem dus ook heel makkelijk meenemen.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:55 schreef MrAli het volgende:
Aww, wat grappig, lukte het downloaden toch niet Ruubje?
Waarom zou je hem sowieso niet downloaden als je hem wel wil hebben?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso niet downloaden, heb het nooit op die torrent geprobeerd.bedacht vanochtend dat ik hem eigenlijk toch wel wilde hebben, maar ga niet die torrent doen, dan duurt het weer 5 uur en Hans kan hem dus ook heel makkelijk meenemen.
Omdat ik hem niet zo graag wil hebben dat ik die moeite van het downloaden ervoor ga nemen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom zou je hem sowieso niet downloaden als je hem wel wil hebben?
Achja, tennissen.
The Ring is stomquote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
Ik kan niet tegen enge films, zoals the Ring enzo...
Dat opletten is half geluktquote:Op zondag 12 juni 2005 22:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had maar 1 fles gehaald![]()
was nog ff aan t testen welke ik lekker zou vinden , dus vanavond hou ik t maar ff bij water en koffie![]()
enne als je al slaapt: truste en goed opletten op het zietopictitelschooltje![]()
The Ring 2 moet ik nog zien en er is weer zo'n ander boek van die gast verfilmt, leek me ook wel aardig, maar ben de naam weer eens kwijtquote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
Maandag had je toch al gekregen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, zouden jullie aub even jullie rooster van dit blok aan mij door willen geven.
Dan kan ik misschien een goede datum vinden voor het feestJE voor mijn vader, voordat het alsnog te laat is.
Er zijn nou geen vrijwilligers die denken van:"Goh, ja, leuk om even echt te helpen." Of zelf iets toevoegen.Leuk is dat.
ik heb: 2 tussen urenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:01 schreef DearPrudence het volgende:
Wat heeft iedereen op het 3e/4e uur op vrijdag?
't probleem is meer dat ze niet echt eng zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
Echt een moeite zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet zo graag wil hebben dat ik die moeite van het downloaden ervoor ga nemen.
Je had toch bij de Balcken gevraagd? Hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, zouden jullie aub even jullie rooster van dit blok aan mij door willen geven.
Dan kan ik misschien een goede datum vinden voor het feestJE voor mijn vader, voordat het alsnog te laat is.
Er zijn nou geen vrijwilligers die denken van:"Goh, ja, leuk om even echt te helpen." Of zelf iets toevoegen.Leuk is dat.
Ohja, weet ook niet of het nog wel leuk is om ook een kadootje te doen. Heb namelijk geen zin om dat ook nog eens zelf te regelen. Taart lijkt mij dan ook wel voldoende.
Nope.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:22 schreef DearPrudence het volgende:
The Triplets of Belleville, kennen jullie die?
4e uur is ons voetbaluurtje, remember.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik heb: 2 tussen uren
4e = biologie dacht ik, maar daar gaan ze toch al nooit naartoe
Wij zijn er toch? Maar wat ik me net bedenk, wat drink jij eigenlijk? Wijn / bier / fris hebben we iig gewoon in huis... goed?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
Laten we de vakantie nou maar low budget houden, geven we 270 euro uit voor een interrail, ga ik niet nog eens extra dure kaartjes kopen ofzo... Heb ik het geld niet voor overquote:Op maandag 13 juni 2005 17:46 schreef errrrr het volgende:
Kees had ook nog gezien dat er een boot van Brindisi, gelijk naar Zakynthos ging, dus voor de heenweg is dat iig wel leuk / makkelijk. Kost iets meer (50% korting ipv gratis), maar wel makkelijker.
Nu richting atletiek
Kloptquote:
Valt wel mee volgens Kees, 30 euro was retour, voor de ferry van Griekenland - Zakynthos is het al 5 euro, en je betaalt ook nog havengeld, dus echt veel duurder is het niet... zie trouwens dat die site alleen maar italiaans is, handigquote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Laten we de vakantie nou maar low budget houden, geven we 270 euro uit voor een interrail, ga ik niet nog eens extra dure kaartjes kopen ofzo... Heb ik het geld niet voor over![]()
True.quote:
Desnoods doe ik gewoon met water hoor.quote:Maar wat ik me net bedenk, wat drink jij eigenlijk? Wijn / bier / fris hebben we iig gewoon in huis... goed?
Eh.. zal dat zo wel uitzoeken..quote:En tsja, ik was er dus even niet. De subtitles van Delicatessen kan je vast even downloaden op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/Delicatessen.srt. Een film afspelen met ondertitels: eerst download je VLC Player even ( http://130.89.175.1/pub/software/videolan/vlc/0.8.1/win32/vlc-0.8.1-win32.exe ), en die installeer je en start je op. Dan doe je 'File -> Open File'. Je klikt op Browse en selecteert de film, en dan zet je subtitle options aan, klik je op settings, en weer op browse, en selecteer je de ondertitel-file. Twee keer op OK drukken, en hij speelt af. De andere ondertitels zal ik vanavond even zoeken, heb ik hier ook niet staan...
Dankuquote:Op maandag 13 juni 2005 17:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
Klopt
Maandag - 1 BIO 2 VSU 3 NA 4 SU 5 ENG 6 SC
Dinsdag - 1 NL 2 ME 3 NA 4 INF 5 FR 6 SC 7 WIS
Woensdag - 1 SC 2 VSU 3 VRIJ 4 ENG 5 INF 6 WIS 7 GYM 8 BIO
Donderdag - 1 VRIJ 2 MEN 3 WIS 4 NL 5 FR 6 VRIJ 7 WIS
Vrijdag - 1 INF 2 VSU 3 BIO 4 VRIJ 5 GYM 6 WIS
Dat is het dus... als je het zo snapt
Ik regel taart. Als jullie wat extra's willen moeten jullie het maar zeggen/zelf regelen.quote:En qua helpen, tsja, wat is het plan nu, wat kunnen (/gaan) we doen?
En een cadeau is wel leuk, fotoboek zou wel leuk zijn denk, maar beetje standaardAndere leuke ideeen?
sterretjesquote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Danku
[..]
Ik regel taart. Als jullie wat extra's willen moeten jullie het maar zeggen/zelf regelen.
Voor jou is dat mooi meegenomen. Maar er klopt natuurlijk geen hout van, een 5,48 zit dichter bij de 5 als bij de 6 dus is het simpelweg een onvoldoende. En afgerond zou het een 5 worden, twee keer afronden slaat toch compleet nergens op?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:59 schreef NerdoNielso het volgende:
-verhaal-
Ik weet ook wel dat het nergens op slaat.... Maar ik vind het een puike regelquote:Op maandag 13 juni 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Voor jou is dat mooi meegenomen. Maar er klopt natuurlijk geen hout van, een 5,48 zit dichter bij de 5 als bij de 6 dus is het simpelweg een onvoldoende. En afgerond zou het een 5 worden, twee keer afronden slaat toch compleet nergens op?
Dan zou ik denk ik voor woensdag gaan, het hoeft niet heel erg lang te duren lijkt mij, en als 5vb Engels heeft is dat alleen maar beter, ze hebben toch Engels van je vader.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:23 schreef DearPrudence het volgende:
Oke.. opties zijn dus:
Maandag 4e/5e uur
nadelen:
- paar mensen hebben dan les (ec/ak)
- op maandag is markt (druk),
- rond die tijd is etenstijd (druk)
vrijdag 3e/4e uur:
- 4e uur hebben sommigen ec
- 3e uur hebben sommigen bio. mss verzetten?
woensdag 3e uur:
- maar 1 uurtje + kleine pauze.
- dan heb ik gs (andere 5vb engels), mss verzetten?
Hangt er vanaf, als er nog tijd zat is zou ik het ervoor doen. Zoniet zou ik het erna doen, dat heeft ook als voordeel dat er toch niets meer gedaan wordt en een uurtje wegblijven ofzo nog minder consequenties zal hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:29 schreef DearPrudence het volgende:
Wat denken jullie.. is het beter om het voor de proefwerkweek te doen, of na de proefwerkweek? (welke rooster hebben we na de pwweek?)
Balcken vond het op maandag iig geen goed idee. Omdat er dan markt was, en het op een lunchtijdstip was, en ze vonden het een beetje te veel mensen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik voor woensdag gaan, het hoeft niet heel erg lang te duren lijkt mij, en als 5vb Engels heeft is dat alleen maar beter, ze hebben toch Engels van je vader.En Willem is wel in voor zoiets, dus als je (en wat anderen misschien) niet bent / zijn zal ie dat niet heel erg vinden denk ik. Als je namelijk een uur heb waarop ec en ak of ec en bio gegeven wordt moet je het bij meerdere leraren uitleggen. (Hoewel Marga ook niet moeilijk zal doen.
)
Maar hoe was het nou gegaan bij de Balcken?
Ik weet helemaal niet wat er na de pwweek gaat gebeuren, geen overzicht welk rooster/wat de bedoeling is, dus liever niet erna eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als er nog tijd zat is zou ik het ervoor doen. Zoniet zou ik het erna doen, dat heeft ook als voordeel dat er toch niets meer gedaan wordt en een uurtje wegblijven ofzo nog minder consequenties zal hebben.
Hebben we les na de pwwquote:Op maandag 13 juni 2005 18:29 schreef DearPrudence het volgende:
Wat denken jullie.. is het beter om het voor de proefwerkweek te doen, of na de proefwerkweek? (welke rooster hebben we na de pwweek?)
We geven willem wel een zakje dropquote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé, wo 3e uur hebben joram, hedwig en ik ges, rest tussenuur. 4e uur engels.
trouwens. het filmavondje is zaterdag und wie spät?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hebben we les na de pww![]()
Hoop van niet
-edit: Het liefst zou ik het woensdag het 3e & 4e
2e keus: vrijdag 2e/3e/4e
3e keus: maandag
Het filmavondje is vrijdag.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
trouwens. het filmavondje is zaterdag und wie spät?
Eey, jezelf uitnodigen is mijn specialiteit hequote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
trouwens. het filmavondje is zaterdag und wie spät?
Maar tot zaterdagquote:(18:44:51) Suuz: is er een filmavondje?
(18:44:57) Ik: jup
(18:45:04) Ik: Niet gelezen @ fok een tijd geleden?
(18:45:19) Suuz: nee
(18:45:30) Suuz: ik doorloop het topic altijd snel
(18:46:51) Ik: Het plan was om met mensen die interesse hadden een paar goede films te gaan kijken
(18:47:04) Ik: geen American Pie of Shark Tale oid
*knip*
(18:48:56) Suuz: ik zal even kijken ok
(18:49:00) Suuz: maar wanneer is dat filmavondje
(18:49:46) Ik: a.s. zaterdag
(18:49:53) Suuz: wie spät?
(18:49:58) Ik: geen idee
(18:50:04) Ik: maar jij post ff op fok dat je ook wil komen?
(18:50:15) Suuz: ik weet nog niet wat ik doe.
(18:50:32) Ik: Dan moet je ff posten dat je wel wil komen eventueel "maar hoe laat is het?"
(18:51:33) Suuz has closed the conversation window.
(18:51:46) Suuz: oke
ik ook van jou Niels.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Eey, jezelf uitnodigen is mijn specialiteit he
[..]
Maar tot zaterdag![]()
Ja, zou ik ook zeggen, er is toch niemand die het gaat nazoekenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:58 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
ik ook van jou Niels.
Maar mijn naam werd wel ergens genoemd hoor, dus helemaal zelf uitnodigen is het ook weer niet.![]()
2100 bij Ali verzamelen, als je niet weet waar dat is trommel ik je dan wel even op bij je huis.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Het filmavondje is vrijdag und wie spät?
Dat is heel aardig van je Ruben.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
2100 bij Ali verzamelen, als je niet weet waar dat is trommel ik je dan wel even op bij je huis.
Ik zorg wel dat er loca is voor Errie Perriequote:Op maandag 13 juni 2005 19:00 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van je Ruben.![]()
Maar ik heb al eens bij Alwin thuisgezeten. Dus ik weet wel waar het is!
Maar ik weet het nog niet hoor.
Alritey.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé, wo 3e uur hebben joram, hedwig en ik ges, rest tussenuur. 4e uur engels.
He! Dat is een idee!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, over dat feestje van superDeppie's vader: Het is ook een mogelijkheid om 15.00 uur te doen... Nadeel is misschien wat minder mensjes die komen, maar de personen die aanwezig zijn willen er dan ook zijn
(en dan niet vrijdagmiddag doen want dan heb ik altijd al plannen)
het is nog niet zeker of errie perrie en suuzie pluuzie komenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat er loca is voor Errie Perrie![]()
Ik heb dan keyboard, maar dat telt nietquote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He! Dat is een idee!
Nieuw idee dus: Donderdag 15.00 uur?
Wie heeft er dan nog les?
Het wordt dan tenminste gezellig volquote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
het is nog niet zeker of errie perrie en suuzie pluuzie komen
Van wie zou ik telefoon gehad moeten hebben?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
We geven willem wel een zakje drop![]()
--------------
Trouwens Ali, nog telefoon gehad![]()
Dat was ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zeggen, er is toch niemand die het gaat nazoeken![]()
Niet a.s. donderdag voor het geval je dat van plan zou zijn. (Al verwacht ik het niet.)quote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He! Dat is een idee!
Nieuw idee dus: Donderdag 15.00 uur?
Wie heeft er dan nog les?
Download jij dvd's zonder ondertitels? (Of loop je te kloten met DivX?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef errrrr het volgende:
(trouwens, willen we ondertiteling bij Kingdom of Heaven?) Hoeft toch niet?
Voor mij niet nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef errrrr het volgende:
(trouwens, willen we ondertiteling bij Kingdom of Heaven?) Hoeft toch niet?
Mooi, nouja, ik kijk wel even of ik het snel kan vinden, anders niet. En Ali, het is niet 'klooien met divx', dat heet bandbreedte besparenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Voor mij niet nee.
En dankje voor je hulp (met die ondertiteling enzo.)
Mascara / lippenstift / poederdoosje / oog-potlood, the works....quote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb dan keyboard, maar dat telt niet
En ja, vrijdag dus, iets over negenen bij Ali, half tien ofzo bij mij... en volgens mij hoef je niks mee te nemen... nouja, behalve dan wat vrouwen altijd bij zich hebben (?)
Er staan 2 nummers in lokaal 26 op het bord, en 1 ervan is van jouquote:Op maandag 13 juni 2005 20:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Van wie zou ik telefoon gehad moeten hebben?
*zet mobiel aan*
Dat heet kwaliteit & functionaliteit inleverenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi, nouja, ik kijk wel even of ik het snel kan vinden, anders niet. En Ali, het is niet 'klooien met divx', dat heet bandbreedte besparen
Graag gedaan hoor
Dat heet je ouders niet goed onder controle hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mooi, nouja, ik kijk wel even of ik het snel kan vinden, anders niet. En Ali, het is niet 'klooien met divx', dat heet bandbreedte besparen
Graag gedaan hoor
Tsja, ik zal jou 06 eens rondstrooien op een paar porno-sites, kijken hoelang je je bedenkt voordat je weer gaat kloten met mijn nummer.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Er staan 2 nummers in lokaal 26 op het bord, en 1 ervan is van jou![]()
Grappig om te lezen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[Reisverslag] Texel, niet zo suf als het klinkt
He eikel, als je nou het derde had gespijbeld hadden we de eerste 4 uur kunnen tennissen, dan hadden we wat meer tijd gehad.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef errrrr het volgende:
Morgen lekker de eerste twee uurtjes vrij, nog even lezen en dan slaap ik
Zal ik alvast opnemen met: "Dit gesprek kost 95 eurocent per minuut" ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, ik zal jou 06 eens rondstrooien op een paar porno-sites, kijken hoelang je je bedenkt voordat je weer gaat kloten met mijn nummer.
Haha, prutsorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:38 schreef MrAli het volgende:
KUT, bedenk me net dat ik nog een kostuum moet scoren voor het examenfeest...
En ik het volgens Suuz niet goed gelezen had, denk je alles gehad te hebben...
Dat is de donderdag van de proefwerkweek, en de dag erna hebben we sportdag? Ja, dan kan ik wel 'squote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, prutsor
Oproep:
Texel Catering & Banket zoeken voor 30 juni a.s.
Diverse (sterke / semi-sterke) jongens en meiden om de nieuwe TESO-boot in te richten. Dit moet vanaf 19.00 uur beginnen en zal ongeveer 2 tot 3 uur duren.
Zoals andere keren een prima betalingsregeling![]()
Wie heeft er zin om eventjes te helpen?
Ha, geld, ik kom ook helpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, prutsor
Oproep:
Diverse (sterke / semi-sterke) jongens en meiden om de nieuwe TESO-boot in te richten. Dit moet vanaf 19.00 uur beginnen en zal ongeveer 2 tot 3 uur duren.
Ik op zoek naar die dingen:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zal ik alvast opnemen met: "Dit gesprek kost 95 eurocent per minuut" ?
opendir.nlquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik op zoek naar die dingen:
typ in: erotiek.startpagina.nl (bestaat niet (meer))
typ in: neuken.startpagina.nl (waar kom ik uit, op geslachtsziekten.pagina.nl, zit jij dus wel goed.
)
Anders stuur je me even je hele favorietenlijstje, scheelt me een hoop gezoek.
Doe jij zeker regelmatig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
opendir.nl
*weblog erbij pakt*
http://i7.photobucket.com/albums/
http://www.danerd.com
Ach, als je wil heb ik zo 100 Sites, maar je kan beter op "Free porn" zoeken bij google, gegarandeerd 100E8 hits met paysites
Lijkt me leuk, dus ik wil wel helpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, prutsor
Oproep:
Ik kan vast ook wel helpenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:49 schreef NerdoNielso het volgende:
Oproep:
Beter (of slechter wat geld betreft)....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef MrAli het volgende:
Net even met mijn baas gemailt, pas over een dikke maand pas wat te doen op de haven.Als de echte drukte verwacht wordt. Ik dus even zoeken op 'brommercertificaat' bij Google, kom ik uit op een site waar je wat testvragen kon maken. Ik had er 3 van de 15 fout. En op het echte examen mag je er 5 van de 50 fout hebben, met 1 avondje leren red je het wel. Wat ik fout had waren net van die weetdingetje, de rest was gewoon logisch nadenken.
Minder wat geld, maar dat is het nadeel van dit werk (voor mij).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Beter (of slechter wat geld betreft)....
Wie heeft jou trouwens ooit aangepraat dat een brommer certificaat halen moeilijk wasJe moet een dagje leren, het is een boek van 100+ bladzijden (over het algemeen)... Verder valt het wel aan te raden om een 200+ vragen te maken om een beetje in het ritme te komen, vragen goed lezen etc.
Ik meen dat ik 2 dagen voor m'n certificaat echt ben begonnen met leren... Uiteindelijk: 1 fout
Ik had me dus al eerste aangemeld, voor alles, behalve het autorijden. Zou ik wel willen maar ik denk niet dat Ruud het daarmee eens zal zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef NerdoNielso het volgende:
-hoi-
Als je de regels kan toepassen weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Minder wat geld, maar dat is het nadeel van dit werk (voor mij).
Cruijff: "Elk nadeel heeft z'n voordeel, en elk voordeel heeft z'n nadeel."
En je mag er toch wel vanuitgaan dat je wat moet denken bij dat examen, maar dat schijnt dus nogal mee te vallen.
Ik heb zo'n vermoeden dat je er niet veel van bakt. Als je kan laten zien dat je rustig en zonder gekloot kan rijden wil hij er vast wel over nadenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik had me dus al eerste aangemeld, voor alles, behalve het autorijden. Zou ik wel willen maar ik denk niet dat Ruud het daarmee eens zal zijn.
Mijn rijkwaliteiten buiten beschouwing gelaten, je pa kan het als hoofd van een bedrijf niet maken iemand voor zijn bedrijf te laten rijden die a) geen rijbewijs heeft, en b) ook nog eens geen 18 is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je er niet veel van bakt. Als je kan laten zien dat je rustig en zonder gekloot kan rijden wil hij er vast wel over nadenken.
Oh, en je moet kunnen garanderen dat je niet gecontroleerd zal worden door de politie. Boetes zijn voor jou en je moet ook binnen 10 minuten een vervanger voor je klaar hebbens taan
You've got mail.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Inschrijven
Stuur maar even een e-mail naar mij: niels@texelcatering.nl
Is wat makkelijker regelen. First mail, first choice
Ik was dus helemaal vergeten dat dat ook moest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:31 schreef MrAli het volgende:
Net nog even een toga in elkaar gefixed.
Is niet heel veel, maarja, het kan ermee door.
Mag je ook een date mee naar dat examenfeest?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was dus helemaal vergeten dat dat ook moest.
Doe dat morgen wel.
Mooi niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mag je ook een date mee naar dat examenfeest?
Kan ik vast wel mee als date van een paar bekenden![]()
* Il Mostro haalt opgelucht ademquote:
Jammer, moet ik toch nog wel een jar wachten...quote:
Aap, Jildou zat bij me in de klasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Moest J'Lo niet mee? of zit die in de examen klas? *zou het niet weten eigenlijk*
Hoe laat gaan jullie Banaanvaren?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
Niels, ook mail van mij
Camping doet niet aan reserveren, ach, de trein komt om kwart voor acht 's ochtends aan, dus we zijn lekker vroeg. Op de sportdag gaan Kees & ik btw Raften en Banaanvaren, lijkt me wel leuk. We zitten alleen bij een berg 1e/2e klassers
13.00 dacht ik... ik zag jou idd staan bij de andere groepquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie Banaanvaren?
Wij (Romke en ik) gaan van 11.00-12.00 Banaanvaren, en van 13.00-14.00 Capoeira doen!
Whiiii! Echt zo leuk. Alleen kom ik dan in de knoop met mijn randstad werk.
Ik sta in de groep van 12.00-13.00 maar Romke en ik ruilen met fleur en een vriendin van haar, want die willen liever in die groep. En wij vinden de nieuwe groep achteraf ook eigenlijk wel leuker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
13.00 dacht ik... ik zag jou idd staan bij de andere groep
En wat voor werk doe je dan btw?
Ah, van randstadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik sta in de groep van 12.00-13.00 maar Romke en ik ruilen met fleur en een vriendin van haar, want die willen liever in die groep. En wij vinden de nieuwe groep achteraf ook eigenlijk wel leuker.
It's a win-win situation.
Ik moet dan werken op de boot.
Hehe, ik heb gekozen voor het geldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, van randstadEn wij voor Niels (nouja, donderdagavond, vrijdag kan ik dus niet door die activiteitendag...)
Maar waar ga je voor kiezen?
Oh, nouja zal eens geld meenemen dan..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
Niels, ook mail van mij
Camping doet niet aan reserveren, ach, de trein komt om kwart voor acht 's ochtends aan, dus we zijn lekker vroeg. Op de sportdag gaan Kees & ik btw Raften en Banaanvaren, lijkt me wel leuk. We zitten alleen bij een berg 1e/2e klassers
Zie ook http://www.interrailnet.com/useful.dhtmlquote:Minors travelling alone are required to produce a written authorisation to exit their country signed by their parents.
Idd, damn, them russiansquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
Net nog ff San Andreas gespeeld, en als je bij de missie 'Just Business' komt wordt het weer GTA zoals het hoort!En als dat 'just business' is beloofd dat nog heel wat...
Heb jij niet nog dat wat je aan had met de inschrijving? Of was dat niet van jou / jou creatie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was dus helemaal vergeten dat dat ook moest.
Doe dat morgen wel.
Capoeira is echt wel een leuke sport.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie Banaanvaren?
Wij (Romke en ik) gaan van 11.00-12.00 Banaanvaren, en van 13.00-14.00 Capoeira doen!
Whiiii! Echt zo leuk. Alleen kom ik dan in de knoop met mijn randstad werk.
Wat heeft de catering nou voor bak besteld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, ik heb gekozen voor het geld
donderdag, vrijdag en zaterdag lekker poen verdienen...
Na de pw-week een nieuwe website voor texel catering maken en hopelijk over een week de nieuwe pc in elkaar kunnen zetten... Uren maken zodat ik op vakantie nog meer kan uitgeven![]()
Waren dat Russen?quote:
Bij die missie ben ik ook met die baas gekapt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef errrrr het volgende:
Het schiet niet echt op, allemaal van die lowrider-dans opdrachten, zelf dansen... op het goede moment het pijltje indrukken is niet zo heel boeiend...
Ma's pc is btw binnen en werkt, cool ding hoor
Maar ik hoor al in bed te liggen, morgen vroeg schoolNog even kort lezen dan maar
Tsja, dat is nou Kabeltex.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:41 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben weer eens vreselijk trots op kabeltex. Internet werkt dus al vanaf half 8 vanavond niet meer. Heb meerdere dingen geprobeerd en zit nu weer ouderwets via de telefoonlijn te internetten![]()
We hebben van kabeltex het ip adres 192.168.100.11 gekregen, wat uiteraard niet klopt het moet een adres zijn in de 82.151.*.* range.
=> Geen internet verbinding
mijn gok:
a) modem kapot
b) IP toekenning bij kabeltex is brakker geworden
Traagheid valt te overzien?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, ik ga ook maar slapen, dit internetten is duuuuur!
Traagheid valt nog te overzien trouwens....
Welterusten allemaal![]()
Klopt, daarom is dat IP ook foutquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:19 schreef MrAli het volgende:
Tsja, dat is nou Kabeltex.
Maar het IP 192.168.100.11 kan je volgens mij helemaal niet toegewezen krijgen. Bepaalde ranges zijn voor netwerken, en een daarvan begint met 192, en volgens mij is dat de hele 192.168.*.* range, maar daar kan ik ook wel net naast zitten.
Ik heb regelmatig ruzie met dat modem hoorquote:En IP-toekenning lijkt me niet het probleem, (of eigenlijk een onderdeel van..) en je modem lijkt me ook sterk. Ik heb Marcus bijv. ook de hele avond niet of nauwelijk online gezien, dus kan het ook goed een 'algemene' storing zijn.Als dat niet klopt, tsja, misschien toch iets bij jullie.
Nee Ali, niet ISDN, analoogquote:Traagheid valt te overzien?
Ga maar eens een dvd'tje binnen trekken over je ISDN-lijntje.
Niet alleen fout, maar je kan het simpelweg niet toegewezen krijgen. Vast een fout in het modem dan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Klopt, daarom is dat IP ook fout
Neem dan ook ADSL.quote:[..]
Ik heb regelmatig ruzie met dat modem hoor![]()
Ik denk die hebben nog wel ISDN. Achja, scheelt je 1 Kb/s.quote:[..]
Nee Ali, niet ISDN, analoog
We hebben geen ISDN stopcontact in het kantoor![]()
ja had et idd al gevondequote:Op woensdag 15 juni 2005 02:25 schreef MrAli het volgende:
Net nog even Andreas gespeeld, (ik heb het nog niet uitgeprobeerd) maar je kan schijnbaar nu ook 's nachts bij (heel veel) huizen inbreken.Het wordt echt steeds leuker.
Ow en Niels, wat jij zei van 'er is hier vast niet zo'n GPS zoals in NFSU2'. Die is er dus wel, maar dat had je misschien al wel gevonden.
Nu iig pitten!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:15 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja had et idd al gevonde![]()
ik zit nu ergens op 35% van et spel... moest de aannemer van een bouw bedrijf met zijn eco-wc'tje in een gat duwen en vervolgens dat gat vol storten met beton![]()
Niels weet alles te slopen, ook ADSL modems hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet alleen fout, maar je kan het simpelweg niet toegewezen krijgen. Vast een fout in het modem dan.
[..]
Neem dan ook ADSL.
Universiteitsnetwerk hequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:19 schreef DearPrudence het volgende:
Het downloaden hier gaat echt niet normaal langzaam..
(Mijn zus haalde vorige week een film in 5 a 8 minuten binnen. the biatch. )
Ik heb alleen maar gezeik met die frut zooi...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
Kabeltex is best goed, nooit problemen mee...
En het ziet er nogal dreigend uit... zo de hond van de buren maar even uitlaten (ze moesten naar condolatie, vandaar...)
ik doe regelmatig een spelletje kbounce hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels, jij gamed sowieso niet, hou je mond.
.
Het duurde even voordat ik doorhad dat het niet de hond was die er dreigend uit zag..quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
En het ziet er nogal dreigend uit... zo de hond van de buren maar even uitlaten (ze moesten naar condolatie, vandaar...)
De Integratietest uitslag:quote:
Heel aardig geschreven, al vind ik het zelf wel meevallen met de overvloed aan realistische spellen. Er zijn inderdaad een stuk of wat zeer realistische games, maar dat zijn dan ook meer simulators. Over het algemeen gaat de gameplay niet ten koste van het realisme.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=4972
Column 7.
Ja, maar ik eet geen snert en ik klaag ook niet over geluidsoverlastquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De Integratietest uitslag:
U bent voor 97.42% geintegreerd
Klagen ging volgens mij over het weer en met snert is niets mis.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet geen snert en ik klaag ook niet over geluidsoverlast
Over dat snert: principe kwestie, het wordt bij ons in de keuken gemaakt en het is groen => ik eet het nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Klagen ging volgens mij over het weer en met snert is niets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |