Gelukkig maar! Je bent wel een knuppel als je een knuppel mee gaat nemen hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 03:52 schreef MrAli het volgende:
Owja...
[Suuz_gerust_stel_mode]
We zijn allemaal nog heel, iig toen wij de Koog verlieten wel, en degene met wie ik mee fietste ook iig tot het punt dat onze wegen uit elkaar gingen.Er is niets gebeurd.
[/Suuz_gerust_stel_mode]
Ja, een fascistische groepering heeft freefilebox afgesloten en thus al mijn foto's offline gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Zeg Ruub, klopt het dat je usericon het (al een heel tijdje) niet doet?
Waarom dat? Toch niet de BREIN-versie voor foto's e.d. mag ik hopen?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, een fascistische groepering heeft freefilebox afgesloten en thus al mijn foto's offline gehaald.
[me]permanent online image host zoekt[/me]
Hij had hem wel mee ja, maar ik heb die gasten niet meer gezien. Anderen dacht daar anders over maar waren daar ook niet helemaal zeker van, maar het maakt nu niet meer uit. Ze zijn toch al van Texel af.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Je bent wel een knuppel als je een knuppel mee gaat nemen hoor![]()
Goed om te horen dat er niks gebeurd is! Ben helemaal gerustgesteld.
Dank u!
Nee, gewoon commerciëlen.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom dat? Toch niet de BREIN-versie voor foto's e.d. mag ik hopen?
En trouwens, [ me = *je naam* ] lul maar raak [ / me ].
Zonder al die spaties.
Beter dat ze er niet waren!quote:Op zondag 12 juni 2005 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij had hem wel mee ja, maar ik heb die gasten niet meer gezien. Anderen dacht daar anders over maar waren daar ook niet helemaal zeker van, maar het maakt nu niet meer uit. Ze zijn toch al van Texel af.
/ me denkt dat je ook gewoon / me zonder spatie kan gebruikenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom dat? Toch niet de BREIN-versie voor foto's e.d. mag ik hopen?
En trouwens, [ me = *je naam* ] lul maar raak [ / me ].
Zonder al die spaties.
Sla gewoon weer een flesje achterover en doe gezellig met ons meequote:Op zondag 12 juni 2005 22:22 schreef mother-mother het volgende:
hier heb ik gisteren dus ook nog ff gedag gezegd
![]()
sorry was de rose![]()
ik had maar 1 fles gehaaldquote:Op zondag 12 juni 2005 22:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Sla gewoon weer een flesje achterover en doe gezellig met ons mee![]()
Al ga ik weer slapen, heb morgen weer les in dat *zie topic titel* schooltje
Mooi, voor herhaling vatbaar dusquote:Op zondag 12 juni 2005 19:11 schreef MrAli het volgende:
Hans:
- Nog even aan mijn ma gevraagd, ze had je horen weg gaan, maar als ik alleen ben hoort ze ook wel eens wat. Niet erg dus.
- Hoe vind je San Andreas?
- Bel ff als het lekker weer is, als het iig niet regent en hard waait, tennissen.
En nu naar mijn pa, heb honger.
sin cityquote:Op zondag 12 juni 2005 23:09 schreef errrrr het volgende:
Vandaag trouwens ook nog Sin City gezien. Nogal apart, is dus een verfilming van een aantal stripverhalen die zich afspelen in 'Sin City'. Een beetje een post-apocalyptische stad. Leuk om te zien, maar ik miste een beetje een clue, iets waar het naartoe ging.
snappen? Tsja ik weet niet. Het einde had het 'net niet' eigenlijk...quote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
sin city![]()
wat snapte je niet dan?
nou alles viel aardig op zn plek toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
snappen? Tsja ik weet niet. Het einde had het 'net niet' eigenlijk...
nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:09 schreef errrrr het volgende:
Vandaag trouwens ook nog Sin City gezien. Nogal apart, is dus een verfilming van een aantal stripverhalen die zich afspelen in 'Sin City'. Een beetje een post-apocalyptische stad. Leuk om te zien, maar ik miste een beetje een clue, iets waar het naartoe ging.
Als je me even aanspreekt op msn stuur ik ze even...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.
Gisteren waren we begonnen met het kijken naar Equus. Wel leuk tot nu toe. Het was alleen al laat toen we op de helft zaten, dus vanavond maar denk ik de rest kijken.
Ohja Hans!! Er zit dus geen ondertiteling bij de films he? (Delicatesse, Das Boot etc.) Help!![]()
helemaal gers? Wat ik me bij 'gers' moet voorstellenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou alles viel aardig op zn plek toch?
nah ja ik vond m helemaal gers iig![]()
Eh.. maar dan kan ik ze dus alleen maar op de pc zien?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je me even aanspreekt op msn stuur ik ze even...
*reminder: vrijdag films kijken, Ruben, jij neemt Kingsize mee op cd / dvd? (divx is goed, zet m'n pc wel naast de tv...)
hey, waar zit jij sneakey achter de pc?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Eh.. maar dan kan ik ze dus alleen maar op de pc zien?
*remind me: welke films gaan we ook alweer kijken? Ik moet met iemand mee fietsen, weet namelijk niet waar ik zijn moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |