Mooi niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mag je ook een date mee naar dat examenfeest?
Kan ik vast wel mee als date van een paar bekenden![]()
* Il Mostro haalt opgelucht ademquote:
Jammer, moet ik toch nog wel een jar wachten...quote:
Aap, Jildou zat bij me in de klasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:53 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Moest J'Lo niet mee? of zit die in de examen klas? *zou het niet weten eigenlijk*
Hoe laat gaan jullie Banaanvaren?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
Niels, ook mail van mij
Camping doet niet aan reserveren, ach, de trein komt om kwart voor acht 's ochtends aan, dus we zijn lekker vroeg. Op de sportdag gaan Kees & ik btw Raften en Banaanvaren, lijkt me wel leuk. We zitten alleen bij een berg 1e/2e klassers
13.00 dacht ik... ik zag jou idd staan bij de andere groepquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie Banaanvaren?
Wij (Romke en ik) gaan van 11.00-12.00 Banaanvaren, en van 13.00-14.00 Capoeira doen!
Whiiii! Echt zo leuk. Alleen kom ik dan in de knoop met mijn randstad werk.
Ik sta in de groep van 12.00-13.00 maar Romke en ik ruilen met fleur en een vriendin van haar, want die willen liever in die groep. En wij vinden de nieuwe groep achteraf ook eigenlijk wel leuker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
13.00 dacht ik... ik zag jou idd staan bij de andere groep
En wat voor werk doe je dan btw?
Ah, van randstadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik sta in de groep van 12.00-13.00 maar Romke en ik ruilen met fleur en een vriendin van haar, want die willen liever in die groep. En wij vinden de nieuwe groep achteraf ook eigenlijk wel leuker.
It's a win-win situation.
Ik moet dan werken op de boot.
Hehe, ik heb gekozen voor het geldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, van randstadEn wij voor Niels (nouja, donderdagavond, vrijdag kan ik dus niet door die activiteitendag...)
Maar waar ga je voor kiezen?
Oh, nouja zal eens geld meenemen dan..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
Niels, ook mail van mij
Camping doet niet aan reserveren, ach, de trein komt om kwart voor acht 's ochtends aan, dus we zijn lekker vroeg. Op de sportdag gaan Kees & ik btw Raften en Banaanvaren, lijkt me wel leuk. We zitten alleen bij een berg 1e/2e klassers
Zie ook http://www.interrailnet.com/useful.dhtmlquote:Minors travelling alone are required to produce a written authorisation to exit their country signed by their parents.
Idd, damn, them russiansquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
Net nog ff San Andreas gespeeld, en als je bij de missie 'Just Business' komt wordt het weer GTA zoals het hoort!En als dat 'just business' is beloofd dat nog heel wat...
Heb jij niet nog dat wat je aan had met de inschrijving? Of was dat niet van jou / jou creatie?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was dus helemaal vergeten dat dat ook moest.
Doe dat morgen wel.
Capoeira is echt wel een leuke sport.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie Banaanvaren?
Wij (Romke en ik) gaan van 11.00-12.00 Banaanvaren, en van 13.00-14.00 Capoeira doen!
Whiiii! Echt zo leuk. Alleen kom ik dan in de knoop met mijn randstad werk.
Wat heeft de catering nou voor bak besteld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, ik heb gekozen voor het geld
donderdag, vrijdag en zaterdag lekker poen verdienen...
Na de pw-week een nieuwe website voor texel catering maken en hopelijk over een week de nieuwe pc in elkaar kunnen zetten... Uren maken zodat ik op vakantie nog meer kan uitgeven![]()
Waren dat Russen?quote:
Bij die missie ben ik ook met die baas gekapt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef errrrr het volgende:
Het schiet niet echt op, allemaal van die lowrider-dans opdrachten, zelf dansen... op het goede moment het pijltje indrukken is niet zo heel boeiend...
Ma's pc is btw binnen en werkt, cool ding hoor
Maar ik hoor al in bed te liggen, morgen vroeg schoolNog even kort lezen dan maar
Tsja, dat is nou Kabeltex.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:41 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben weer eens vreselijk trots op kabeltex. Internet werkt dus al vanaf half 8 vanavond niet meer. Heb meerdere dingen geprobeerd en zit nu weer ouderwets via de telefoonlijn te internetten![]()
We hebben van kabeltex het ip adres 192.168.100.11 gekregen, wat uiteraard niet klopt het moet een adres zijn in de 82.151.*.* range.
=> Geen internet verbinding
mijn gok:
a) modem kapot
b) IP toekenning bij kabeltex is brakker geworden
Traagheid valt te overzien?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Ja, ik ga ook maar slapen, dit internetten is duuuuur!
Traagheid valt nog te overzien trouwens....
Welterusten allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |