te mailen?? gewoon langsgaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, die me juist stimuleerde om er zelf achteraan te gaan en ook de directeur te mailen
OK top dan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, die me juist stimuleerde om er zelf achteraan te gaan en ook de directeur te mailen
dan voel je je genaaidquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger...
ai
Om dit soort dingen kan ik eigenlijk alleen maar lachenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
ai
auwquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
ai
Oke jij hebt gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Geitje82 het volgende:
Waar ging het nu ook alweer over ?
De familie Holgersson woont in Zweden op een kleine boerderij. Daar groeit de enige zoon Nils op. Nils is niet zo vriendelijk met de dieren, hij houdt er van om ze te plagen en te sarren. Als hij op een dag een kabouter vangt en die weigert terug vrij te laten, spreekt de boze kabouter een betovering uit over Nils. Hij wordt zo klein als een duim en niet alleen hij, ook zijn hamster Kruimel. Nils smeekt de kabouter om hem terug groot te maken, maar de kabouter verdwijnt zonder spoor na te
ik ben al 2 keer langs gegaan, bij de general manager (mn stagebegeleidster) die moest het alleen nog bespreken. Het staat ook al in mn beoordeling dat ze me een baan aan willen bieden. maar ik hoor maar steeds nietsquote:
hmm, maar met mailen kunnen ze ook zoiets hebben van ach dat komt wel, want daar lijkt het nu op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben al 2 keer langs gegaan, bij de general manager (mn stagebegeleidster) die moest het alleen nog bespreken. Het staat ook al in mn beoordeling dat ze me een baan aan willen bieden. maar ik hoor maar steeds niets
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oei, iemand verkeerd verbeteren, ban
dat is ff flink klote voor die gastquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Fisher het volgende:
ai
ik heb duidelijk geschreven dat ik het moet weten, omdat ik anders op zoek moet naar iets anders. mailen werkt binnen dit bedrijf het bestequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, maar met mailen kunnen ze ook zoiets hebben van ach dat komt wel, want daar lijkt het nu op.
eigen schuld, dikke bult buikquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dat is ff flink klote voor die gast
helaas in het antiliaansquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heren,
Ik ben hier mee bezig geweest, zoals ook Maarten weet. Wat ik gedaan heb, heeft even soelaas geboden. Nu is het weer mis.
Ik zoek verder.
Wat betekend Soelaas ?
Waarom praat die mafkees in het antiliaans .. hij is gewoon nederlanderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |