abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:30:54 #1
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741531

Geniet, maar drink met stage-Fok!kers

Ode aan De Stagiairs, met dank aan IJlien, we zullen je missen

Stagiair zijn is een ondankbare baan
Voor een hongerloontje, schuif je elke ochtend weer aan
Om vervolgens je ass off te werken
Zonder dat iemand het zal opmerken

Vaak ben je maar heel alleen
Geen stagegenoten om je heen
Je weet van eenzaamheid niet meer wat te doen
Maar in the darkest hour vond je toen

HET STAGIAIRTOPIC op fok!
Wat een gigantische schok!
Je saaie stageleven, helemaal op zijnn kop
En vanaf toen vrolijkte je weer op

Kussengevechten, top10-posters en bananen
je vind ze allemaal hier
Geen moderator zal ze vermanen
Zelfs niet tijdens het geklier

Want ook rellen komen voor in de gesprekken
Discussies over wie er wordt genegeerd en moet vertrekken
Sfeerverpesters daar hebben we niks aan
Gaan dan maar op zoek naar een echte baan!

Nepstagiairs, dat zijn sommigen wel
Ach ja af en toe werken, oke dat kan
Maar hard je best doen zonder dit stel
Dat is dus absoluut not done!

Nu voor mij alle stagedagen op zijn
wil ik een ode aan De Stagiairs opdragen
Want zonder al deze gein
Waren het wel hele lange dagen

Goddess, tijger en geitje82
Het zit jullie als vrouwelijke stagiair soms niet mee
Er wordt gevochten geflirt en gesmeekt
pas op dat je niet teveel harten breekt

Megter en Fisher bedankt voor het lachen haha!
Mensen die vreemd kijken als ik weer van mn stoel af val
Het klonk soms wel een beetje raar maar ja,
Fisher dat wist je toch al

Daywalkur, Vigile, PeuRac, knox_
Houniet, R-alph, babba_, achterdeur, mr Z en Doppie
Ik heb niet veel met jullie gepraat
maar ook jullie waren toppie!!

Teardrop en Bal, die-hardposters als jullie zijn
Het kon nog wel eens botsen maar dat was maar schijn
het gaat nu heel goed en dus nu niet meer rellen
anders zal ik dat wel eens aan de kaak komen stellen!

Draco de Spanjool het begin was wat schraal
Maar nu, geen newbie meer, hoor jij hier helemaal
snellejelle.. ja ook jij was er elke dag, maar
morgen ben jij ook eindelijk klaar!

Complex, jij uit zoetermeer!
Mijn tweede hometown zo ongeveer!
Je had bij mij een streepje voor
Maar je was niet de enige hoor..

Want Jitzzzze mijn one and only semivriendje
Was gelijk al aardig en beschermend voor IJlientje
Thnx voor alles wat je hebt gedaan
Je bent lief.. ja ook je banaan
Sorry die moest er ook echt in
want zonder banaan heeft het geen zin!
Ik spreek je vast nog vaak over msn
En ben blij dat ik je nu een beetje ken
Voor je stage succes nog even
En nu ga ik je een dikke kus geven

Oke oke, ik zal nu stoppen
voordat jullie het topic weer met emmers volproppen
De stagiair die het eerst weggaat
En daarom deze ode achterlaat
wil jullie bedanken voor alle pret voor tien
Heel veel kusjes en liefs van IJlien

De Stagiairs: de allesomvattende topicreeks

Feedback: de kusjes van Tijgerwillie
Mededelingen: ook voor de meest onzinnige
Features, bugs : er zijn hier genoeg lastige insecten te vinden!
General Chat: de meeste posts hier
Klaagbaak: de jongens als hun meisje met een ander flirt
Vraag en Aanbod: de laatste transfers worden hier besproken, zelfs mislukte Spanjolen worden verhandeld dmv aandelen
Onzin: de posts van Ballicious
Nieuws: zelfs spookrijders worden gemeld
Politiek: voor de diepgaande discussies
Werk, Geldzaken en Recht: dat 1e woord kennen we niet
Film, Tv en Radio: over TI wordt hier gesproken, evenals Zembla
Muziek: wat is een (nep)stagiair zonder
Soaps, Showbizz en Sterren: het leven van de stagiairs wordt hier uitgebreid besproken, genoeg stof voor een soap lijkt me. Ook gaat het wel eens over (behaarde) sterren
Cultuur en Historie: ik verwijs u graag naar de reeks in ONZ
Theater, Taal en Kunst: wat een kunst dat er nooit over theater gezeken wordt maar alleen over taal!
Relaties en Psychologie: er zijn al meerdere dates geweest afgesproken: Vigile en tijgerwillie en Geitje82 en Megter. elke dag ontstaan en gaan hier er relaties kapot, een psychologische oorlog wordt gevoerd...
The Truth is in Here: lees en post hier en al je vragen worden beantwoord
Lifestyle: slowfastchatten is a way of Life
Culinesse à gogo: voor de lekkerste tonijnrecepten en beste Griekse restaurants van Goes, ook banaan is een hot issue
Ouder(s): ook zonder ondergoed
Fok!Userfotos: 1 woord,
Babes en Hunks: de meiden uit Zeeland, voor Hunks moet je bij BrilloWoldo zijn...
Seksualiteit: Tear denkt aan niets anders
Het Keldertje: voor toegang, mail naar jolanda@fok.nl
School en Studie: tja, daarvoor zitten we eigenlijk op stage
Examenforum: vroegâh....
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing: De wetenschap van filosofie is een levensbeschouwing op zich.
Digital Corner: computers ed, 1e levensbehoefte van een èchte stagiair
Games en Consoles: ook voor de heetste spelletjes: De Stagiairs
Gadgets: Geitje met haar PDA
Uitgaan en Vrije tijd: Goddess en R-Alph gaan graag met de voetjes van de vloer op alle feesten met een Q
Sport: van cricket tot slagbal, van voetbal tot tennis
Voetbal: voor de laatste (transfer)mededelingen
Planes, Trains en Automobiles: PeuRac bij de Ladagarage
Flora en Fauna: babba_s boer!!! En sommige stagiairs lijken meer op een kasplantje
Fotografie: ook voor stagelogos!
Travel: stagiairs from all over the world are here

Meet de stagiairs:

DaYwALKuR loopt stage bij ... en doet daar Security Rights d.m.v. Terminal Service.
goddess-in-heaven loopt stage bij een evenementenbureau en doet daar sales.
R-Alph loopt stage bij een huisartsenvereniging en is daar systeembeheerder.
Slappe_hap loopt stage een internetprovider en doet daar ook sales.
Teardrop-nl loopt stage bij een ICT Helpdesk.
leolinedance loopt stage op de bodemafdeling bij een milieu adviesbureau.
Haushofer doet iets puur theoretisch, dus artikeltjes doorlezen en formularia uitschrijven.
Remzerrr loopt stage bij een fitnesscentrum.
knox_ loopt stage bij gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering.
Heras loopt stage bij een groothandel in ijzerwaren en doet daar iets met een computer.
Steve-O loopt stage bij een webhostingbedrijf.
Megter loopt stage bij Stichting ZorgSaam in Terneuzen waar hij kostprijzen berekent.
Vigile loopt stage bij de kamer van koophandel waar hij een marktonderzoek doet.
Houniet loopt stage bij Smart Software in Velp.
Blik loopt stage bij DAF trucks in Eindhoven.
hornage loopt stage bij een industrieel automatiseringsbedrijf en doet alles wat met software ontwikkeling te maken heeft.
Dementor loopt stage bij de Efteling, afdeling technische zaken als netwerkbeheerder.
Scorpie loopt stage bij InterCommIT te Amersfoort bij Webdesign, ICT.
Ballicious loopt stage bij Fliteware in vlissingen. Hoort bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles daaromheen.
phunkk loopt stage bij Campai, een IT-bedrijf in Zoetermeer.
stribe loopt stage bij Philips Research in Eindhoven.
CaptainM loopt stage bij BCT- The Document Store en ondersteunt de systeem-en netwerkbeheerder.
tijgerwillie loopt stage bij de gemeente Goes.
jitzzzze loopt stage bij TNO in Leiden en doet onderzoek naar de gebruikersvriendelijkheid van een applicatie.
Fisher loopt stage bij CSi Raamsdonksveer en is daar Applicatie ontwikkelaar.
somegirl loopt stage bij een parallelhandel bedrijf in Delfzijl.
pinguin loopt stage bij een Research en Development Center in München.
exec loopt stage bij het Legermuseum in Delft als systeem/netwerkbeheerder.
Son-Of-A-Gun loopt stage bij een reisbureauketen.
Sylvana loopt elke woensdagmiddag stage in een wijkcentrum. Daar organiseert ze de instuif voor kinderen van 4-10 jaar.
greatgonzo loopt stage bij Streeklaboratorium Groningen voor onderzoek naar Virussen (beestjes).
arco_corleone loopt stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
babba_ loopt stage op Schiphol-Oost KLM en engineert daar.
mistermaniac loopt stage bij een poppodium en probeert daar de taak systeembeheerder te vervullen.
DubzOne loopt stage bij een poppodium en verricht daar een haalbaarheidsonderzoek.
Slarioux loopt stage bij een klein ICT bedrijf in Eindhoven en is daar webdeveloper.
c0mpleX loopt stage bij Bouwdienst Rijkswaterstaat in Zoetermeer en zit bij dehelpdesk.
snellejelle loopt stage bij touroperator op de afdeling inkoop.
_nWo_ loopt stage op basisschool De Kleine Keizer in Den Haag en onderhoudt het netwerk en dergelijke.
ki_ki loopt stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2 en doet, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
pindos loopt stage bij handelsbedrijf en is nu agentschap aan het opzetten voor een italiaans schoenenmerk
L-X loopt stage bij een containerbedrijf in Rotterdam op de IT Support afdeling
AnnekeM loopt stage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
BornSlippy doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket.
bubba_s boer loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool .
Isabeau loopt stage bij Twenteborg Ziekenhuis te Almelo en is daar co-assistent.
MrDoegewoon loopt stage bij de gemeente Gorinchem op de ICT afdeling.
Xanteh loopt stage bij ... en is daar systeemadministrator.
kultivate loopt stage op het hoofdkantoor van een keten van sneakerwinkels in amsterdam
IJlien loopt stage op de Sport en Recreatie afdeling van de gemeente Gouda en ik doe daar allerlei communicatieprojecten
LtdDan loopt stage bij een bank in Breda en moet iets doen om de interne werkprocessen efficienter te maken.
Public_NME loopt stage bij een consultancy bedrijf in London en is daar trainee consultant.
tha_dus loopt stage bij TNO Delft en doet daar een marktcampagne, en een haalbaarheidsonderzoek naar ijsballetjes.
Burn loopt stage bij TNO Delft en verbetert daar de IDT-Lichtmethode.
Geitje82 loopt stage bij een psychiatrische instelling in Goes en doet daar automatisering.
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren.
PeuRac loopt stage bij De Koning Jaguar B.V. als verkoper.
NootjesBV loopt stage bij itannex als systeem beheerder.
Pain_Elemental loopt stage bij EDI in De Steeg en doet daar Marketing Communicatie en ICT.
jakoko loopt stage bij Visser International Trade Engineering als programmeur.
RichardQuest loopt stage in Eindhoven bij Hydrowa als applicatiebeheerder/ontwikkelaar.
Blinker loopt stage in Huddersfield bij het Lawrence Batley Theatre als systeem/netwerkbeheerder.
deodupke loopt stage bij aggeggi.com in Sydney Australia en doet daar onderzoek welke opensourcepakketten het beste gebruikt kunnen worden.
Mr-Z loopt stage bij een grote industriele bakkerij in Helmond en werkt in de proefbakkerij.
Danyel loopt stage bij Heisterkamp Transport en ontwikkelt een database om binnengekomen problemen te verwerken.
achterdeur loopt stage bij Solid Partners in Deventer en doet daar Remote Support.
Kleffe_Dop loopt stage bij FEI company en doet daar iets met nanotechnologie.
KansloosForEver loopt stage bij Anayak in Spanje op de commerciele afdeling.
fffan loopt stage bij NHTV in Breda op de afdeling ict.
Dutch_Courage loopt stage bij .. en doet daar onderzoek naar een project.
DracoAkaIk loopt stage als systeembeheerder bij VDL Nederland in Eindhoven.
wouterwashere loopt stage in Zweden bij ess-enn, daar verkoopt hij hout.
AAPiscool krijgt een oneervolle vermelding hier.
raistlin6 loopt stage bij in een psychiatrische instelling in den haag en is daar leerling verpleegkundige.
mie_at_work loopt stage bij Jemo en doet daar de boekhouding.
Oviedeee loopt stage bij MAS in Deventer als manusje van alles.
WeirdMicky loopt stage bij PCM Uitgevers in Amsterdam en schrijft marketingsplannen voor het CJP Magazine.
Cart_man loopt stage bij een ICT bedrijf in het midden van het land en is daar een intranet aan het ontwikkelen.
snopprinses loopt stage bij een fotostudio, alwaar zij in een gezellige ambiance de website verbeterd
ymme loopt stage bij een adviesbureau en wil graag dolgraag de boekhouding in!

Previous parts:

De Stagiairs #1 | De Stagiairs #2 | De Stagiairs #3 | De Stagiairs #4 | De Stagiairs #5 | De Stagiairs #6
De Stagiairs #7 | De Stagiairs #8 | De Stagiairs #9 | De Stagiairs #10| De Stagiairs #11 | De Stagiairs #12
De Stagiairs #13 | De Stagiairs #14 | De Stagiairs #15 | De Stagiairs #16 | De Stagiairs #17 | De Stagiairs #18
De Stagiairs #19 | De Stagiairs #20 | De Stagiairs #21 | De Stagiairs #22 | De Stagiairs #23 | De stagiairs #24
De Stagiairs #25 | De Stagiairs #26 | De Stagiairs #27 | De Stagiairs #28 | De Stagiairs #29 | De stagiaires #30
De Stagiairs #31 | De Stagiairs #32 | De Stagiairs #33 | De Stagiairs #34 | De Stagiairs #35 | De Stagiairs #36
De Stagiairs #37 | De Stagiairs #38 | De Stagiairs #39 | De Stagiairs #40 | De Stagiairs #41 | De Stagiairs #42
De Stagiairs #43 | De Stagiairs #44 | De Stagiairs #45 | De Stagiairs #46 | De Stagiairs #47 | De Stagiairs #48
De Stagiairs #49 | De Stagiairs #50 | De Stagiairs #51 | De Stagiairs #52 | De Stagiairs #53 | De Stagiairs #54
De Stagiairs #55 | De Stagiairs #56 | De Stagiairs #57 | De Stagiairs #58 | De Stagiairs #59 | De Stagiairs #60
De Stagiairs #61 | De Stagiairs #62 | De Stagiairs #63 | De Stagiairs #64 | De Stagiairs #65 | De Stagiairs #66
De Stagiairs #67 | De Stagiairs #68 | De Stagiairs #69 | De Stagiairs #70 | De Stagiairs #71 | De Stagiairs #72
De Stagiairs #73 | De Stagiairs #74 | De Stagiairs #75 | De Stagiairs #76 | De Stagiairs #77 | De Stagiairs #78
De Stagiairs #79 | De Stagiairs #80 | De Stagiairs #81 | De Stagiairs #82 | De Stagiairs #83 | De Stagiairs #84
De Stagiairs #85 | De Stagiairs #86 | De Stagiairs #87 | De Stagiairs #88 | De Stagiairs #89 | De Stagiairs #90
De Stagiairs #91 | De Stagiairs #92 | De Stagiairs #93 | De Stagiairs #94 | De Stagiairs #95 | De Stagiairs #96
De Stagiairs #97 | De Stagiairs #98 | De Stagiairs #99 | De Stagiairs #100 | De Stagiairs #101 | De Stagiairs #102
De Stagiairs #103 | De Stagiairs #104 | De Stagiairs #105 | De Stagiairs #106 | De Stagiairs #107 | De Stagiairs #108
De Stagiairs #109 | De Stagiairs #110 | De Stagiairs #111 | De Stagiairs #112 | De Stagiairs #113 | De Stagiairs #114
De Stagiairs #115 | De Stagiairs #116 | De Stagiairs #117 | De Stagiairs #118 | De Stagiairs #119 | De Stagiairs #120
De Stagiairs #121 | De Stagiairs #122 | De Stagiairs #123 | De Stagiairs #124 | De Stagiairs #125 | De Stagiairs #126
De Stagiairs #127 | De Stagiairs #128 | De Stagiairs #129 | De Stagiairs #130 | De Stagiairs #131 | De Stagiairs #132
De Stagiairs #133 | De Stagiairs #134 | De Stagiairs #135 | De Stagiairs #136 | De Stagiairs #137 | De Stagiairs #138
De Stagiairs #139 | De Stagiairs #140 | De Stagiairs #141 | De Stagiairs #142 | De Stagiairs #143 | De Stagiairs #144
De Stagiairs #145 | De Stagiairs #146 | De Stagiairs #147 | De Stagiairs #148 | De Stagiairs #149 | De Stagiairs #150
De Stagiairs #151 | De Stagiairs #152 | De Stagiairs #153 | De Stagiairs #154 | De Stagiairs #155 | De Stagiairs #156
De Stagiairs #157 | De Stagiairs #158 | De Stagiairs #159 | De Stagiairs #160 | De Stagiairs #161 | De Stagiairs #162
De Stagiairs #163 | De Stagiairs #164 | De Stagiairs #166 | De Stagiairs #166 | De Stagiairs #166 | De Stagiairs #168
De Stagiairs #169 | De Stagiairs #170 | De Stagiairs #171 | De Stagiairs #172 | De Stagiairs #173 | De Stagiairs #174
De Stagiairs #175 | De Stagiairs #176 | De Stagiairs #177 | De Stagiairs #178 | De Stagiairs #179 | De Stagiairs #180
De Stagiairs #181 | De Stagiairs #182 | De Stagiairs #183 | De Stagiairs #184 | De Stagiairs #185 | De Stagiairs #186
De Stagiairs #187 | De Stagiairs #188 | De Stagiairs #189 | De Stagiairs #190 | De Stagiairs #191 | De Stagiairs #192
De Stagiairs #193 | De Stagiairs #194 | De Stagiairs #195 | De Stagiairs #196 | De Stagiairs #197 | De stagiairs #198
De Stagiairs #199 | De Stagiairs #200 | De Stagiairs #201 | De Stagiairs #202 | De Stagiairs #203 | De Stagiairs #204
De Stagiairs #205 | De Stagiairs #206 | De Stagiairs #207 | De Stagiairs #208 | De Stagiairs #209 | De Stagiairs #210
De Stagiairs #211 | De Stagiairs #212 | De Stagiairs #213 | De Stagiairs #214 | De Stagiairs #215

Hoe kom ik ook in de geweldige lijst te staan?
Post bij welk bedrijf je stageloopt, waar en wat je doet. Dan zorgt TS ervoor dat je zo snel mogelijk in het lijstje komt, mits je niet de topics gaat verzieken!

OP

Ode, met dank aan IJlien!!

Fijne stage allemaal
Die van de stagiairs :')
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:31:07 #2
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741538
bijgewerkte links

LAPO, FIPO en FIRE
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:31:56 #3
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741564
dodo
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:32:06 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27741574
@ draco, je moet natuurlijk wel blijven krikken
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:32:08 #6
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_27741577
Pfff ik heb geen zin meer
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:32:30 #7
103968 DracoAkaIk
Goddess-fanclubvoorzitter
pi_27741592
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef Houniet het volgende:

[..]

wat is het verschil
Jappanners hebben een heel ander gezicht.... bij chineze mja die hebben vage oogholtes...
japanse cultuur is ook veel beter... hun omgang met de medemens enzo
Ik geloof heilig in het Ik-isme
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:32:51 #8
112687 Teardrop-nl
pi_27741608
Stagebegeleider net aan de telefoon :

Nee nils kan ook niet helpen want die is druk met een project dat ie vandaag af moet hebben

Die gast denkt echt dat ik alleen maar hard aan het werk ben
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:33:15 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741619
weer wat geleerd, thnx darco
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:33:15 #10
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741620
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:

Nee nils kan ook niet helpen want die is druk met een project dat ie vandaag af moet hebben

If only he knew
pi_27741630
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:

toppiejoppie toch! ik doe hier ook vaak alsof ik helemaal geen tijd heb voor klusjes die tussendoor komen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:06 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741640
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ouderwets schelden!

die is oud
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:09 #13
112687 Teardrop-nl
pi_27741643
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:33 schreef Megter het volgende:

[..]

If only he knew
Haha liever van niet
Denk niet dat hij het zo kan waarderen... als die andere collega die hier werkt nou mijn stagebegeleider was geweest had ik helemaal geen zorgen gehad, die had het zo ie zo wel goedgekeurt... met hem kan ik goed opschieten
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:18 #15
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741647
Aangezien ik over 10 minuutjes wegben, staat de OP t/m 215 online.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:35 #16
103968 DracoAkaIk
pi_27741657
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:33 schreef Houniet het volgende:
weer wat geleerd, thnx darco
als het over japan gaat .. any time
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:35 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741658
we moeten de zaak van teardrop gewoon opbellen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:39 #18
112687 Teardrop-nl
pi_27741661
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Megter het volgende:
Aangezien ik over 10 minuutjes wegben, staat de OP t/m 215 online.
pi_27741665
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Haha liever van niet
Denk niet dat hij het zo kan waarderen... als die andere collega die hier werkt nou mijn stagebegeleider was geweest had ik helemaal geen zorgen gehad, die had het zo ie zo wel goedgekeurt... met hem kan ik goed opschieten
dat geldt wel voor meer mensen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:54 #20
112687 Teardrop-nl
pi_27741677
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:34 schreef Houniet het volgende:
Doe maar niet he
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:35:20 #21
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741691
quote:
quote:
Teardrop-nl loopt stage bij een ICT Helpdesk.
Komen we ook niet echt verder mee
pi_27741695
quote:
0900- teardrop
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:35:52 #23
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741707
quote:
We gaan niet klikken hier
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:35:54 #24
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741710
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef snellejelle het volgende:

[..]

0900- teardropslijmbal
pi_27741711
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef Megter het volgende:

[..]

[..]

dan krijgen we hem zelf aan de lijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:35:56 #26
112687 Teardrop-nl
pi_27741713
quote:

[..]

[..]

Ik blijf undercover

Stageplaats heb ik al wel eens vermeld in dit topic kan ik me herrineren Ga maar zoeken
pi_27741722
quote:

[..]
dat is zijn mobiel
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:36:27 #28
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741727
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dan krijgen we hem zelf aan de lijn
"We hebben af en toe een irritante user in ons topic. Weet u raad?"
pi_27741742
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef Fisher het volgende:

[..]

We gaan niet klikken hier
*klik
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:36:49 #30
112687 Teardrop-nl
pi_27741745
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Megter het volgende:

[..]

Ban hem
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:37:01 #31
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741753
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat is zijn mobiel
Nee, dat is 06-Tearslym
pi_27741755
quote:

[..]

woensdag 8 juni 2005 @ 14:37:15 #33
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741760
quote:

[..]

nee, u weet geen raad?
wij wel, zet 'm eens aan 't werk
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:37:23 #34
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741765
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Ban hem haar
pi_27741767
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Ban hem
zeg dat nou es in FB
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:38:00 #36
112687 Teardrop-nl
pi_27741789
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:37 schreef Fisher het volgende:

[..]

nee, u weet geen raad?
wij wel, zet 'm eens aan 't werk
Hey niet zo he

Anders ga ik op heel tweakers.net posten , net zolang ik jou tweaker heb gevonden en dan stuur ik hem op je af
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:38:23 #37
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741802
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Hey niet zo he

Anders ga ik op heel tweakers.net posten , net zolang ik jou tweaker heb gevonden en dan stuur ik hem op je af
Binnen 3 minuten van je geband daar.
pi_27741809
quote:

[..]

Hey niet zo he

dat zou lachen zijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:38:38 #39
112687 Teardrop-nl
pi_27741810
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef Megter het volgende:

[..]

woensdag 8 juni 2005 @ 14:38:39 #40
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741811
quote:

[..]

Hey niet zo he

je doet je best maar
pi_27741828
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:38 schreef Megter het volgende:

[..]

van je geband
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:39:14 #42
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741830
Mensen, die linkjes naar het fotoboek zijn een beetje overbodig he
pi_27741840
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:39 schreef Megter het volgende:
sinds kort weer wel....
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:39:35 #44
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741841
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:39 schreef snellejelle het volgende:

[..]

van je geband
ben moest dat zijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:39:50 #45
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741848
quote:
nee, dat is duidelijk
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:40:18 #46
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741866
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:39 schreef Fisher het volgende:

[..]

nee, dat is duidelijk
Het is die button aan de rechterkant van je scherm met dat blauw erin.

Zo duidelijker?
pi_27741882
quote:
removed
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:40:56 #48
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741893
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Megter het volgende:

[..]

Zo duidelijker?
nee, want in m'n sig zet ik tenminste erbij dat 't je eigen risico is
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:41:04 #49
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741898
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef snellejelle het volgende:

[..]

removed
Dat er veel mensen mogen volgen
pi_27741909
quote:

[..]

ben moest dat zijn
ben moest dat zijn er staat geen ben in je zin
pi_27741918
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Megter het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zo duidelijker?
k laat het staan anders heb ik geen sig
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:41:36 #52
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27741928
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Megter het volgende:

[..]

Dat er veel mensen mogen volgen
trendsetter
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:41:44 #54
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741931
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Fisher het volgende:

[..]

nee, want in m'n sig zet ik tenminste erbij dat 't je eigen risico is
klikken op button fotoboek is op eigen risico.

Niets link
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:41:54 #55
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741936
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
klootzak
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:42:03 #56
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741943
quote:
[afbeelding]
pi_27741952
quote:
[afbeelding]
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:42:30 #58
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741960
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Megter het volgende:

[..]

klikken op button fotoboek is op eigen risico.

Niets link
*zucht, ik heb geen respons meer
pi_27741963
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Fisher het volgende:

[..]

klootzak
zak patat
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:42:51 #60
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741971
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zak patat
bal gehakt
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:10 #61
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741984
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Fisher het volgende:

[..]

*zucht, ik heb geen respons meer
Maakt niet uit, jij bent goed in andere dingen
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:10 #62
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27741987
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Megter het volgende:

[..]

bal gehakt
frikandel
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:23 #64
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741995
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zak patat
jij ook

nu word ik aan bier en aan friet herrinert
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:23 #65
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741997
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij is cool hé?
Hij's fijn
pi_27742000
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij is cool hé?
hij is vet
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:39 #67
103968 DracoAkaIk
pi_27742006
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Megter het volgende:

[..]

bal gehakt
Fricandel
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:43:48 #68
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742010
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef Megter het volgende:

[..]

Maakt niet uit, jij bent goed in andere dingen
Ben jij nou ookal bezig ze te bedenken?
pi_27742011
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef Fisher het volgende:

[..]

jij ook

nu word ik aan bier en aan friet herrinert
knakworstjes
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:44:10 #70
103968 DracoAkaIk
pi_27742024
omfg en ik heb nog niks gegeten vandaag.....
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:44:22 #71
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742031
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef snellejelle het volgende:

[..]

knakworstjes
sadist
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:44:32 #72
103968 DracoAkaIk
pi_27742036
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef snellejelle het volgende:

[..]

knakworstjes
Bierbommetjes
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:44:40 #73
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742043
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
omfg en ik heb nog niks gegeten vandaag.....
je hebt ook nog niets gedaan dus geen eten verdient
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:44:53 #75
39682 Megter
Inderdation!
pi_27742047
Mensen, ik ben sporten.
goddess, ik hoop dat je iets aan m'n op- en aanmerkingen hebt gehad.

En Geitje....
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:45:00 #76
112687 Teardrop-nl
pi_27742053
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, nu al antwoord op mijn sollicitatie mail

Ik ben echt goed
Sorry geen interesse ?
pi_27742058
quote:

Ik ben echt goed
hebben ze al zo snel door dat ze je niet willen
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:45:23 #78
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:45:28 #79
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742072
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ben sporten.

En Geitje....
let op jezelf

hojje
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:45:38 #80
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742081
quote:
Mensen, ik ben sporten.

En Geitje....
Later
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:46:05 #81
39682 Megter
Inderdation!
pi_27742095
quote:

Ik ben echt goed
"Geachte jitz,

Leer eerst een fatsoenlijke brief schrijven, dan praten we verder.

Met groeten,

Dhr. P. Rutser"
pi_27742098
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:41 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

k laat het staan anders heb ik geen sig
jij mag dat omdat je mooi bent
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:46:24 #83
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742110
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef Megter het volgende:

[..]

"Geachte jitz,

Met groeten,

Dhr. P. Rutser"
Nee, dat stond er niet
pi_27742117
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef Megter het volgende:

[..]

"Geachte jitz,

Met groeten,

Dhr. P. Rutser"

en de groeten
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:46:54 #85
112687 Teardrop-nl
pi_27742125
Overhandig net laatste verslag van 27 pagina's aan mijn stagebegeleider, zegt ie, oke bedankt ik zal het doorlezen

Hij neemt niet eens de moeite om een document van 5 pagina's te lezen , laat staan 27 pagina's
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:47:18 #86
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742141
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nee, dat stond er niet
wat dan?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:47:26 #87
103968 DracoAkaIk
pi_27742145
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:

[..]

je hebt ook nog niets gedaan dus geen eten verdient
ehm.... ik heb kei veel gedaan enzo... allemaal plaatjes gezocht enzo... en op invoeren geklikt enzo

@ die gaan DOEI!!!
pi_27742146
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Overhandig net laatste verslag van 27 pagina's aan mijn stagebegeleider, zegt ie, oke bedankt ik zal het doorlezen

Hij neemt niet eens de moeite om een document van 5 pagina's te lezen , laat staan 27 pagina's
heb je er wel een geheime boodschap ingezet dan?
pi_27742149
quote:
Mensen, ik ben sporten.

En Geitje....
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:48:06 #90
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742167
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef Fisher het volgende:

[..]

wat dan?
Dat het waarschijnlijk wel zou kunnen, en dat ik het beste nog een mailtje naar zijn baas kon sturen
pi_27742170
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:46 schreef snellejelle het volgende:

[..]

jij mag dat omdat je mooi bent
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:48:28 #92
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742180
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ja, geef mij alsjeblieft een voldoende

nu is het alleen te hopen dat hij de code ook ontcijfert
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:49:09 #93
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742200
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat het waarschijnlijk wel zou kunnen, en dat ik het beste nog een mailtje naar zijn baas kon sturen
tja, je moet 't meteen hogerop zoeken hè
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:49:21 #94
112687 Teardrop-nl
pi_27742208
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:47 schreef snellejelle het volgende:

[..]

De helft van de pagina's is gewoon leeg of staat alleen maar geblaat in , of scheld ik hem uit, maar goed dat leest hij toch niet
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:49:31 #95
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742218
tering hè, ik blijf maar gapen
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:49:33 #96
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742219
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef Fisher het volgende:

[..]

Doet me denken aan een oud-klasgenoot van me op de havo. Die had onder z'n opstel Nederlands geschreven: Geef mij alsjeblieft een voldoende, anders kom ik nooit van deze school af

pi_27742237
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef Fisher het volgende:

[..]

laat em raden, je hebt er achterstevoren ingezet ? :

!edneodlov nee tfeilbejsla jim feeg
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:03 #98
112687 Teardrop-nl
pi_27742244
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Doet me denken aan een oud-klasgenoot van me op de havo. Die had onder z'n opstel Nederlands geschreven: Geef mij alsjeblieft een voldoende, anders kom ik nooit van deze school af

En toen kreeg ie nog steeds geen voldoende
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:06 #99
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:10 #100
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742252
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

hij had beter kunnen zeggen, anders kom je nooit van mij af
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:15 #101
103968 DracoAkaIk
pi_27742255
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Fisher het volgende:
tering hè, ik blijf maar gapen
koffie helpt niet?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:30 #102
112687 Teardrop-nl
pi_27742267
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef snellejelle het volgende:

[..]

laat em raden, je hebt er achterstevoren ingezet ? :

!edneodlov nee tfeilbejsla jim feeg
Dat zou mijn stagebegeleider al helemaal niet snappen hoor
pi_27742273
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:35 #104
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:52 #105
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742287
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik stuur wel een mail naar de algemeen directeur in Finland
dan kan je jouw fins meteen ook ophalen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:50:56 #106
112687 Teardrop-nl
pi_27742291
quote:

[..]

inderdaad, hij kreeg een 3 of een 4
Ge-wel-dig
pi_27742305
quote:

[..]

Ik stuur wel een mail naar de algemeen directeur in Finland
vraag of wij vanavond mogen winnen!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:51:31 #108
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742311
quote:

[..]

inderdaad, hij kreeg een 3 of een 4
ach, 't viel iig te proberen
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:51:39 #109
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:51:47 #110
112687 Teardrop-nl
pi_27742323
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef Fisher het volgende:

[..]

ach, 't viel iig te proberen
Wel goede actie inderdaad
pi_27742331
heb ik nu eindelijk een FiPo?
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:52:03 #112
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742333
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:

[..]

vraag of wij vanavond mogen winnen!
nu je 't zegt... ik zou wel meteen mailen, morgen heeft hij een slecht humeur
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:52:22 #113
103968 DracoAkaIk
pi_27742343
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Iets met knäckebröd was het toch?
das zweeds
mede als niels holgerson
pi_27742347
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:

[..]

woensdag 8 juni 2005 @ 14:52:41 #115
112687 Teardrop-nl
pi_27742350
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

das zweeds
mede als niels holgerson
Nils Holgerson
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:52:54 #116
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742358
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Fisher het volgende:

[..]

Ik ga hem nu maar mailen, morgen hoef ik als Nederlander niet meer bij hem aan te komen
pi_27742361
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Iets met knäckebröd was het toch?
suomi, da's het enige fins dat ik spreekt
pi_27742374
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef c0mpleX het volgende:
heb ik nu eindelijk een FiPo?
maak ff je eigen topic dan of zo

woensdag 8 juni 2005 @ 14:53:16 #119
103968 DracoAkaIk
pi_27742377
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Nils Holgerson
LUC NILS!!!!!!! mja close enough
pi_27742388
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Litmanen is mijn enigste woord Fins
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:53:38 #121
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742392
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik ga hem nu maar mailen, morgen hoef ik als Nederlander niet meer bij hem aan te komen
je zou kunnen zeggen dat voetbal je niets intereseert
pi_27742398
quote:

[..]

[b] Nils [/b] Holgerson benjamin ben
pi_27742403
quote:

[..]

Nils Holgerson
je bent toch niet naar een op een gans vliegende kabouter genoemd?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:53:49 #124
112687 Teardrop-nl
pi_27742405
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

LUC NILS!!!!!!! mja close enough
Luc Nilis
pi_27742412
mail is verstuurd, ook nog goedgekeurd door mn collega
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:54:02 #126
103968 DracoAkaIk
pi_27742414
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

jij boefje
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:54:02 #127
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742416
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

maar dat kennen ze wel allemaal
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:54:07 #128
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742417
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Fisher het volgende:

[..]

je zou kunnen zeggen dat voetbal je niets intereseert
dat is ook een optie. Of er onderaan de uitslag zetten
pi_27742419
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

maak ff je eigen topic dan of zo

wooowww.. das een goed idee, een Fipo topic ofzo
.. uhmmm
pi_27742424
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

jari
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:54:35 #131
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742438
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:

[..]

jawel
pi_27742441
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mail is verstuurd, ook nog goedgekeurd door mn collega
een collega die jou weg wil hebben?
pi_27742449
ik wilde bij een nieuw, overhip restaurantje eten vrijdag. zit het nu al vol

het is dan ook dit weekend bluesroute in utrecht
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:01 #134
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742454
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

dat is ook een optie. Of er onderaan de uitslag zetten
dan weet je ook meteen de reactie
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:04 #135
112687 Teardrop-nl
pi_27742456
quote:

[..]

Eigenlijk wel ja
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:11 #136
103968 DracoAkaIk
pi_27742461
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Luc Nilis
waarom denk je daterachter close enough staat.... sumpele siel
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:11 #137
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742470
quote:

[..]

bij z'n geboorte kreeg hij een hamster
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:30 #139
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742479
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja
toppiejoppie
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:54 #141
112687 Teardrop-nl
pi_27742491
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Het was een cavia
pi_27742496
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:00 #143
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742511
quote:

[..]

Het was een cavia
zie jij het verschil?
pi_27742517
quote:

[..]

Het was een cavia
niet tog?
pi_27742519
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:54 schreef snellejelle het volgende:

[..]

een collega die jou weg wil hebben?
nee, die me juist stimuleerde om er zelf achteraan te gaan en ook de directeur te mailen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:35 #147
103968 DracoAkaIk
pi_27742522
quote:

[..]

Het was een cavia
een marmot ja
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:36 #148
112687 Teardrop-nl
pi_27742523
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zie jij het verschil?
Hamster is kleiner dan een cavia
pi_27742539
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

niet tog?
nee,was hamster
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:56 #150
112687 Teardrop-nl
pi_27742541
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

niet tog?
Volgens mij wel
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:57:19 #151
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742554
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

nee, die me juist stimuleerde om er zelf achteraan te gaan en ook de directeur te mailen
te mailen?? gewoon langsgaan
pi_27742555
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

OK top dan!
pi_27742573
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef Fisher het volgende:

[..]

mailen is sneller en langsgaan is eng
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:58:15 #154
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742583
pi_27742589
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Hamster is kleiner dan een cavia
als jij het zeg
pi_27742593
Waar ging het nu ook alweer over ?

De familie Holgersson woont in Zweden op een kleine boerderij. Daar groeit de enige zoon Nils op. Nils is niet zo vriendelijk met de dieren, hij houdt er van om ze te plagen en te sarren. Als hij op een dag een kabouter vangt en die weigert terug vrij te laten, spreekt de boze kabouter een betovering uit over Nils. Hij wordt zo klein als een duim en niet alleen hij, ook zijn hamster Kruimel. Nils smeekt de kabouter om hem terug groot te maken, maar de kabouter verdwijnt zonder spoor na te
pi_27742595
quote:
dan voel je je genaaid
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:58:49 #158
112687 Teardrop-nl
pi_27742597
quote:
Om dit soort dingen kan ik eigenlijk alleen maar lachen
pi_27742607
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Volgens mij wel
je kent je eigen leven niet eens
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:59:52 #161
112687 Teardrop-nl
pi_27742633
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Geitje82 het volgende:
Waar ging het nu ook alweer over ?

De familie Holgersson woont in Zweden op een kleine boerderij. Daar groeit de enige zoon Nils op. Nils is niet zo vriendelijk met de dieren, hij houdt er van om ze te plagen en te sarren. Als hij op een dag een kabouter vangt en die weigert terug vrij te laten, spreekt de boze kabouter een betovering uit over Nils. Hij wordt zo klein als een duim en niet alleen hij, ook zijn hamster Kruimel. Nils smeekt de kabouter om hem terug groot te maken, maar de kabouter verdwijnt zonder spoor na te
Oke jij hebt gelijk
pi_27742634
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:57 schreef Fisher het volgende:

[..]

ik ben al 2 keer langs gegaan, bij de general manager (mn stagebegeleidster) die moest het alleen nog bespreken. Het staat ook al in mn beoordeling dat ze me een baan aan willen bieden. maar ik hoor maar steeds niets
pi_27742635
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef snellejelle het volgende:

[..]

auw
bij haar doet het meer zeer denk ik
pi_27742639
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

dan voel je heb je genaaid
pi_27742655
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Oke jij hebt gelijk
oei, iemand verkeerd verbeteren, ban
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:00:57 #166
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742666
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

ik ben al 2 keer langs gegaan, bij de general manager (mn stagebegeleidster) die moest het alleen nog bespreken. Het staat ook al in mn beoordeling dat ze me een baan aan willen bieden. maar ik hoor maar steeds niets
hmm, maar met mailen kunnen ze ook zoiets hebben van ach dat komt wel, want daar lijkt het nu op.
pi_27742675
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

bij haar doet het meer zeer denk ik
auw auw bij haar
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:01:45 #168
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742687
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:

[..]

oei, iemand verkeerd verbeteren, ban
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:02:27 #169
103968 DracoAkaIk
pi_27742712
quote:
dat is ff flink klote voor die gast
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:02:51 #170
112687 Teardrop-nl
pi_27742723
Heren,

Ik ben hier mee bezig geweest, zoals ook Maarten weet. Wat ik gedaan heb, heeft even soelaas geboden. Nu is het weer mis.
Ik zoek verder.

Wat betekend Soelaas ?
pi_27742729
nog maar 145 minuten
pi_27742739
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:

[..]

hmm, maar met mailen kunnen ze ook zoiets hebben van ach dat komt wel, want daar lijkt het nu op.
ik heb duidelijk geschreven dat ik het moet weten, omdat ik anders op zoek moet naar iets anders. mailen werkt binnen dit bedrijf het beste
pi_27742748
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

dat is ff flink klote voor die gast
eigen schuld, dikke bult buik
.. uhmmm
pi_27742757
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heren,

Ik ben hier mee bezig geweest, zoals ook Maarten weet. Wat ik gedaan heb, heeft even soelaas geboden. Nu is het weer mis.
Ik zoek verder.

Wat betekend Soelaas ?
helaas in het antiliaans
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:04:09 #175
112687 Teardrop-nl
pi_27742767
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

helaas in het antiliaans
Waarom praat die mafkees in het antiliaans .. hij is gewoon nederlander

Thnx geitje
pi_27742770
quote:

[..]

helaas in het antiliaans
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:04:26 #177
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742779
quote:
Heren,

Ik zoek verder.

Wat betekend Soelaas ?
ik moet echt leren lezen
pi_27742781
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Waarom praat die mafkees in het antiliaans .. hij is gewoon nederlander
tis een wigger
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:05:03 #179
112687 Teardrop-nl
pi_27742799
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:04 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

tis een wigger
Tis een mafkees !
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:05:05 #180
103968 DracoAkaIk
pi_27742800
quote:
Heren,

Ik zoek verder.

Wat betekend Soelaas ?
woord bestaat niet
pi_27742802
quote:

[..]

helaas in het antiliaans

check het woordenboek man
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:05:47 #182
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27742824
Vrienden.
A.M.A.B
pi_27742832
die geitje, zow mooi en zow graapig
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:06:03 #184
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742840
nog 2 uur
pi_27742846
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Vrienden.
heej, jij hier!
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:06:12 #186
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:06:17 #187
103968 DracoAkaIk
pi_27742851
quote:
Vrienden.
waar?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:06:35 #188
112687 Teardrop-nl
pi_27742861
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:

[..]

check het woordenboek man
Heb geen woordenboek bij de hand
pi_27742862
quote:
ja ze is goed bezig..
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:06:45 #190
103968 DracoAkaIk
pi_27742864
quote:
zoo.... knox emmer plz
pi_27742868
quote:
Vrienden.
www.vriendengezocht.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:08 #192
112687 Teardrop-nl
pi_27742875
quote:
Vrienden.
Waar waar ? ik eerst !!!!!!!!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:12 #193
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27742879
ik heb weer verse koffie
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:14 #194
103968 DracoAkaIk
pi_27742884
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Heb geen woordenboek bij de hand
vandale.nl snuggere vos
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:19 #195
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742888
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

www.vriendengezocht.nl
of www.rent-a-friend.nl
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:22 #197
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742889
quote:

[..]

www.vriendengezocht.nl
lukt dat echt?
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:45 #198
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27742912
quote:

[..]

www.vriendengezocht.nl
under construction
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:07:53 #200
112687 Teardrop-nl
pi_27742915
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef Fisher het volgende:

[..]

lukt dat echt?

http://www.getalife.com
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:08:06 #201
103968 DracoAkaIk
pi_27742919
quote:

[..]

www.vriendengezocht.nl
oh is het die..... ik d8 al... zat zelf te kijken op
www.mijn-vrienden.nl maar krijg daar een 404 page could not be found
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:08:14 #202
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742926
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Die bestaat ook al niet
ze maken ons blij met een dode mus
pi_27742927
quote:

[..]

Die bestaat ook al niet
bestonden ze maar he
.. uhmmm
pi_27742930
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:07 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

vandale.nl snuggere vos
hij heeft geen internet bij de hand
pi_27742932
quote:

[..]

Die site bestaat niet
http://www.marktplaats.nl(...)1%26searchintext%3D0
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:08:29 #206
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27742936
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:08:37 #207
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:08:51 #208
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:00 #209
103968 DracoAkaIk
pi_27742960
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef snellejelle het volgende:

[..]

hij heeft geen internet bij de hand
das vervelend dan.....
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:00 #210
112687 Teardrop-nl
pi_27742961
Markplaats de plek om vrienden te vinden ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:04 #211
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742965
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:06 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27742968
pi_27742969
quote:
die heb je snel gevonden

Enkele kernwoorden die mij aanspreken:
Carpe diem, niet roken, bezinning, vegetarisch, yoga, Apple, India
pi_27742972
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:43 #215
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27742985
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hoe durven jullie, schobbejakken
ik vind het ook belachelijk een beetje spotten met onze situatie
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:09:58 #216
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:01 #217
112687 Teardrop-nl
pi_27742992
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef Fisher het volgende:

[..]

ik vind het ook belachelijk een beetje spotten met onze situatie
pi_27742993
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef Fisher het volgende:

[..]

ze maken ons blij met een dode mus
beter dan je dood maken met een blije mus
pi_27742999
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Markplaats de plek om vrienden te vinden ?
voor deze jongeman wel
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:15 #220
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743000
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

jouw situatie
ontkenningsfase?
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:20 #221
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:22 #222
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27743003
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Is iets wat jij niet hebt
Bedankt voor het vriendelijke ontvangst.
A.M.A.B
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:10:42 #223
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743029
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

beter dat ze over je fiets lullen dan over je lul fietsen
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:04 #225
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743038
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

misschien wel ja
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:11 #226
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743044
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Graag gedaan. Had u morgen weer een dergelijk ontvangst gewenst?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:12 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27743047
cart_man, tijd niet gesproken
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:21 #228
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27743050
hoest op jou stage
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:30 #229
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743056
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

ssstt
je zal 't toch eens moeten vertellen
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:38 #230
103968 DracoAkaIk
pi_27743060
quote:

[..]

wij doen ons best
pi_27743065
quote:

[..]

hé hé we willen je best helpen met het integreren in de samenleving
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:52 #232
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:11:52 #233
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27743073
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Houniet het volgende:
cart_man, tijd niet gesproken
Druk druk.

En nee, morgen wens ik gewoon normaal ontvangen te worden...
A.M.A.B
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:12:17 #234
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:12:28 #235
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27743095
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
pi_27743101
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Druk druk.

tsja, feyenoord fans
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:12:49 #237
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743107
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Moet je nou echt mn hele leven op het internet zetten?
't lucht op!!
pi_27743108
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Druk druk.

koekje erbij?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:12:54 #239
112687 Teardrop-nl
pi_27743110
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat kan geregeld worden
weet je dat wel zeker ?
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:04 #240
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743122
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[afbeelding]
hee kleffe! ik had je over het hoofd gezien, sorry! welkom
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:14 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27743124
cart_man
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:20 #243
103968 DracoAkaIk
pi_27743128
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Moet je nou echt mn hele leven op het internet zetten?
ach die ene pagina extra
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:28 #244
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27743131
hoi nol
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:29 #245
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743133
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

weet je dat wel zeker ?
Ik regel wel een ontvangst voor die jongen zoals hij nog nooit gezien heeft
pi_27743135
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[afbeelding]
jezelf quoten
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:39 #247
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27743141
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

koekje erbij?
Neuh, bier volstaat.
A.M.A.B
pi_27743142
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Fisher het volgende:

[..]

't lucht op!!
poepen ook
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:13:56 #249
112687 Teardrop-nl
pi_27743152
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

jezelf quoten
Hij vraagt om aandacht
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:14:04 #250
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:14:16 #251
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27743163
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

koekje erbij?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:14:25 #252
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743169
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:

[..]

poepen ook
m'n hart raakt alleen maar verstikt als ik moet poepen hoor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:14:31 #253
103968 DracoAkaIk
pi_27743172
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:

[..]

poepen ook
bah !!!!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:14:33 #254
112687 Teardrop-nl
pi_27743176
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik regel wel een ontvangst voor die jongen zoals hij nog nooit gezien heeft
Willen wij dat dan wel zien ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:14:38 #255
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27743177
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

jezelf quoten
ik moest aandacht
pi_27743192
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

niet drinken onder werktijd
werktijd
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:00 #257
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:14 #258
103968 DracoAkaIk
pi_27743204
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Fisher het volgende:

[..]

als ik poep denk ik aan jou.... dan glijd het er beter uit
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:17 #259
112687 Teardrop-nl
pi_27743206
Heeft er iemand een kussen voor mij ? anders doet het zo'n pijn aan mn hoofd als ik zometeen neer val op het bureau
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:26 #260
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743218
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Fisher het volgende:

[..]

maar als je klaar bent lucht het op
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:38 #262
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743221
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef snellejelle het volgende:

[..]

werktijd
tja, dat wij nou niet werken
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:44 #263
112687 Teardrop-nl
pi_27743227
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Waarom denk jij meteen aan zo'n ontvangst?
Geen idee
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:16:02 #264
103968 DracoAkaIk
pi_27743235
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand een kussen voor mij ? anders doet het zo'n pijn aan mn hoofd als ik zometeen neer val op het bureau
ik neem altijd alleen voor fisher mee... dus
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:16:06 #265
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743238
quote:
je moet dat ook met beleid doen
pi_27743241
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

kan er ook niets aan doen, maar zo heet het nu eenmaal
stagetijd
pi_27743245
quote:
dat hoef je niet elke dag te zeggen
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:16:23 #268
112687 Teardrop-nl
pi_27743248
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Fisher het volgende:

[..]

tja, dat wij nou niet werken
Spreek voor jezelf

Ik heb vandaag mn verslag afgemaakt
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:16:33 #269
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743254
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:

[..]

maar als je klaar bent lucht het op
soms wel ja
pi_27743262
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

hij moet wat he
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:16:45 #271
112687 Teardrop-nl
pi_27743264
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet elke dag
pi_27743285
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet elke dag
post opkrikker
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:17:29 #273
112687 Teardrop-nl
pi_27743287
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:17:40 #274
112687 Teardrop-nl
pi_27743294
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

post opkrikker
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:18:38 #275
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27743329
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Houniet het volgende:
cart_man
Een ontvangst zoals het hoort.
A.M.A.B
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:18:41 #276
112687 Teardrop-nl
pi_27743332
Ik ga ff naar mn gezeik luisteren tot zo
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:19:20 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27743351
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef snellejelle het volgende:

[..]

werktijd
Ik kan van mezelf zeggen dat ik vandaag heb gewerkt.
A.M.A.B
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:19:29 #278
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743356
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:20:44 #279
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743392
waarom?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:20:51 #280
112687 Teardrop-nl
pi_27743394
Waar is iedereen ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:04 #281
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27743407
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
Bier?
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:20 #282
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:25 #283
103968 DracoAkaIk
pi_27743423
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:19 schreef Fisher het volgende:
ik ga ff me verslag afronden... tot strakkies
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:34 #284
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743429
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Bier?
vanavond weer
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:43 #285
112687 Teardrop-nl
pi_27743437
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, deze is speciaal voor jou:

[afbeelding]
Zonde van al dat bier
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:53 #286
103968 DracoAkaIk
pi_27743441
quote:

[afbeelding]
sarajevo is minder erg
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:21:58 #287
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743444
quote:

[afbeelding]
't is maar grolsch
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:22:22 #288
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743460

man ik heb echt chronisch slaap tekort
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:22:39 #290
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27743473
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:21 schreef Fisher het volgende:

[..]

't is maar grolsch
wou al zeggen
pi_27743475
quote:

[..]

't is maar grolsch
ja je hebt bier.. en je hebt grolsch
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:22:44 #292
112687 Teardrop-nl
pi_27743477
quote:

[..]

't is maar grolsch
Hey bier is bier hoor, als het maar geen bavaria is
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:22:44 #293
103968 DracoAkaIk
pi_27743478
quote:

[..]

't is maar grolsch
dat scheelt
pi_27743483
gaan we btw weer een mooiste stagiaire doen?
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:23:10 #295
112687 Teardrop-nl
pi_27743492
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef knox_ het volgende:

uit je stage direct naar huis en je bed in
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 15:23:22 #296
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27743508
ik heb werkelijkwaar nog niets gedaan vandaag. ja, een brief geschreven voor mezelf en een restaurant uitgezocht voor vrijdag
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:23:33 #299
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27743511
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef snellejelle het volgende:
gaan we btw weer een mooiste stagiaire doen?
wat heb ik gemist
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:23:35 #300
103968 DracoAkaIk
pi_27743512
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef knox_ het volgende:

aaaaah poekie woekie... kom je vanavond naar mij... doek je in slaap sussen.. en masseren en kriebelen... zoals laatst ....
pi_27743522
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:23 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

nee, ik win toch
ben jij stagiaire dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')