Na m'n werk ga ik wel 's bellen waar jullie allemaal zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef NerdoNielso het volgende:
De avonturen van Ali![]()
vanavond weer denk?
Uhm, als ik nog geld had...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef NerdoNielso het volgende:
De avonturen van Ali![]()
vanavond weer denk?
Wat hebben jullie nu we niet gevoetbald hebben met die twee tussen uren gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Ali, straks om 11 uur voetballen? Hans belt je zo nog wel ff om de afspraken te maken. Regel dan ook nog wat fakaabies uit de havo.
En niet te brak he..
Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag alleen jou, Thomie en Ruben niet..![]()
Ik ga nu naar school.
Cel 4 gok ik zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Na m'n werk ga ik wel 's bellen waar jullie allemaal zijn...
Ja, ik had idd 2 schimmen voor je zien fietsen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik wist het wel.
Maar Thomas en Ruben fietste even voor me, waarom weet ik niet eens meer.
Maar was het gezellig? Ali B nog gechecked?
Oeh, welke dvd'tje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef errrrr het volgende:
Waarschijnlijk wel heen vanavond maar ik zal er dus niet veel voor tienen zijn. Even kijken of ik dat DVD-tje nog aan het branden krijg voor Hans Frank, en dan werken...
Ik heb vandaag The Aviator en A Life Aquatic voor hem gebrand, die laatste is trouwens wel leukquote:
The Motorcycle Diariesquote:
Die heb je gewoon als divx/xvid gebrand zeg maar, of als dvd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag The Aviator en A Life Aquatic voor hem gebrand, die laatste is trouwens wel leuk.
Anyway, ik ga zo maar eens naar m'n werk, tijd voor wat serieus gearbeit.
Altijd leuk je computer zo stressen dat hij zelf denkt een kleine 8 processors nodig te hebben om lekker te draaien...quote:top - 19:49:06 up 3:20, 1 user, load average: 7.82, 4.89, 3.85
Zozo, een handtekening van Ali B.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik had idd 2 schimmen voor je zien fietsen.
Ja.. Romke en ik hebben zjin handtekening.(Romke had m gehaald voor een ziek kennisje van d'r)
(niet persoonlijk gekregen, Anne had m voor ons gehaald want ze mocht met de leden van de schoolkrant voor de texelse courant een interview met hem houden.)
Gaan jullie er vanavond heen?
Waar moest Marcus dan een operatie voor? z'n been?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef MrAli het volgende:
-verhaal-
Owja, in Den Helder zagen we bij de boot nog een halve limo van Di-rect.
hihi, idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:46 schreef MrAli het volgende:
KUT, stoot ik net mijn biertje om, bijna een halve liter bier in mijn computer (kast hier staat altijd open).
Scheelde niet bar veel, ruim ik het op, stoot ik het kleine beetje wat er nog in zat ook nog eens om.
Beloofd wat voor vanavond...
Bijna twee jaar geleden is ie door een Ranger Rover aangereden, toen is er een pin gezet in zijn linker dijbeen, die gebroken was. En nu moest die pin er weer uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waar moest Marcus dan een operatie voor? z'n been?
Ik had gehoord dat ze een aantal weken terug ook al op texel waren, of heb ik het nu verkeerd?
Lach niet.quote:
Jaja, dat tollereren wij hier dus niet he!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
--
Ahja.. het had dus daar mee te maken ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Bijna twee jaar geleden is ie door een Ranger Rover aangereden, toen is er een pin gezet in zijn linker dijbeen, die gebroken was. En nu moest die pin er weer uit.(Best groot ding nog joh, zow.
)
quote:[..]
Lach niet.![]()
Nope. Moet morgen om kwart voor 9 daar zijn. En 12 uur lang werken. Wil dan wel een beetje fit zijn.quote:Ga jij nog naar die tent eigenlijk?
Engerd.quote:[..]
Jaja, dat tollereren wij hier dus niet he!![]()
Tsja, leuk is anders idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ahja.. het had dus daar mee te maken ja..
Bleeh..
Snap ik, succes iig.quote:[..]
[..]
Nope. Moet morgen om kwart voor 9 daar zijn. En 12 uur lang werken. Wil dan wel een beetje fit zijn.
Is je vergeven hoor.quote:[..]
Engerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |