Klopt, daarom is dat IP ook foutquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:19 schreef MrAli het volgende:
Tsja, dat is nou Kabeltex.
Maar het IP 192.168.100.11 kan je volgens mij helemaal niet toegewezen krijgen. Bepaalde ranges zijn voor netwerken, en een daarvan begint met 192, en volgens mij is dat de hele 192.168.*.* range, maar daar kan ik ook wel net naast zitten.
Ik heb regelmatig ruzie met dat modem hoorquote:En IP-toekenning lijkt me niet het probleem, (of eigenlijk een onderdeel van..) en je modem lijkt me ook sterk. Ik heb Marcus bijv. ook de hele avond niet of nauwelijk online gezien, dus kan het ook goed een 'algemene' storing zijn.Als dat niet klopt, tsja, misschien toch iets bij jullie.
Nee Ali, niet ISDN, analoogquote:Traagheid valt te overzien?
Ga maar eens een dvd'tje binnen trekken over je ISDN-lijntje.
Niet alleen fout, maar je kan het simpelweg niet toegewezen krijgen. Vast een fout in het modem dan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Klopt, daarom is dat IP ook fout
Neem dan ook ADSL.quote:[..]
Ik heb regelmatig ruzie met dat modem hoor![]()
Ik denk die hebben nog wel ISDN. Achja, scheelt je 1 Kb/s.quote:[..]
Nee Ali, niet ISDN, analoog
We hebben geen ISDN stopcontact in het kantoor![]()
ja had et idd al gevondequote:Op woensdag 15 juni 2005 02:25 schreef MrAli het volgende:
Net nog even Andreas gespeeld, (ik heb het nog niet uitgeprobeerd) maar je kan schijnbaar nu ook 's nachts bij (heel veel) huizen inbreken.Het wordt echt steeds leuker.
Ow en Niels, wat jij zei van 'er is hier vast niet zo'n GPS zoals in NFSU2'. Die is er dus wel, maar dat had je misschien al wel gevonden.
Nu iig pitten!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:15 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja had et idd al gevonde![]()
ik zit nu ergens op 35% van et spel... moest de aannemer van een bouw bedrijf met zijn eco-wc'tje in een gat duwen en vervolgens dat gat vol storten met beton![]()
Niels weet alles te slopen, ook ADSL modems hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet alleen fout, maar je kan het simpelweg niet toegewezen krijgen. Vast een fout in het modem dan.
[..]
Neem dan ook ADSL.
Universiteitsnetwerk hequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:19 schreef DearPrudence het volgende:
Het downloaden hier gaat echt niet normaal langzaam..
(Mijn zus haalde vorige week een film in 5 a 8 minuten binnen. the biatch. )
Ik heb alleen maar gezeik met die frut zooi...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
Kabeltex is best goed, nooit problemen mee...
En het ziet er nogal dreigend uit... zo de hond van de buren maar even uitlaten (ze moesten naar condolatie, vandaar...)
ik doe regelmatig een spelletje kbounce hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels, jij gamed sowieso niet, hou je mond.
.
Het duurde even voordat ik doorhad dat het niet de hond was die er dreigend uit zag..quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
En het ziet er nogal dreigend uit... zo de hond van de buren maar even uitlaten (ze moesten naar condolatie, vandaar...)
De Integratietest uitslag:quote:
Heel aardig geschreven, al vind ik het zelf wel meevallen met de overvloed aan realistische spellen. Er zijn inderdaad een stuk of wat zeer realistische games, maar dat zijn dan ook meer simulators. Over het algemeen gaat de gameplay niet ten koste van het realisme.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=4972
Column 7.
Ja, maar ik eet geen snert en ik klaag ook niet over geluidsoverlastquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De Integratietest uitslag:
U bent voor 97.42% geintegreerd
Klagen ging volgens mij over het weer en met snert is niets mis.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja, maar ik eet geen snert en ik klaag ook niet over geluidsoverlast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |