quote:
m'n hart raakt alleen maar verstikt als ik moet poepen hoorquote:
Willen wij dat dan wel zien ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik regel wel een ontvangst voor die jongen zoals hij nog nooit gezien heeft![]()
als ik poep denk ik aan jou.... dan glijd het er beter uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n hart raakt alleen maar verstikt als ik moet poepen hoor
maar als je klaar bent lucht het opquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n hart raakt alleen maar verstikt als ik moet poepen hoor
Geen ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom denk jij meteen aan zo'n ontvangst?
ik neem altijd alleen voor fisher mee... dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand een kussen voor mij ? anders doet het zo'n pijn aan mn hoofd als ik zometeen neer val op het bureau
je moet dat ook met beleid doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand een kussen voor mij ? anders doet het zo'n pijn aan mn hoofd als ik zometeen neer val op het bureau
stagetijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen, maar zo heet het nu eenmaal![]()
dat hoef je niet elke dag te zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
Spreek voor jezelfquote:
soms wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar als je klaar bent lucht het op
Dat zeg ik ook helemaal niet elke dagquote:
post opkrikkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |