Voor de verandering ben ik het eens met je eensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:07 schreef MrAli het volgende:
knip
Er staat ook al bijna heel de dag dat ie aan het bellen isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef MrAli het volgende:
Niels, je hoort @ Paal 17 te zijn, staat tenminste in je naam.
Flinke rekening zal dat worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:52 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Er staat ook al bijna heel de dag dat ie aan het bellen is![]()
![]()
Toen ik Boite sprak zei ie dat Henk al gebelt had en dat Henk tegen Boite had gezegt dat ie idd een knuppel wou maken. Ik moet nog maar zien of ie hem echt meeneemt, want je kan niets mee naar binnen nemen wat niet onder je trui ofzo past. Een boskbeugel zou wel van pas komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:59 schreef errrrr het volgende:
Ok, bbq time.
Kwam btw langs Henk, die gast heeft gewoon een knuppel gemaakt, en die wil hij gaan meenemen('Voor als het weer gebeurt, die gasten beuken gewoon door, dan wil ik wel wat kunnen doen'. ik: 'ja jij bent blij als jij ze doodbeukt' 'Hé, ik kan nog normaal denken, die gasten niet. Ik stop wel.'
Nou, ik weet het niet, vind het nogal riskant, en kut dat het zo gaat...
aangezien ik totaal genegeerd werd gisteren, hoop ik ze niet op te hoeven zoeken in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
Terug van het strand, nog even Ruben geobserveerd tijdens z'n werk.
Maar ook Boite nog gesproken, meteen toen ik aan kwam rijden al, hij was er goed verzorgd, had een hechting in zijn onderlip wat ie bij de huisarts had laten doen, vannacht nog. En ook een blauwe plek, dat was alles. Ook leek ie er nogal nuchter onder.
Een geruststelling voor Suuz dus, want wat Henk zei over gebroken neuzen was zwaar overdreven, zijn neus was niet eens geraakt, al was het gister wel moeilijk te zien waar het bloed vandaan kwam.
Geen ziekenhuisbezoek nodig dus, maar Henk komt hier zo heen met Thomas en JP, en hij heeft hem mee ja, hij had me nog gebelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
aangezien ik totaal genegeerd werd gisteren, hoop ik ze niet op te hoeven zoeken in het ziekenhuis![]()
henk gesproken, en hij heeft inderdaad een knuppel gemaakt en neemt hem waarschijnlijk mee. Doe dat NIET! Loop naar de security en geef hen aanwijzingen.(al weet ik niet of dat zin heeft..)
maar terugbeuken is wel het laatste dat goed is.
vanavond weer tent?
Mmm, ben wel aardig moe. Alleen tent --> niet uit.![]()
Mensen, veel plezier heute abend!
De tent was ook helemaal niets meer aan, een lam zootje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:13 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, 12 uur erop zitten.
Ben daar maar niet gebleven.. vond het wel mooi zo, en kon nog maar nauwelijks op mijn voeten blijven staan.
Have fun vanavond, deels vind ik het jammer dat ik er niet ben.
Ook halloquote:
Ja, ik ook, maar het is dus echt onzin blijkbaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef errrrr het volgende:
Wtf is dat www.hi5.com. Opeens krijg ik van iedereen invitations... maar uit principe doe ik niet aan dat soort dingen
Ik krijg al maanden van dat soort shit, en het is allemaal van bekenden.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef errrrr het volgende:
Wtf is dat www.hi5.com. Opeens krijg ik van iedereen invitations... maar uit principe doe ik niet aan dat soort dingen
Dat is dan natuurlijk wel leuk, maar hebben ze trouwens op de sxm geen MSN?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb idd dat hi5 gedoe ongeveer een half jaar geleden gekregen, heb me wel aangemeld om te kijken wat het is.. niet echt wat bijzonders. Je mist niks.
Wel heel veel mensen van sxm hebben het, dus dat vind ik dan wel weer leuk. Zie je opeens allemaal foto's van hoe mensen er nu uitzien.
Tuurlijk hebben ze msn.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk wel leuk, maar hebben ze trouwens op de sxm geen MSN?
Maargoed, ik heb het niet zo op dat soort sites, ik heb iig wel MSN, en ik geloof er ook niets van dat al die uitnodigingen echt door diegene verzonden zijn, van sommigen heb ik al minstens 10 keer zoiets gehad.En dat zijn ook nog eens niet bepaald mijn beste vrienden, ik sta alleen wel in hun MSN-lijst, grote kans dat het daar op de een of andere manier vandaan gehaald wordt.
Grapjequote:
Ik dus in mijn inbox, maar ik kan het ook in het profielding krijgen, want die heb ik niet.quote:Ik krijg die uitnodigingen trouwens niet naar mijn inbox verstuurd, gewoon naar dat profielding zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |