abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:16:52 #52
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27818118
Hmm, bij Thomas achterop.
Ben dus weg.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_27818564
Nou goed, met Cafaine drinks op de fiets gaan zitten en Nielske ff ophalen... Ohja eerst geld regelen
pi_27821431
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_27825027
Zo, eerste zeseneenhalfuur zitten erop, eitje so far .

Morgen half acht op, 9 uur beginnen, komt goooeed, waarschijnlijk zo'n 15 tot 17 uur werken, we gaan het redden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 11 juni 2005 @ 03:07:11 #56
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27826713
Zo, in de tent bij Paal 17 was het eerst nogal ongezellig. Niets te beleven, maar wel Di-rect gezien. Later werd het echt übergaaf. Iedereen te pogoën voor het podium, dat was nog leuk, maar toen begon het gezeik...
Joram scheen iets gedaan te hebben en een bezopen gast zou hem dat eens even vertellen. Wij stonden daar meteen omheen, met als gevolg een hoop ongeregelt gedoe, Rick deelt een tik uit en zijn slachtoffer liep een blauw oog op. Toen barste de hel los, een heleboel heen en weer gestoot, geduw, getrek, gescheld, geschreeuw en hier en daar een mep. Boite, ook aanwezig, helemaal niets ermee te maken, legt dat zo'n gast uit en krijgt een gigantische dreun voor z'n gezicht, een heleboel bloed, achteraf hoorde we van Thomas en Hans dat het alleen een scheurtje in z'n lip was wat gehecht moest worden, maar geen gebroken neus ofzo. Tot nu toe de meest betrouwbare informatie, al wil ik het hele verhaal nog wel eens van hem horen.

Het waren dus een stuk of 8 gasten, van die spierbundels die 80 uur per week in de sportschool zitten, die ruzie zochten. Met Boite als slachtoffer, Henk wou ze nog even te grazen nemen buiten, wat er niet van gekomen is, mede omdat wij met weinig waren, we niet wisten wie het allemaal waren / hoeveel precies en dat ze met z'n allen al in de bus zaten toen wij bij de fietsen aan kwamen. (Het waren overduidelijk toeristen.)

En tijdens dit alleen stonden die security-gasten bagger te schijten, ze stonden daar maar durfden helemaal niets te doen. En politie, ho maar, nergens te bekennen. Al met al dus aardig afgelopen, maar het had gigantisch uit de hand kunnen lopen met niet te overziene gevolgen...

Morgen dus allemaal een boksbeugel, knuppel en mes mee...

Zielig, die gasten die alleen maar op ruzie uit zijn.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 03:07:33 #57
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27826716
Owja, achteraf nog wel heerlijk pizza en ei gegeten bij Joram thuis.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 03:24:32 #58
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27826854
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 03:07 schreef MrAli het volgende:
knip
Voor de verandering ben ik het eens met je eens Het was btw Rick die tegen iemand aan werd geduwt, die gast ging Rick 'ns duidelijk maken dat hij dat niet moest doen (nogal onvriendelijk duidelijk maken). Rick sloeg die gast een blauw oog (?). Uit elkaar gehaald, later komt die gast met een paar vrienden terug, Boite gaat ervoor staan, gezeik
Jammer dat het zo moest gaan, in het begin was er idd geen drol aan, later werd het leuk, maar het einde dan weer zo, zonde gewoon

Niels, die DVD wil nu opeens geen subtitles meer, dus dat komt later wel een keer Ik snap er geen drol meer van, tsja, m'n PC doet de laatste tijd wel vaker vaag Als je wilt kan je de DVD en subtitle files van ftp://haqdaq@haqdaq.mine.nu:1021 (met het gebruikelijke password) halen, uit de map TMC.
Morgen moet ik om half elf werken, dus ik ga maar 's richting bed
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  zaterdag 11 juni 2005 @ 03:44:56 #59
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27827029
Slapen.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:19:58 #60
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27827834
Het voelt weer lekker vroeg
Nouja, douchen
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:10:26 #61
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27828937
Douchen was idd lekker.
Eten en naar het strand.
pi_27829289
Treinkaartjes voor de zomer (Interrail, Thalys en nachttrein) zijn geregeld en geboekt.
- Beverly Sills
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:47:34 #63
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27829613
Op naar het strand, kijken of ik Emiel kan vinden.
pi_27830317
Hans, dat ftp werkt niet,dus ik pak straks ff een ander dingetje erbij om die films te downloaden.

-edit: Hans ik kan die files niet vinden, niet op je media pc of op je laptop
-edit: nu wel gevond

[ Bericht 32% gewijzigd door NerdoNielso op 11-06-2005 12:48:09 ]
pi_27831186
Damn Hans, je upload is maar 60kb/sec
-edit: Hans het gaat nu lukken zo, ETA 5:07:29 uur.....
*belt*

[ Bericht 14% gewijzigd door NerdoNielso op 11-06-2005 14:11:29 ]
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:44:48 #66
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27836138
Terug van het strand, nog even Ruben geobserveerd tijdens z'n werk.

Maar ook Boite nog gesproken, meteen toen ik aan kwam rijden al, hij was er goed verzorgd, had een hechting in zijn onderlip wat ie bij de huisarts had laten doen, vannacht nog. En ook een blauwe plek, dat was alles. Ook leek ie er nogal nuchter onder.

Een geruststelling voor Suuz dus, want wat Henk zei over gebroken neuzen was zwaar overdreven, zijn neus was niet eens geraakt, al was het gister wel moeilijk te zien waar het bloed vandaan kwam.
pi_27836370
Koekiemonster is weg..
- Beverly Sills
pi_27836968
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Koekiemonster is weg..
*mentale steun geeft*
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:36:00 #69
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27837439
Niels, je hoort @ Paal 17 te zijn, staat tenminste in je naam.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:52:12 #70
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_27837837
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:36 schreef MrAli het volgende:
Niels, je hoort @ Paal 17 te zijn, staat tenminste in je naam.
Er staat ook al bijna heel de dag dat ie aan het bellen is
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:59:51 #71
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27838023
Ok, bbq time.
Kwam btw langs Henk, die gast heeft gewoon een knuppel gemaakt, en die wil hij gaan meenemen ('Voor als het weer gebeurt, die gasten beuken gewoon door, dan wil ik wel wat kunnen doen'. ik: 'ja jij bent blij als jij ze doodbeukt' 'Hé, ik kan nog normaal denken, die gasten niet. Ik stop wel.'
Nou, ik weet het niet, vind het nogal riskant, en kut dat het zo gaat...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:09:44 #72
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27838269
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:52 schreef il_mostro het volgende:

[..]

Er staat ook al bijna heel de dag dat ie aan het bellen is
Flinke rekening zal dat worden.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:15:16 #73
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27838402
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:59 schreef errrrr het volgende:
Ok, bbq time.
Kwam btw langs Henk, die gast heeft gewoon een knuppel gemaakt, en die wil hij gaan meenemen ('Voor als het weer gebeurt, die gasten beuken gewoon door, dan wil ik wel wat kunnen doen'. ik: 'ja jij bent blij als jij ze doodbeukt' 'Hé, ik kan nog normaal denken, die gasten niet. Ik stop wel.'
Nou, ik weet het niet, vind het nogal riskant, en kut dat het zo gaat...
Toen ik Boite sprak zei ie dat Henk al gebelt had en dat Henk tegen Boite had gezegt dat ie idd een knuppel wou maken. Ik moet nog maar zien of ie hem echt meeneemt, want je kan niets mee naar binnen nemen wat niet onder je trui ofzo past. Een boskbeugel zou wel van pas komen.
* Mr. Ali zoekt bij Bol.com naar een boksbeugel.

En riskant, tsja, oppassen is het wel natuurlijk, maar ik maak me er niet bijzonder druk om.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:17:13 #74
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27838441

Zojuist besteld.
pi_27843036
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
Terug van het strand, nog even Ruben geobserveerd tijdens z'n werk.

Maar ook Boite nog gesproken, meteen toen ik aan kwam rijden al, hij was er goed verzorgd, had een hechting in zijn onderlip wat ie bij de huisarts had laten doen, vannacht nog. En ook een blauwe plek, dat was alles. Ook leek ie er nogal nuchter onder.

Een geruststelling voor Suuz dus, want wat Henk zei over gebroken neuzen was zwaar overdreven, zijn neus was niet eens geraakt, al was het gister wel moeilijk te zien waar het bloed vandaan kwam.
aangezien ik totaal genegeerd werd gisteren, hoop ik ze niet op te hoeven zoeken in het ziekenhuis

henk gesproken, en hij heeft inderdaad een knuppel gemaakt en neemt hem waarschijnlijk mee. Doe dat NIET! Loop naar de security en geef hen aanwijzingen. (al weet ik niet of dat zin heeft..)
maar terugbeuken is wel het laatste dat goed is.

vanavond weer tent?
Mmm, ben wel aardig moe. Alleen tent --> niet uit.

Mensen, veel plezier heute abend!
Names are so cliché
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:14:26 #76
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27843282
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

aangezien ik totaal genegeerd werd gisteren, hoop ik ze niet op te hoeven zoeken in het ziekenhuis

henk gesproken, en hij heeft inderdaad een knuppel gemaakt en neemt hem waarschijnlijk mee. Doe dat NIET! Loop naar de security en geef hen aanwijzingen. (al weet ik niet of dat zin heeft..)
maar terugbeuken is wel het laatste dat goed is.

vanavond weer tent?
Mmm, ben wel aardig moe. Alleen tent --> niet uit.

Mensen, veel plezier heute abend!
Geen ziekenhuisbezoek nodig dus, maar Henk komt hier zo heen met Thomas en JP, en hij heeft hem mee ja, hij had me nog gebelt.
Maar aan die security heb je niets, die scheten in hun broek.

Maar ik ben dus nu weg, .

Trouwens, ik heb je toch niet genegeerd?
pi_27844855
Zo, 12 uur erop zitten.

Ben daar maar niet gebleven.. vond het wel mooi zo, en kon nog maar nauwelijks op mijn voeten blijven staan.

Have fun vanavond, deels vind ik het jammer dat ik er niet ben.

zondag 12 juni 2005 @ 03:50:32 #78
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27850069
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 22:13 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, 12 uur erop zitten.

Ben daar maar niet gebleven.. vond het wel mooi zo, en kon nog maar nauwelijks op mijn voeten blijven staan.

Have fun vanavond, deels vind ik het jammer dat ik er niet ben.

De tent was ook helemaal niets meer aan, een lam zootje. Dus je heb daar niets gemist.
Muntjes op gemaakt en naar de Koog, daar was het eerst ook niet geweldig, maar later toch nog wel even leuk.

Maar hoe was het werken tussen de VIP's? En wat moest je precies doen? Fans weghouden en handtekeningen verzamelen o.i.d.?
  zondag 12 juni 2005 @ 03:52:26 #79
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27850077
Owja...

[Suuz_gerust_stel_mode]
We zijn allemaal nog heel, iig toen wij de Koog verlieten wel, en degene met wie ik mee fietste ook iig tot het punt dat onze wegen uit elkaar gingen. Er is niets gebeurd.
[/Suuz_gerust_stel_mode]
  zondag 12 juni 2005 @ 04:07:29 #80
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27850134
Net trouwens nog eitjes gebakken met Hans, en toen ik laatst bij Ruben eitjes ging bakken gooide hij er Italiaanse Tuinkruiden over, en dat was echt heerlijk. Wij dus zoeken naar Italiaanse Tuinkruiden, vinden we een potje met Italiaanse Kruiden erop, overduidelijk geen origineel potje, met een door mijn ma gemaakt etiketje. Maar de vraag of er ook in zat wat erop stond, maar het was wel lekker.

En volgens Ruben van Vliet kan je beter een lul in je nek hebben dan een nek in je lul. Zit wat in, maar er is in beide gevallen iets niet in orde.

En nu pitten.
pi_27850224
bbq bij Hans Frank was zoals gewoonlijk weer gezellig. Daarna uit geweest, niet naar de tent. Neef Peter gaf aan dat er niet veel aan zou zijn. Uitgaan was niet geweldig maar ook niet slecht ofzo. Verder moet ik volgende week even soliciteren bij de Blauwe Piste. Ze zochten misschien nog iemand.

Net eitjes gebakken met broers en Stefan die weer eens blijft slapen.

Welterusten allemaal (K)
pi_27850228
hallo!
  zondag 12 juni 2005 @ 04:34:29 #83
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27850278
quote:
Op zondag 12 juni 2005 04:27 schreef mother-mother het volgende:
hallo!
Ook hallo

Idd, de bbq was leuk, tent was niet leuk, uit was beetje saai, eventjes wel leuk, eitjes bakken met z'n tweeen bij Ali wel lekker, sms ik Henk op de fiets dat ik z'n spullen die bij mij achterop zaten bij hem zou droppen, ros ik zowat voorbij zijn huis, fiets ik zo ongeveer de tuin in, hé, daar staat iemand Henk stond dus te wachten, nog even praatje gemaakt... nu maar pitten, morgen wil ik ook nog GTA San Andreas proberen
pi_27852713
Zo, gister van 9 tot 21 gewerkt, best gaan, was wel druk maar we waren okay bezet, dus geen chaos oid. Om 21 uur was ik ff bezig een stapel borden weg te brengen, bleek uit de onderste een klein stukje te zijn afgeslagen, uit de rand. Daar ging ik blijkbaar met m'n pink doorheen, de snee niet gevoeld, maar het bloedde behoorlijk.

Even met Chris (collega) naar de EHBO geweest, daar drukverband en huisarts gebeld -> moest gehecht worden. Mama me opgehaald en om half 10 stond ik al bij dokter Vos .

Daar vraagt m'n moeder zo: "Wat voor verdoving gebruikt u?" "Liciterine (ofzo)" "Hm, ja daar is hij allergisch voor" "Oh, nou, dan doen we het wel eventjes zonder"

fijn, maar het was maar 1 hechting, dus wel te doen. Maar kan vandaag dus lekker niet werken daardoor, en ga dus mooi naar m'n vriendin . Geluk bij een ongeluk
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 12 juni 2005 @ 12:13:18 #85
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_27852859
Wtf is dat www.hi5.com. Opeens krijg ik van iedereen invitations... maar uit principe doe ik niet aan dat soort dingen
pi_27852871
quote:
Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef errrrr het volgende:
Wtf is dat www.hi5.com. Opeens krijg ik van iedereen invitations... maar uit principe doe ik niet aan dat soort dingen
Ja, ik ook, maar het is dus echt onzin blijkbaar.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_27853937
Same here
pi_27853977
quote:
Op zondag 12 juni 2005 04:27 schreef mother-mother het volgende:
hallo!
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
  zondag 12 juni 2005 @ 13:27:34 #89
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27854667
quote:
Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef errrrr het volgende:
Ik krijg al maanden van dat soort shit, en het is allemaal van bekenden.
(Gelukkig niet van een van jullie ofzo. )
pi_27855422
Ik heb idd dat hi5 gedoe ongeveer een half jaar geleden gekregen, heb me wel aangemeld om te kijken wat het is.. niet echt wat bijzonders. Je mist niks.
Wel heel veel mensen van sxm hebben het, dus dat vind ik dan wel weer leuk. Zie je opeens allemaal foto's van hoe mensen er nu uitzien.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:00:39 #91
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27855587
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb idd dat hi5 gedoe ongeveer een half jaar geleden gekregen, heb me wel aangemeld om te kijken wat het is.. niet echt wat bijzonders. Je mist niks.
Wel heel veel mensen van sxm hebben het, dus dat vind ik dan wel weer leuk. Zie je opeens allemaal foto's van hoe mensen er nu uitzien.
Dat is dan natuurlijk wel leuk, maar hebben ze trouwens op de sxm geen MSN?
Maargoed, ik heb het niet zo op dat soort sites, ik heb iig wel MSN, en ik geloof er ook niets van dat al die uitnodigingen echt door diegene verzonden zijn, van sommigen heb ik al minstens 10 keer zoiets gehad. En dat zijn ook nog eens niet bepaald mijn beste vrienden, ik sta alleen wel in hun MSN-lijst, grote kans dat het daar op de een of andere manier vandaan gehaald wordt.
pi_27855736
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef MrAli het volgende:

[..]

Dat is dan natuurlijk wel leuk, maar hebben ze trouwens op de sxm geen MSN?
Maargoed, ik heb het niet zo op dat soort sites, ik heb iig wel MSN, en ik geloof er ook niets van dat al die uitnodigingen echt door diegene verzonden zijn, van sommigen heb ik al minstens 10 keer zoiets gehad. En dat zijn ook nog eens niet bepaald mijn beste vrienden, ik sta alleen wel in hun MSN-lijst, grote kans dat het daar op de een of andere manier vandaan gehaald wordt.
Tuurlijk hebben ze msn.

Ik krijg die uitnodigingen trouwens niet naar mijn inbox verstuurd, gewoon naar dat profielding zelf.
pi_27855748
Enniway.. ik ga even een artikeltje over schizofrenie schrijven.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:15:07 #94
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27855987
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben ze msn.
Grapje
quote:
Ik krijg die uitnodigingen trouwens niet naar mijn inbox verstuurd, gewoon naar dat profielding zelf.
Ik dus in mijn inbox, maar ik kan het ook in het profielding krijgen, want die heb ik niet.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:49:56 #95
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27856994
Tennissen met paps.
pi_27857980
BBQ gisteren was leuk.
- Beverly Sills
pi_27860030
Aah.. ze hebben koekiemonster verruild voor een cameraatje!

edit:
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Koekiemonster is weg..
pi_27860339
Ik heb nu eens eindelijk Watskeburt op tv gezien!!

Ik moet toegeven dat het wel heel wat uitmaakt of je m op de computer (met tekst) beluisterd op of tv ziet. Vind m nu een stuk leuker.
  zondag 12 juni 2005 @ 17:05:20 #99
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27860660
Tennissen was een beetje nat, eerste set met dramatisch gigantisch über slecht spel (van mijn kant) met 3-6 verloren, maar de tweede set even orde op zaken gesteld en hem finaal met 6-0 ingemaakt.

Patrick en Jasper waren er ook nog, ook nog even mee geslagen.
pi_27861126
Net de vlucht geboekt naar Rome voor vijf dagen, aan het begin van de herfstvakantie.
- Beverly Sills
  zondag 12 juni 2005 @ 18:54:43 #101
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_27863334
Net even gekeken hoeveel muziek er hier op mijn harde schijf staat, wat nog gekeurd / uitgezocht en gebrand moet worden, bijna 25 GB. Als een nummer gemiddeld 5 MB is zijn dat dus 5000 nummers, moet ik toch maar eens mee opschieten.
pi_27863346
Terug is, was gezellig .

Ben nu wel compleet natgeregend, kleren waren zwaar van de regen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')